Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Slanking- all the way eller holde vekt som gir feminine former?

Anbefalte innlegg

Inspirert av "fet eller tynn kropp"-tråden: hva foretrekker dere, tynn kropp med tomme pupper, eller kropp med litt for mye fett men pupper?

Er i gang med å få bort "par-kiloene" etter samlivsbrudd, og har tenkt litt på hvor langt ned jeg skal i vekt. Det er jo dessverre sånn at puppene er så og si bare fett og melkekjertler, dermed forsvinner de lenge før lår og rumpe blir slanke og ihvertfall lenge før magen blir flat. 

Så hva ville du likt best selv? En sterk, funksjonell kropp med ekstra fett på mage og lår men fortsatt gode pupper og feminine former, eller en sterk, funksjonell kropp som er slank og har flat mage men helt tomme pupper?

Er 40, så tiltrekker meg uansett ikke yngre menn som er vant til stramme kropper. De fleste på min alder skjønner at ting siger litt med alderen. Og nei, jeg har ikke råd til å sette inn silikon :wee:

Anonymous poster hash: 7c238...1be
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg foretrekker klart det som sitter mellom øra, det er kjemien mellom en dame og meg som er det viktigste. Og om hun trives med seg selv og kroppen sin så vil det også gjøre at hun har mer selvtillit og det er også ganske viktig for meg.

Så mitt råd er å komme dit du selv ønsker å være, din egen trivselsfaktor er viktig.

Men om jeg skal svar på det du faktisk spør om så foretrekker jeg helst noen kg for mye slik at ikke blir "beinrangel", men ei heller veldig overvektig. En sånn mellomting kan man si, men kom deg dit du selv ønsker å være. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Alle har selvfølgelig forskjellig smak og smaken påvirkes av personligheten til den utkårede. Dama var for tynn for min smak når jeg møtte henne. Jeg har alltid like "normal" form, men etter å ha forelsket meg i henne så har mine preferanser endret seg. Nå har jeg fått en mer "usunn" preferanse iom at jeg nå liker hennes fasong.

Mht implantater så er det irrelevant. De som uttaler seg negativt om det snakker antagelig ut av uvitenhet, det seg være at de er påvirket av media eller rett og slett ingen erfaring. Det viktige er at jenta er komfortabel med sin egen kropo og tør å bruke den.

Ingenting er mer sexy enn en selvsikker kvinne som tør å bruke kroppen sin. Det er like attraktivt for oss menn som en selvsikker mann er attraktivt for dere kvinner.

Lenke til kommentar

Vil påstå at tar man operasjoner i forhold til egen kropp er man virkelig ikke sikker på sin egen kropp er utgangspunktet, foretrekker helt normalvektig kvinner, ikke så slanke som man ser overalt nå til dags.

Well, duh… Det er derfor man tar operasjoner, fordi man ikke er fornøyd. Målet er jo å bli fornøyd. Og da kan operasjoner være et verktøy og en måte å oppnå det på.

Lenke til kommentar

Som med alt annet så kan det gjøres riktig, og det kan gjøres feil. Har en veninne som ser helt fantastisk ut med innlegg i brystene. Hun tok akkurat nok til at det ikke ble for stort ift. størrelsen ellers på kroppen. Samtidig er det ikke uvanlig å se kvinner med så store innlegg at man skulle tro det var en parodi, eller ser ut som ender etter de har lagt inn noe i leppene.

Lenke til kommentar

Inspirert av "fet eller tynn kropp"-tråden: hva foretrekker dere, tynn kropp med tomme pupper, eller kropp med litt for mye fett men pupper?

Er i gang med å få bort "par-kiloene" etter samlivsbrudd, og har tenkt litt på hvor langt ned jeg skal i vekt. Det er jo dessverre sånn at puppene er så og si bare fett og melkekjertler, dermed forsvinner de lenge før lår og rumpe blir slanke og ihvertfall lenge før magen blir flat. 

Så hva ville du likt best selv? En sterk, funksjonell kropp med ekstra fett på mage og lår men fortsatt gode pupper og feminine former, eller en sterk, funksjonell kropp som er slank og har flat mage men helt tomme pupper?

Er 40, så tiltrekker meg uansett ikke yngre menn som er vant til stramme kropper. De fleste på min alder skjønner at ting siger litt med alderen. Og nei, jeg har ikke råd til å sette inn silikon :wee:

Anonymous poster hash: 7c238...1be

Bryr meg ikke om puppene dine, men er de fine så er det et stort pluss. Rumpa di på den andre siden er noe jeg er meget interessert i  :rofl:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Alle har selvfølgelig forskjellig smak og smaken påvirkes av personligheten til den utkårede. Dama var for tynn for min smak når jeg møtte henne. Jeg har alltid like "normal" form, men etter å ha forelsket meg i henne så har mine preferanser endret seg. Nå har jeg fått en mer "usunn" preferanse iom at jeg nå liker hennes fasong.

Mht implantater så er det irrelevant. De som uttaler seg negativt om det snakker antagelig ut av uvitenhet, det seg være at de er påvirket av media eller rett og slett ingen erfaring. Det viktige er at jenta er komfortabel med sin egen kropo og tør å bruke den.

Ingenting er mer sexy enn en selvsikker kvinne som tør å bruke kroppen sin. Det er like attraktivt for oss menn som en selvsikker mann er attraktivt for dere kvinner.

Jeg har det på samme måte. Skifter mening om hva som er perfekt ut i fra hvordan kjæresten min ser ut. De kroppene jeg finner attraktive, er alltid de som ligner mest på min kjæreste sin kropp. Endret av Skurupu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hverken jeg eller noen av de andre gutta jeg kjenner bryr seg nevneverdig om pupper. Du skal ha ganske perfekte brød for at de i seg selv gir plusspoeng, og i en alder av 40 kan du bare glemme det. Og har du ikke booty som matcher ser pupper av en viss størrelse bare dumt ut uansett.

Flat mage og A-formet ræv er det som betyr noe, og det kan du fint få til selv i din alder. Knebøy og tights er to stikkord.

Endret av coffeee
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...