MoLvII Skrevet 17. oktober 2019 Del Skrevet 17. oktober 2019 Noen som har vært borti at skjermen stadig slår seg på uten man bruker telefonen? Tror det kom etter jeg aktiverte/gjorde noe i innstillingene på finn min mobil. Noen tips? :-):-):-) Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 18. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2019 Noen som har vært borti at skjermen stadig slår seg på uten man bruker telefonen? Tror det kom etter jeg aktiverte/gjorde noe i innstillingene på finn min mobil. Noen tips? :-):-):-) Sjekk om du har noen notifikasjoner som kjører, evnt sjekk om noe drar mye batteri. Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 18. oktober 2019 Del Skrevet 18. oktober 2019 (endret) Sjekk om du har noen notifikasjoner som kjører, evnt sjekk om noe drar mye batteri.Takk for svar :-)Batteri virker normalt. Ingenting unormalt som trekker mye strøm. Når skjermen slår seg på kommer det en beskjed om posisjonsdeling slått på. Er det mulig å ha på posisjonsdeling uten å bli varslet om det? Som i ha find my phone aktivert, vil jo kinne sperre telefonen min og finne den om den forsvinner. Endret 18. oktober 2019 av MoLvII Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 22. oktober 2019 Del Skrevet 22. oktober 2019 Skjermen går på hvert 5-15min når jeg skruer på googles posisjontjeneste i finn min mobil innstillingene. Er det nødvendig å ha det på? Kan jeg spore telefonen min uten den aktivert? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 23. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2019 Skjermen går på hvert 5-15min når jeg skruer på googles posisjontjeneste i finn min mobil innstillingene. Er det nødvendig å ha det på? Kan jeg spore telefonen min uten den aktivert? Samsung har en egen versjon, prøv å slå av google sin og på samsung sin? Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 Andre som sliter med at Bluetooth blir skrudd av etter skjermen skrur seg av? Med en gang jeg skrur på skjermen starter det igjen. Virker ut som om prosessen blir avsluttet hver gang skjermen skrue seg av Skjer med alt av headsett/høytalere har ikke på strømsparingmodus Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 30. november 2019 Forfatter Del Skrevet 30. november 2019 5 hours ago, Brattus said: Andre som sliter med at Bluetooth blir skrudd av etter skjermen skrur seg av? Med en gang jeg skrur på skjermen starter det igjen. Virker ut som om prosessen blir avsluttet hver gang skjermen skrue seg av Skjer med alt av headsett/høytalere har ikke på strømsparingmodus Har det begynt nå nylig? Jeg har lignende problemer, men de virker helt random Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 1. desember 2019 Del Skrevet 1. desember 2019 6 hours ago, MariusJS said: Har det begynt nå nylig? Antar det startet for ca 2 mnd siden. Vertfall da jeg tenkte over det for første gang Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 1. desember 2019 Del Skrevet 1. desember 2019 Hos meg har jeg ikke de problemene, men blåtann og Tesla liker ikke en annen. Det skrur den seg av og på HELE tiden ??? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 17. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2020 (endret) Noen som har fått Android 10? EDIT; Fikk her nå Endret 17. januar 2020 av MariusJS 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. januar 2020 Del Skrevet 17. januar 2020 (endret) Noen som har peiling på om man kan bytte batteriet hos en sertifisert reparatør uten å bytte skjermen og? Husker de sa til meg at det kommer skjerm og batteri i ett, så dermed måtte de bytte begge.. Er det tilfellet? Gidder ikke å gå til en jalla reperatør. Batteriet mitt er så elendig nå, og jeg byttet både skjerm og batteri for rundt 6 måner siden (knust skjerm..).. Endret 17. januar 2020 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 17. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2020 56 minutes ago, Omnia vincit amor said: Noen som har peiling på om man kan bytte batteriet hos en sertifisert reparatør uten å bytte skjermen og? Husker de sa til meg at det kommer skjerm og batteri i ett, så dermed måtte de bytte begge.. Er det tilfellet? Gidder ikke å gå til en jalla reperatør. Batteriet mitt er så elendig nå, og jeg byttet både skjerm og batteri for rundt 6 måner siden (knust skjerm..).. Hør med Samsung i Oslo Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 17. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2020 (endret) Lenge etterspurt funksjonalitet Endret 17. januar 2020 av MariusJS Lenke til kommentar
mandela Skrevet 17. januar 2020 Del Skrevet 17. januar 2020 MariusJS: Har du et spesielt abonnement hos Telia siden volte er grået ut hos deg? Lenke til kommentar
Janvik Skrevet 18. januar 2020 Del Skrevet 18. januar 2020 10 hours ago, mandela said: MariusJS: Har du et spesielt abonnement hos Telia siden volte er grået ut hos deg? Mbb/datasim 1 Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 18. januar 2020 Del Skrevet 18. januar 2020 MariusJS skrev (På 17.1.2020 den 15.14): Lenge etterspurt funksjonalitet Endelig har Samsung fått det på plass også, en av de største irritasjonsmomentene mine med Samsung Galaxy Fold'en. Den er fortsatt på Android 9, håper de får den over på 10 snart og leverer dette da jeg er bortskjemt med svitsjing av mobildata fra iPhone ved bruk av multisim. Lenke til kommentar
minim Skrevet 23. januar 2020 Del Skrevet 23. januar 2020 Er det mulig å skru på logiske gestures som på Huawei/iPhone eller er det kun det sveip opp greiene man er låst til? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 23. januar 2020 Del Skrevet 23. januar 2020 Define " logiske gestures" 1 Lenke til kommentar
minim Skrevet 24. januar 2020 Del Skrevet 24. januar 2020 mandela skrev (8 timer siden): Define " logiske gestures" Sånn som Huawei og Apple har løst det virker bra. Med dem kan man gi tlfen til noen som ikke har brukt det før og de tar Basic funksjoner uten forklaring. Sveip tilbake ved å dra finger sidelengs over skjermen er den jeg savner mest. Kanskje det kan løses med en app? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå