Gå til innhold

Konvertere sanger fra Spotify til mp3

VistaX

Anbefalte innlegg

Jeg har en Garmin Fenix 5 Plus som foreløpig kun støtter mp3-filer. Det er snakk om at spillelister fra Deezer skal kunne legges på klokken etter hvert, men enn så lenge fungerer ikke dette.

Jeg bruker Spotify Premium og har kommet over et program som heter NoteBurner Spotify Music Converter. Jeg gjorde en test på en sang og det fungerte fint. For å konvertere sanger over 3min må man kjøpe programmet til $40. Å betale for dette har jeg ingen problemer med, men jeg tenkte å høre her først om det er noen som har vært borti dette programmet eller tilsvarende?

Edit: https://www.noteburner.com/spotify-music/play-spotify-music-on-garmin-forerunner-645-music.html

Endret av VistaX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Det er en stund siden jeg gjorde dette selv men her er oppskriften for hvordan jeg gjorde det: 

1. Last ned et program som tar opp lyden fra lydkortet
  2. Start på første sangen på spillelisten.Ikke ha på "Repeat tracks" eller "Shuffle" slik at du får kjørt gjennom spillelisten fra A til B.
  3.  Programmet som er nevnt i punkt #1 skal kunne navngi og merke hver sang skikkelig slik at du slipper å gjøre dette selv. 
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...