ilpostino Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Jeg har en Excel-fil (norsk Excel 365) hvor jeg har lagt inn alle eiendeler over en viss verdi. Regnearkene inneholder kolonner som blant annet heter "antall", "enhetspris", og "total pris". Den siste av disse kolonnene inneholder en formel. Når jeg legger inn en ny linje så fortsetter Excel med formatering av tabellen mtp stil, datoformatering og lignende men formlene for totalpris blir ikke fylt inn automatisk. Noen mulighet for å få til det? Lenke til kommentar
ExcelGuru Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 (endret) Hei! Hvis du definerer området som en tabell, funker det helt automatisk Vennlig hilsen Ketil Endret 10. august 2018 av ExcelGuru 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. august 2018 Forfatter Del Skrevet 10. august 2018 Jeg lette i hodet og stumpen og fant ikke ut av det før jeg så jeg hadde =C1*D1, =(C1*D1) og =SUMMER(C1*D1) litt om hverandre som formler. Dette er et regneark som jeg begynte på for mange år siden som jeg har flikket om og oppgradert etter behov. Det er ikke lenge siden jeg hadde en større revisjon av funksjonalitet, formler med mer og jeg ser av eksempelet ditt at jeg helt klart burde ha oppdatert alle formlene også. etter en gjennomgang så fungerer alt som det skal. Takk for hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå