Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

USB trådløst nettverkskort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
QUOTE (Fenalår @ 16/12/2003 : 15:06)

Det eneste er at linken til n-kortet er 54 Mbps, mens med et PCI er det 100/10 Mbps. 

 

 

Slik jeg forstår det skal han ha trådløst uansett, og det vil ikke være 10/100mbit med PCI-kort da.

 

Jaja så klart skal han ha trådløs og da kan han ikke oppnå 100 Mbps, men det kan han med et PCI kort. Han kan faktis oppnå 1000Mbps.

Endret av Fenalår
Lenke til kommentar
QUOTE (Fenalår @ 16/12/2003 : 15:06)

Det eneste er at linken til n-kortet er 54 Mbps, mens med et PCI er det 100/10 Mbps. 

 

 

Slik jeg forstår det skal han ha trådløst uansett, og det vil ikke være 10/100mbit med PCI-kort da.

 

Jaja så klart skal han ha trådløs og da kan han ikke oppnå 100 Mbps, men det kan han med et PCI kort. Han kan faktis oppnå 1000Mbps.

Det var snakk om trådløst PCI kort, som da er enten 11a, 11b eller 11g. det vil si maks 54mbps.

 

for eksempel ett slikt

 

menmen, far får bestemme, takk for hjelpen

Lenke til kommentar
QUOTE (Fenalår @ 16/12/2003 : 15:06)

Det eneste er at linken til n-kortet er 54 Mbps, mens med et PCI er det 100/10 Mbps. 

 

 

Slik jeg forstår det skal han ha trådløst uansett, og det vil ikke være 10/100mbit med PCI-kort da.

 

Jaja så klart skal han ha trådløs og da kan han ikke oppnå 100 Mbps, men det kan han med et PCI kort. Han kan faktis oppnå 1000Mbps.

Man klarer vel ikke 1000Mbps med ett PCI-kort pga begrensinger i PCI-porten? Trodde ikke den var så rask nei..

Lenke til kommentar
QUOTE (Fenalår @ 16/12/2003 : 15:06)

Det eneste er at linken til n-kortet er 54 Mbps, mens med et PCI er det 100/10 Mbps. 

 

 

Slik jeg forstår det skal han ha trådløst uansett, og det vil ikke være 10/100mbit med PCI-kort da.

 

Jaja så klart skal han ha trådløs og da kan han ikke oppnå 100 Mbps, men det kan han med et PCI kort. Han kan faktis oppnå 1000Mbps.

Man klarer vel ikke 1000Mbps med ett PCI-kort pga begrensinger i PCI-porten? Trodde ikke den var så rask nei..

Det er ikke noe problem med gigabit PCI kort, som dette

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...