Garegaupa Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Hei! Eg har ein berbar og ein stasjonær PC med Office 2016 på båe to. Eg brukar Outlook som E-postprogram. Eg har to E-postkontoar privat og ein på jobb som eg ynskjer å ha tilgang til på båe PC-ane etter behov. Eg ynskjer at all E-post skal liggje lagra lokalt på båe PC-ane og vere tilgjengeleg utan Internett-tilkopling. Per i dag så løyser eg dette med å laste ned all E-post via POP3 og så synkronisere dei to PC-ane med hjelp av programmet SimpleSYN. Dette er ei løysing som fram til no har gjeve meg det aller meste eg ynskjer på ein grei måte, men det har likevel blitt litt problematisk å gjere det på denne måten etter kvart. Eg opplever at SimpleSYN vert noko ustabilt i periodar, slik at eg ikkje alltid får synkronisert E-posten min skikkeleg. I tillegg så begynner nok .PST-filene mine å verte litt store, for eg ser at eg med jamne mellomrom (nokre gonger i året) må reparere dei for å få synkroniseringa til å fungere. I tillegg så er denne løysinga avhengig av at båe PC-ane står på samtidig. Ideelt sett ville eg hatt ei skyløysing mellom dei, både som ekstra sikkerheitskopiering og for å vere sikker på at eg alltid får synkronisert E-posten min sjølv om ikkje båe PC-ane er på samstundes. Eg har vurdert å bruke IMAP i staden for POP3, men då vil eg vel verte avhengig av å vere på nett for å få lese E-post, samt at eg vel ikkje vil kunne lagre meir E-post enn det E-posttenarane tillet? Spesielt i jobbsamanheng er eg avhengig av å kunne lagre store mengder med E-post for å kunne hente opp att informasjon frå tidlegare. Er det nokon som har nokon glupe idear her? Sjølv om eg helst vil bruke Outlook (sidan eg har alt av kalender og hugselister innpå der) så er eg open for å sjå på andre E-postprogram viss desse kan løyse utfordringa mi og har tilsvarande funksjonar som Outlook. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 (endret) Skjønner ikke at dette er noe problem og må synkes av 3.parts program når det gjelder email . Det er så enkelt at man setter opp outlook profilen på alle PCer til "leave a copy on the server" og fjerner "delete after 14 days" , deretter har en epost tilbyder med nok GB plass for ens mail historikk. Når det gjelder kalender derimot så er det ikke inkludert i protokollen støtte for delt kalender hverken for POP eller IMAP. Kalender data blir lagret i hvert tilfelle i lokale PST og IMAP filer på klienten. Da må man se på andre løsninger hvor det brukes internet calendar (f.eks google) hvor kalendar data lever og blir lagret på en tilbyders server. I outlook kan det settes opp slik for f.eks google : https://support.office.com/en-us/article/see-your-google-calendar-in-outlook-c1dab514-0ad4-4811-824a-7d02c5e77126 Bakdelen er at data kun hentes . Note: Changes you make in Outlook aren’t sent to your Google Calendar. To update your Google calendar, open Google Calendar from a browser. Tips! Bruke windows 10 calendar App satt opp med google kalenderen din https://www.windowscentral.com/how-use-google-calendar-windows-10 Endret 10. august 2018 av syar2003 Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 10. august 2018 Forfatter Del Skrevet 10. august 2018 Det der ville nok fungert til ei viss grad, syar2003, men eg brukar mykje flagging av E-post i Outlook for å halde styr på kva for arbeidsoppgåver eg har utført og ikkje, og dette vil ikkje verte synkronisert mellom PC-ane med bruk av denne metoden. Eg burde kanskje spesifisert at eg ynskjer å sjå eksakt same status for alle E-postmeldingar på båe PC-ane: Lesne, ulesne, flagga, forfallsdatoar, utførte og så vidare. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 (endret) Du burde kanskje hatt office.outlook365 konto privat. Vet ikke om noen fullgod annen løsning for både samme mail, calendar, tasks og contacts på multiple devices. Da blir det slike pst synk løsninger du har hatt til nå og det er tydlivis ikke «bra nok». Personlig har jeg gått over til kun å bruke arbeidsgiver exchange (online365) kalender og tasks på smartmobil med ms-outlook appen.Alt annet er for tungvint blitt. Nye avtaler legger jeg inn på jobb pcen eller på mobilen. HjemmePC kan jeg bruke VDI eller outlook(office365) web access. Alle varsler om møter og avtaler kommer uansett på mobilen. Endret 10. august 2018 av syar2003 Lenke til kommentar
nilsch Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Er det ikke mulig å be mail-klienten om å ha en kopi av epostene lokalt selv om du bruker IMAP? Selv bruker jeg Thunderbird e-postklient med kalender og adressebok og det er mulig å se gamle eposter og kalender-events der selv om jeg ikke er på nett med IMAP. Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 20. august 2018 Forfatter Del Skrevet 20. august 2018 Beklagar dårleg med tilbakemeldingar frå meg i denne tråden, det har vore eit par travle veker... syar2003: Ja, ein Outlook 365-konto hadde nok løyst dette her på ein grei måte, men diverre er ikkje det eit alternativ. Eg har det eg har, og får ikkje gjort så mykje med det... nilsch: Jau, eg meiner du har rett i det. Eg har vurdert den løysinga både lenge og vel, men er litt skeptisk til om dette er noko betre enn den løysinga eg brukar per i dag, basera i hovudsak på lagringsplass på enkelte E-posttenarar samt at eg har forstått at der er ein del problem i høve til offline-lagring/synkronisering av E-post (eg fann ein fin artikkel om dette på nettet for litt sidan, men no klarar eg sjølvsagt ikkje å finne att denne... ). Viss ingen andre har nokon gode forslag så lyt eg nok berre halde på med den løysinga eg brukar per i dag. Ho fungerer trass alt som ho skal det aller meste av tida, det er berre dei gongene i året at .PST-filene "havarerer" og lyt reparerast som eg kunne tenkt meg å sleppe, men eg kan leve med det. Eg hadde kanskje tenkt at der fanst fleire løysingar for dette her, og at eg ikkje var så sær i høve til ynskja mine for bruk av E-post, men eg er tydelegvis det, då... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 (endret) Det finns løsninger til din type behov og det er Exchange med offline storage på multiple klienter. Andre e-post servere (mail adresser) kan du omdirigere til en ny løsning. Men det er løsninger som koster. Endret 20. august 2018 av syar2003 Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 21. august 2018 Forfatter Del Skrevet 21. august 2018 Ja, det ville nok heilt klårt løyst floka. Men det vert nok kostbart, som du seier. Uansett, takk for tipset, eg lyt vurderer alle mogelegheiter før eg landar på om eg kjem til å halde på den løysinga eg har i dag eller ikkje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå