steinjarle Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Vi tester selskapets nye mesh-sett.TEST: TP-Link Deco M9 Plus Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Jeg kjøpte Jensen Omni Lite mesh, koster halve prisen til denne. Selv om det er lite, som betyr lavere Mbps holder det mer enn nok til vanlig hjemmebruk. Hadde vært interessant å se en test på denne billigversjonen også, og er selv så langt fornyød. Eller for å si det sånn: Jeg merker ikke lenger noe forskjell i huset, og har helt glemt problemene jeg hadde med extender, som var et stort irritasjonsmoment. Og da er vel mesh på sitt beste, at det bare er der, gjør jobben så godt at vi glemmer hvor bra det egentlig er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1234gfd Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Latterlige priser på Mesh utstyr..burde kostet et par hundre pr. boks. Lenke til kommentar
Steinar Eliassen Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 Helt ok når de virker, men opplever litt for ofte at de må restartes :/ Lenke til kommentar
Outrage Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 I tillegg bør det nevnes at TP-Link slipper ting ut i markedet, deretter så glemmer de at de har produktet. Det gjelder selv når det oppdages alvorlige sikkerhetsfeil som rammer alle i denne bransjen. Velg heller seriøse leverandører sier nå jeg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå