Frzr Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Som dere alle sikkert er enig i så er det å sette seg på do et problem om vintern. Do skåla er kald og det er rett og slett noe DRITT!!! Derfor har jeg løst problemet *aplaus* np np np Det du gjør er å dynke et hånkle i glo varmt vann.. så vrir du opp hånkle og legger på rundt do ringen.. så venter du 1min og tar vekk hånkle og tørker vekk vann restene med dasspapirish... så WOLLA D E I L I G D Å T T P A R A D I S. Det er bare å donere penger til min oppfinnelse.. dere kan pm her på forumet.. np ... takker Fredrik (dassminator) KNall for å ha testet dette Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Har du lite å finne på? Lenke til kommentar
:knallert: Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 For å si det sånn ... dette er en genial ide.... Frzr du er et geni .... 50 øre i pungen til deg... tusen takk... Endelig kan jeg sitte me min Laptop på dass....thx.. Lenke til kommentar
Frzr Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 takker takker!!! Lenke til kommentar
beroys Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 jaja freezer. ser ut som du har skjønt det... bare husk og ta bort hånkle neste gang da.... (jeg vet du har glemt det en gang) Lenke til kommentar
Protonic Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 det bør ivertfall vaskes eller byttes ganske ofte da.... Lenke til kommentar
Frzr Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg har en venn som kom med en STRÅLENDE IDEE!!!!! hold dere fast!! her kommer den!!! :thumbs: :thumbs: H Å R F Ø N E R!!! bruk den closeup 2 the dassring i ca 1min!!!!!! takker nok en gang til KNall for en utrolig flott fremvisning av denne ideen Lenke til kommentar
rwu Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) så venter du 1min og tar vekk hånkle og tørker vekk vann restene med dasspapirish. ..og for å hindre spruten når basjen treffer vannet ligger jo papiret nedi... *GENIALT* Endret 16. desember 2003 av rwu Lenke til kommentar
beroys Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 altså.. ehhh.. men uansett. fikk høre om en kar som jobba på jobben her før.. (norsk luftambulanse) han var flyger... så hadde han en gang sakt: hvis jeg noen gang VET at jeg kommer til og krasje. så skal jeg dra av meg boksa snu hjelmen feil vei og tre ræva ned på joisticken. KUN så havari komusjonen skal ha noe og lure på når de finner meg i vraket. Lenke til kommentar
:knallert: Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 hahahahaha.... så jeavlig bra...... ... Jo da heh... blir bra det da Lenke til kommentar
Tante Pose Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Hårføner er også bra å bruke når man har ALTFOR kald seng når man skal leggge seg Edit: skrivefeil Endret 16. desember 2003 av Tante Pose Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Fy f... frzr! Du er ikke god. Ideene er fine de, sikkert.... Men hva om du virkelig MÅ på dass der og da og ikke kan vente 1 min? Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Eller kjøpe denne: http://www.knovelty.com/warmseat.htm Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 eller bare kjøp noe annet sete en porselen........ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg hjelper _DEG_! Egentlig ikke. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Hvor mange her har utedo? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Hvor mange her har utedo? La oss gjøre det til en telletråd 1-2-3-4-5- sekssyvåtteniiiii Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Ja! Poenget var at det vel er ytterst få som har utedo, heller ikke på hyttene sine. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Ja! Poenget var at det vel er ytterst få som har utedo, heller ikke på hyttene sine. ingen andre en deg som har nevnt utedo, så poenget ditt falt i grus der... han snakker om porselens-do-skåler som kan bli ganske kalde, spess om vintern! kanskje ikke hos dere! "for i california er det ikke vinter" eller "pappa har kjøpt 1 zillion varmeomner og 3 tusen meter med varmekabler i gulvet hjemme" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå