Hchaugen Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Etter å ha fått "klar beskjed" om å vente på nye kort og psu blir man fort sittende å spekulere.. Selv med monster-build må man ha en god skjerm for å få full utnyttelse. Til min bruk er sannsynligvis alt av high-end pcer overkill. (Går mest i Homm3, DayZ om dagen). Per i dag er jeg bortskjemt med en 5k iMac (som jeg fortsatt kommmer til å bruke som day2day når jeg bygger pc). Fantastisk skjerm, design, brukervennlighet.. Det er en selvfølge at denne ikke passer som en gaming-pc, da bootcamp fungerer sånn halvveis, og spesielt når det kommer til spill er det lite som appelerer, når man er glad i det beste.. I min "setup" (Får endelig man-cave av kona!) er jeg ute etter at det skal både se cleant ut, og være funksjonabelt. Makter ikke LED-lys i alle verdens farger osv (No offense)Hvilken skjerm velger jeg? Designmessig og størrelsemessig ser jeg at Samsung 49" Curved er helt i min gate. MEN. Med Nvidia GPU, er det helt hjernedødt å ikke kjøpe skjerm med Gsync? Prismessig kommer det også mye bedre ut enn å kjøpe 2 Rog Swift 34". Og vil det se helt løk ut? Bear in mind at jeg 99,9% av tiden ikke kommer til å ha behov for Gsync, da jeg svært sjelden spiller FPS. Mulig det er pga. limitations etter mange års bruk av Mac. Har vært console-gamer de siste årene, men har ikke spilt på noen år. Kommer sannsynligvis til å spille mange gamle spill med "gamle" oppløsninger. (RA2, AoE, osv) Hva tenker folket? Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 34" skjerm blir også fort veldig stort da.. Det virker ikke som penger setter en stopper på deg så da vil jeg si det blir ganske domt å ikke kjøpe skjerm med g-sync. Var jeg deg ville jeg muligens kjøpt en 34" ROG Swift og en 27" ROG Swift skjerm.Plasser dem slik at du kan spille på begge skjermene uten å flytte deg for mye. Da drar du nytte av 34" i spill som ser bra ut der..så benytter du 27" i andre spill (RA2, AOE, sikkert warcraft III) En PC skjerm på 49" høres helt hinsides ut spør du meg.. Tv`en jeg har er 48" .. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Hvor stor skjerm man kjøper har mye å si med hvilket type spill man spiller. Menneskers øye fokus er jo begrenset til et område midt på skjermen. Blir skjermen for stor eller bred, så må man jo bevege øynene mer, kanskje også snu litt på hodet for å se noe i kantene. De fleste som spiller CS:GO f.eks spiller på en 24 tommer skjerm faktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå