Blubbe Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg har en pc som står å deler ut internett, (isdn) Den er det Norton internett security og Norton Antivirus på. Når jeg skal sende mail med vedlegg så kutter internett. (fra en annen pc) Jeg har prøvd å deakktivere brannmur og antivirus, men det er ikke til hjelp. Har noen opplevd det samme og funnet ut av dette, eller kan noen om dette. Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Du har ikke bare satt outlook til å legge på når sendingen er ferdig da? Antar at det er outlook som er mail klient Lenke til kommentar
Blubbe Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Jeg har en pc som står å deler ut internett, (isdn)Den er det Norton internett security og Norton Antivirus på. Når jeg skal sende mail med vedlegg så kutter internett. (fra en annen pc) Jeg har prøvd å deakktivere brannmur og antivirus, men det er ikke til hjelp. Har noen opplevd det samme og funnet ut av dette, eller kan noen om dette. Det går bra å sende mail uten vedlegg, skal jeg sende vedlegg så kutter oppkoblinga før mailen er sent, den blir hengene en liten stund, så bare kutter den. Lenke til kommentar
kj3til Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Mener å ha vært borte i det her før.. Mailklienten er satt opp til å legge på når den har sendt mailen.. (Outlook express?) .. Om Norton Antivirus er satt opp til å scanne mail kan det også hende at mailen ikke rekker å komme ut fordi den ikke har kommet lenger enn Norton når Outlook Express legger på linja.. Lenke til kommentar
KriB Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Mener å ha vært borte i det her før.. Mailklienten er satt opp til å legge på når den har sendt mailen.. (Outlook express?) .. Om Norton Antivirus er satt opp til å scanne mail kan det også hende at mailen ikke rekker å komme ut fordi den ikke har kommet lenger enn Norton når Outlook Express legger på linja.. Hør hør! Lenke til kommentar
Blubbe Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Problemet var selvfølgelig (Outlook express?) Tusen takk alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå