Slagen mann Skrevet 31. august 2018 Forfatter Del Skrevet 31. august 2018 Update:Fikk stillingsinstruksen. Skal ta for dere det viktigste:* Gjennomføring av produksjon i henhold til spesifikasjon og ordre*Ansvar for prod.planlegging på avdelingen med tanke på rotasjon og best mulig kapasitetsutnyttelse *Ansvar for produksjon inkl. dokmentasjon.*Ansvar for klargjøring av produktet for sending*Ansvar for at alle følger instruksene i henhold til bedriftens QA og HMS, og at de er oppdatert.*Ansvar for at alle til enhver tid har oppgaver*Ansvar for orden og renhold i og rundt produksjonslokalet. *Sammen med Prod. officer følge opp og planlegge produksjon utifra tilgjengelig arbeidskraft Jeg fikk også tak i forgjengerens stillingsinstruks, og vil tørre og påstå at det var 80% likt. Det var som sagt 180k i forskjell i året, og det er inkludert de 10 kronene de tilbydde meg. Tillegget var fastlåst, arbeidsgiver var lite villig i å diskutere noe annet, samt framtidsplanene for meg. Det kunne de heller ikke love meg noe, så av de grunnene så avslo jeg tilbudet.Og nå prøver de å dytte alle de oppgavene på alle i denne avdelingen. 3 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 (endret) Lurt å avslå. Stetkt gjort! Ikkje alle som hadde turt å sagt nei Endret 31. august 2018 av Nizzen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå