fjarle Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Ny giv fra de to sinteste iPad-konkurrentene.SNIKTITT: Galaxy Tab S4 Er Android-nettbrettene tilbake nå? Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Fortrinnet har jo alltid vært prisen. Med galaxy tab s3 endret dette seg da den er svindyr. Forstår ikke markedet de er ute etter heller. Når du får en iPad med retina skjerm til 3000 kr så blir jo denne tung å svelge. De skulle laget en budsjett variant. 5 Lenke til kommentar
julaften Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Man bør også ta med OS og apper med i bildet her. Android har faktisk blitt VERRE når det gjelder brukergrensesnitt på tablets,og det er ikke akkurat prioritert hos utviklerne heller. Oftest er det telefon-UI blåst opp til stor skjerm. 4 Lenke til kommentar
Milmo Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Totalt uinteressant produkt. Hva i all verden er det Samsung driver med? Mye dyrere enn tilsvarende iPad og bruker gammel hardware. 4 Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Verden blir enklere."Hvilket nettbrett skal jeg ha?" - "Surface Go". 5 Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Holder meg til Huawei ass. Aldri mer Samsung. 2 Lenke til kommentar
manoqueen Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 "Selvsagt måtte jeg gi tassen litt oppmerksomhet." k9z 2 Lenke til kommentar
se# Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Verden blir enklere. "Hvilket nettbrett skal jeg ha?" - "Surface Go". Tab S4 ser ut som et veldig bra nettbrett, Vurderer oppgradering, men så var det Surface Go. Men Surface Go gir noe helt annet enn Android. Vanskelig valg hvis det er Android apper man gjerne vil ha, eller batterilevetid er viktig. Lenke til kommentar
Super-Stian Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Ipad Pro 10.5 over Galaxy Tab S4. Bare det at Ipaden har 120hz skjerm gjør at jeg velger Apple her fram for Samsung :-) 1 Lenke til kommentar
Djz Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Er det virkelig andre en eplegjengen som bruker kr på pads fortsatt? Med dagens phablet som standard ser jeg ikke helt vitsen. Men det er bare meg da ? 2 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Synes det er nesten litt ekkelt hvordan redaksjonen i Tek nærmest blir som en knisende, småforelsket 14-åring når de tester noe fra Samsung. 5 Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Er det virkelig andre en eplegjengen som bruker kr på pads fortsatt? Med dagens phablet som standard ser jeg ikke helt vitsen. Men det er bare meg da ? Fordi du får ikke en telefon på størrelse med et nettbrett med deg uten å måtte ty til fagbag 2 Lenke til kommentar
Woods Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Verden blir enklere. "Hvilket nettbrett skal jeg ha?" - "Surface Go". Surface må være det dårligste alternativet til iPad pr. dags dato, spesielt om du spesifikt skal ha et nettbrett. Windows 10 er simpelthen tungt å bruke i forhold - i tillegg er det vanskelig å finne gode applikasjoner som fungerer bra med touch input. Derfor endte jeg opp med både Surface OG iPad. Sistnevnte er en fryd å bruke på fly, sofaen etc. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Spennende. Denne kunne jeg gjerne tenkt meg, og prisen var ikke SÅ avskrekkende. Mindre enn jeg fikk i restskatt, i alle fall. Lenke til kommentar
Ola Knudesen Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Kjøpte nettopp en Huawei MediaPad M5 10,8". Veldig fornøyd - til en pris langt unna S4... 2 Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Kjøpte nettopp en Huawei MediaPad M5 10,8". Veldig fornøyd - til en pris langt unna S4...Skulle gjerne sett en test av disse to opp mot hverandre, hvor iPad og tas med i regnestykket. Har et brett som synger på siste verset nå, og pr i dag ser jeg for meg m5 og iPad som aktuelle kandidater. S4 priser seg helt bort for meg, men interessant å se hva/om det er bedre enn m5 til mitt bruk. 1 Lenke til kommentar
Jack Flores Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Så tek har ikke teste huweii sin mediapad m5? Veldig svakt av dere hvis den ikke er testet. Ser at prisen på huawei med 4g ligger under 5k. Kjøpte meg samsung galaxy tab s2 til en rimelig pris på finn. Tab s3 har også falt veldig pris etter s4 kom. Og syns den er penere å se på enn S2. Så langt er jeg fornøyd med s2.Stor forskjell fra experia z4 tab jeg også har. selger også en s2 til den rette personen som er flink med dingser. laptop ,mobil og brett må jeg ha. Særlig på ferie. Så ja folk kjøper brett,men jeg trenger ikke butikk ny. Lenke til kommentar
Jack Flores Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Er det virkelig andre en eplegjengen som bruker kr på pads fortsatt? Med dagens phablet som standard ser jeg ikke helt vitsen. Men det er bare meg da ? ja bare deg . 2 Lenke til kommentar
Herindur Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Hvis poenget er at brukeropplevelsen skal være mest lik Windows, hvorfor ikke kjøpe Surface istedet? 1 Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Mitt nettbrett var i mange år iPad. Det viktigste for min del når det gjelder nettbrett er skjerm og smidighet/hastighet. Når Samsung Tab S 10.5 kom ut i 2014 kjøpte jeg den med en gang, den var helt overlegen med sin 10.5 skjerm når det gjelder visning av video. Jeg har alltid reist mye i jobbsammenheng og nettbrettet er alltid en fin følgesvenn på fly/tog etc. for å se film. Så begynte de med Tab S2 / Tab S3 og skjermene blir skrunket inn å gikk bort fra 10.5 formatet. Jeg beholdt min Tab s 10.5 så langt det gikk, og gikk over for litt over et år siden på nye iPad Pro 10.5". Dette ble kongen på haugen for min del! Nå ser jo Samsung er tilbake på 10.5" skjerm igjen, skal de få en sjanse....? Usikker jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg