VistaX Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 (endret) Jeg har en Garmin Fenix 5 Plus som foreløpig kun støtter mp3-filer. Det er snakk om at spillelister fra Deezer skal kunne legges på klokken etter hvert, men enn så lenge fungerer ikke dette. Jeg bruker Spotify Premium og har kommet over et program som heter NoteBurner Spotify Music Converter. Jeg gjorde en test på en sang og det fungerte fint. For å konvertere sanger over 3min må man kjøpe programmet til $40. Å betale for dette har jeg ingen problemer med, men jeg tenkte å høre her først om det er noen som har vært borti dette programmet eller tilsvarende? Edit: https://www.noteburner.com/spotify-music/play-spotify-music-on-garmin-forerunner-645-music.html Endret 10. august 2018 av VistaX Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Det blir i hvert fall ikke "100% lossless", som de reklamerer med. For spotify bruker Vorbis, som ikke kan konverteres til mp3 uten tap. Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 10. august 2018 Forfatter Del Skrevet 10. august 2018 Lydkvaliteten var helt grei og fungerer helt fint til mitt bruk. Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 11. august 2018 Forfatter Del Skrevet 11. august 2018 (endret) Ingen som har erfaringer med NoteBurner, Sidify eller lignende? Endret 12. august 2018 av VistaX Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Det er en stund siden jeg gjorde dette selv men her er oppskriften for hvordan jeg gjorde det: Last ned et program som tar opp lyden fra lydkortet Start på første sangen på spillelisten.Ikke ha på "Repeat tracks" eller "Shuffle" slik at du får kjørt gjennom spillelisten fra A til B. Programmet som er nevnt i punkt #1 skal kunne navngi og merke hver sang skikkelig slik at du slipper å gjøre dette selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå