NTB - digi Skrevet 11. august 2018 Del Skrevet 11. august 2018 – Vi kommer til å dra dit intet romfartøy har vært før.Nasa skyter opp sonde: Skal bevege seg historisk nær solas overflate Lenke til kommentar
G Skrevet 11. august 2018 Del Skrevet 11. august 2018 (endret) Hvor mange århundre (år-titusen) ligger man i fra SGU Destiny recharging-type stunt nå da? Endret 11. august 2018 av G 2 Lenke til kommentar
EremittPåTur Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 ufattelig lite teknisk info om sonden i denne artikkelen. Savner forøvrig en fortsettelse på SGU... 1 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Skal man ha mer "teknisk" og mindre "ukeblad" må man nok finne informasjonen selv. Ikke at det er en drøy jobb... https://www.nasa.gov/content/goddard/parker-solar-probe-instruments 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 G: Vil du lese noen kjedelige fakta, eller skal vi bare holde litt til på fantasiverdenen SGU? Lenke til kommentar
EremittPåTur Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 G: Vil du lese noen kjedelige fakta, eller skal vi bare holde litt til på fantasiverdenen SGU? Er jeg på jakt etter underholdning ser jeg på SGU. Er jeg på jakt etter fantasiverdener leser jeg dine innlegg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå