gorsol Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Dead Cells er todimensjonal plattform-utopi.ANMELDELSE: Dead Cells Lenke til kommentar
orv Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Deler inntrykket til anmelder. Kjempemorsomt spill, som er enkelt å komme i gang med. Funker veldig bra som metadon frem til red dead 2 og andre storspill kommer utover høsten.. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Endelig en anmeldelse på Gamer hvor det ikke er en eneste setning som klager på vanskelighetsgraden! Dette er et spill som fort kunne fått en 6er eller 7er av Gamer. Oppløftende. Bra anmeldelse. Et av årets beste spill. Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Om noe, synes jeg spillet er for lett/mashete/flaksbasert. Lenke til kommentar
------ Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Noen som har noen erfaringer med Switch versjonen? Hørte snakk om at den ikke var like smooth som de andre versjonene. Lenke til kommentar
Tottoro Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Noen som har noen erfaringer med Switch versjonen? Hørte snakk om at den ikke var like smooth som de andre versjonene. Jeg spiller på Switch. Fungerer knirkefritt. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Kommer dette til ps4 etterhvert? Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Kommer dette til ps4 etterhvert? Er ute nå på alt digitalt. Tror fysiske versjoner ble utsatt med et par uker dog. Lenke til kommentar
LInnommable Skrevet 11. august 2018 Del Skrevet 11. august 2018 Dette var overraskende jordnært ellers, men hva i all verden er en plattform-utopi? Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 Følte jeg spilte veldig lenge > nådde første boss >boss maltrakterte meg ganske fint of effektivt > mista alt annet enn health potion og kjærringa i starten forteller meg at kartet har forandret seg Hva faen er vitsen? Helt seriøst? Gidder jo ikke å spille det om man mister alt og brettet endrer seg i tillegg. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 Aldri vært borti rogue-likes eller rogue-lites (eller rogue-lite-lites ) før skjønner jeg. Hele poenget med de er at alt er “run-based”. Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 (endret) Følte jeg spilte veldig lenge > nådde første boss >boss maltrakterte meg ganske fint of effektivt > mista alt annet enn health potion og kjærringa i starten forteller meg at kartet har forandret seg Hva faen er vitsen? Helt seriøst? Gidder jo ikke å spille det om man mister alt og brettet endrer seg i tillegg. Hvorfor kjøper du et roguelite når du ikke liker grunnmekanikkene? Endret 13. august 2018 av Zedarius 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå