Magnetar Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 4 Gig RAM, meh Min Pixel 1 XL har bare 3 og er fortsatt smooth. Tror ikke det har så mye å si. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Burde vært 6GB ram, men stock android klarer seg nok fint et år eller to før det lugger. Verre er det med batteritiden tror jeg. Pixel har aldri vært bra der. Lenke til kommentar
G Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 (endret) Jeg har 1 Gig RAM og når det nærmer seg stappfullt på flash-lagringen så blir det sirupstregt. Så gleder meg til å gå opp noen hakk spesiellt på RAM, helst på mellombudsjett. Men det kan gå både lang tid og man må ofre noe på specs. ofte for å få seg noe. Har vel 8 Gig flash-lagring. Beste telefon jeg har opplevd så langt i livet. Men den er utgammel nå (2015) https://www.gsmarena.com/lg_spirit-7052.php Endret 12. oktober 2018 av G Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Lastet ned kameraet fra Pixel 3 til min Pixel XL, men den har ikke portrettmodus. Noen tips? https://www.apkmirror.com/apk/google-inc/camera/camera-6-1-009-215420794-release/google-camera-6-1-009-215420794-android-apk-download/download/ Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Verre er det med batteritiden tror jeg. Pixel har aldri vært bra der. Jeg får jevnlig 5-6 timer screen on på min Pixel 2 XL, så for min del er batteritiden er helt strålende. Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Batteritiden på min Pixel XL er også strålende. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Hvordan gjør dere det med ladere? Det er jo et poeng å både bruke den medfølgende hurtigladeren, samt den som følger med til den trådløse ladestasjonen. Minns jeg leste at Multicom la ved noe off-brand ræl på dem de solgte? Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 (endret) En relativt billig overgang gjør at orginal lader funker https://www.jula.no/catalog/el-artikler-og-belysning/el-installasjon/plug-in-produkter/reiseadaptere/reiseadapter-005615/ Evt https://www.ebay.com/itm/5-Pack-US-USA-to-EU-Euro-Europe-Power-Wall-Plug-Converter-Travel-Adapter-JS/253491964761?hash=item3b054c6b59:g:ThIAAOSwRgJXjzwN Endret 12. oktober 2018 av steikemeg Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 (endret) Jeg får jevnlig 5-6 timer screen on på min Pixel 2 XL, så for min del er batteritiden er helt strålende. Batteritiden på min Pixel XL er også strålende. Kjekt å høre! Er ikke alltid man får så balansert syn på ting via andre og tredjehånds erfaring så det er godt å høre at mange er fornøyde. Endret 12. oktober 2018 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 15. oktober 2018 Del Skrevet 15. oktober 2018 Når kommer det anmeldelser? Ikke før releasedato? Lenke til kommentar
Hirulen Skrevet 15. oktober 2018 Del Skrevet 15. oktober 2018 Min Pixel 1 XL har bare 3 og er fortsatt smooth. Tror ikke det har så mye å si. Såvidt jeg vet har de originale Pixel telefonene 4gb ram, jeg har aldri hørt om noen versjoner med 3gb. Forøvrig har jeg en OG Pixel XL som kjører Pie. Like kjapp og responsiv som noengang, EAS som google sine telefoner kjører fungerer enormt bra. Batteritiden er nok litt mindre nå enn den var før Pie, men fremdeles bra. En full lading gir meg som regel rundt 5 timer SOT. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 15. oktober 2018 Del Skrevet 15. oktober 2018 (endret) Såvidt jeg vet har de originale Pixel telefonene 4gb ram, jeg har aldri hørt om noen versjoner med 3gb. Forøvrig har jeg en OG Pixel XL som kjører Pie. Like kjapp og responsiv som noengang, EAS som google sine telefoner kjører fungerer enormt bra. Batteritiden er nok litt mindre nå enn den var før Pie, men fremdeles bra. En full lading gir meg som regel rundt 5 timer SOT. Merkverdig å tviholde på 4GB når de fleste andre er oppe i 6-8GB Endret 15. oktober 2018 av MariusJS Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 15. oktober 2018 Del Skrevet 15. oktober 2018 Tok feil ang RAM på Pixel 1. Da er det helt merkelig at de ikke har økt på årets modell. Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 (endret) Noe jeg ble kjempeskuffet over er at Pixel 3 ikke har varsellampe ? Endret 16. oktober 2018 av Magnetar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QvUnV1 Skrevet 17. oktober 2018 Del Skrevet 17. oktober 2018 (endret) Da har han jeg kjøpte Pixel 3 XLen av shippet den. Kjøpte ved en Google cover i svart og. Skal ha den til mandagen, i følge shippinga! Gleder meg vilt! Spurte også han om overganger, og da sa han at han kunne sende den til meg gratis fra Norge Endret 17. oktober 2018 av Slettet-QvUnV1 Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 17. oktober 2018 Del Skrevet 17. oktober 2018 Da har han jeg kjøpte Pixel 3 XLen av shippet den. Kjøpte ved en Google cover i svart og. Skal ha den til mandagen, i følge shippinga! Gleder meg vilt! Spurte også han om overganger, og da sa han at han kunne sende den til meg gratis fra Norge Trodde den kom i salg i morgen i USA, og 1. November i England. Men gratulerer så mye ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QvUnV1 Skrevet 17. oktober 2018 Del Skrevet 17. oktober 2018 Jau, folk med tidlig pre-order og ekspresslevering fikk den tidlig (de blei sendt ut fra lageret forgårs). Massevis av heldige folk på GooglePixel-redditen. Alt jeg trenger nå er en skjermbeskytter. Noen som har noen tips om bra? Helst en uten dot matrix og alt det dritet. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 17. oktober 2018 Del Skrevet 17. oktober 2018 Noe jeg ble kjempeskuffet over er at Pixel 3 ikke har varsellampe Enig! Alle telefoner burde ha en sånn. 2 Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 19. oktober 2018 Del Skrevet 19. oktober 2018 (endret) Jeg var innom Google sin popup-butikk i Soho NYC i ettermiddag og trykket litt på Pixel 3 og 3 XL. Notchen på 3 XL virket mindre i virkeligheten enn på bilder og mobilene føltes solide i hånden. En kamerat bad meg kjøpe 3 XL 128 GB for han så blir en tur tilbake dit i morgen. Trykket også på Google Slate, mulig nettet var tregt der men den lastet nettsider overraskende tregt og virket ikke så responsiv som forventet. Dette var dog med laveste spec Knipset noen bilder: Endret 19. oktober 2018 av Hedonism 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå