maanemann Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Jeg har vært godt fornøyd med Denon receiveren jeg har nå, men tenker på å bytte ut for å få 4K støtte. Jeg ser at AVR-X1500H og AVR-X550BT ikke får så god omtale, men jeg har ikke lyst til å legge så mye mer enn 5000kr i receiver. Onkyo synes jeg har for flat lyd. Er det andre reiceivere i samme prisklasse som har like "spenstig/spretten" lyd til film som Denon? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Lydmessig stiller vel Denon og Marantz ganske likt (samme produsent) og begge bruker Audessey romkorreksjon. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 10. august 2018 Forfatter Del Skrevet 10. august 2018 Lydmessig stiller vel Denon og Marantz ganske likt (samme produsent) og begge bruker Audessey romkorreksjon. Ja det blir nok å håpe på en god pris på denne: http://us.marantz.com/us/Products/Pages/ProductDetails.aspx?CatId=avreceivers&ProductId=SR5012 Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 (endret) Ja det blir nok å håpe på en god pris på denne: http://us.marantz.com/us/Products/Pages/ProductDetails.aspx?CatId=avreceivers&ProductId=SR5012 Rart at den ikke har MultiEQ XT 32 til den prisen. Tilsvarende Denon har jo det(AVR X3500h). Endret 10. august 2018 av Gromle Lenke til kommentar
TGB Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 SR5012 er en veldig billig Marantz; man må opp på SR6012 for å få MultiEQ XT32. Jeg er prinsipielt ikke overbegeistret for Audyssey, men etter mye jobbing så fikk jeg fornuftig lyd fra Marantz AV8802a ved hjelp av Audyssey pro-kit (som har en hel del flere muligheter enn den innebygde), XT32 er egentlig absolutt krav for Audyssey etter mitt syn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå