TommyL Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Hei! Har noen ca 17 år gamle Dynabel Euforia stående, som ikke er brukt de siste 7 årene. Noen småskrammer. Hvor mye tror dere jeg kan få for disse? Nypris var 28000...er 12000 for mye? MVH Tommy Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Tror du må mye mer med i pris. Høytalere og spessielt byggesett er tungsolgt. Lenke til kommentar
TommyL Skrevet 10. august 2018 Forfatter Del Skrevet 10. august 2018 (endret) Å...det er såpass ja. Er 8 mer i sjiktet tror du? Jeg har ikke fulgt med på HIFI fronten på 10 år, så jeg har ingen peiling lenger... Kan jo forsøke meg på Finn da. og se. Har en Yamaha RX-A3010 forsterker også...som jeg ikke aner hva jeg kan få for...om noen vet så slipper jeg å legge den ut til overpris Endret 10. august 2018 av TommyL Lenke til kommentar
Pop Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Yamahaen ser ut til å ligge på rundt 4-4500 kr brukt. Når det gjelder høyttalerne kommer det litt an på om de er bygget av Dynabel eller av kjøper. Men som nevnt foran her, byggesettene er generelt vanskelig å bli kvitt, selv om de ofte kan være bedre pr krone enn masseproduksjonene. Lenke til kommentar
TommyL Skrevet 11. august 2018 Forfatter Del Skrevet 11. august 2018 Ja det er byggesett. Bygget av en meget flink kar, men dog. Jaja, det er ikke noe problem lenger, skulle teste de for første gang på 2 år, synes de låt dårlig. Tok av frontene, og min eks som leide huset mitt en periode synes visst det var passe straff å smadre 6,5 tommerne. Så da blir det neppe noe salg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå