MariusJS Skrevet 1. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2019 Det kan ikke stemme. Prøvde akkurat nå, og det funker helt fint. Pleide å brukte samme appen før oppdatering også.Hadde du tilfeldigvis på høyttaler? Mic funker, men den får ikke tatt opp det motparten sier. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Ikke sett til noe flimring hverken på S9 eller Note9, har dere noen overlegg som er aktive oppå telefonappen eller slått av animasjoner? Prøvd å endre skjermzoom eller skrift til mindre? (husker at det fantes en bug på en eller annen Android telefon som gjorde at overflow av ikoner førte til "hopping" av appskjermen) 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2019 Er nok fordi vi har slått av animasjoner, nybegynnertabbe av Samsung da... 1 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Nå fikk jeg reprodusert, skjer kun hvis man endrer "Varighetsskala for animasjon" i Utviklerinnstillingene til f.eks. 0, ikke de to andre animasjonsinnstillingene under Utviklerinnstillingene og heller ikke når man slår på "Reduser animasjoner" i Innstillinger > Avanserte funksjoner. 1 Lenke til kommentar
rcambiz Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Hadde du tilfeldigvis på høyttaler? Mic funker, men den får ikke tatt opp det motparten sier. Nei, hadde ikke på høyttaler. Både min og motparten sin stemme ble tatt opp. Bruker denne appen: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.appstar.callrecorder&hl=no Lenke til kommentar
rcambiz Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Ikke sett til noe flimring hverken på S9 eller Note9, har dere noen overlegg som er aktive oppå telefonappen eller slått av animasjoner? Prøvd å endre skjermzoom eller skrift til mindre? (husker at det fantes en bug på en eller annen Android telefon som gjorde at overflow av ikoner førte til "hopping" av appskjermen) Jaa . Tusen takk! Funker nå! Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 4. februar 2019 Del Skrevet 4. februar 2019 Noen andre som har sett at klokkewidgets ikke fungerer etter oppdatering?Den som kommer stock fra samsung fungerer fint, men alle andre oppdaterer klokkeslett når man legger de til startskjermen, men ikke etter det. Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 (endret) Testet trådløs lader, men hele telefonen ble varm, mye varmere enn ved kabelladning, det kan da umulig være sunt for batteriet med den varmeutviklingen? Endret 5. februar 2019 av Svein Arild Søyland Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 5. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2019 Testet trådløs lader, men hele telefonen ble varm, mye varmere enn ved kabelladning, det kan da umulig være sunt for batteriet med den varmeutviklingen? Samsung laderene har vifte. Kan fort være mye sunnere med trådløs lading uansett, da du alltid kan holde telefonen mellom 40 og 80% Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 Har trådløs lader fra Ikea og Clas Ohlson som ikke genererer noe særlig varme.En kina lader jeg kjøpte for en del år siden ble veldig varm. Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 (endret) Jeg kjøpte en som er helt ok hos My Trendy Phone, en Baseus "Simple Ultra-Tyndt Qi T" til ca 180, -. Den skal vel være ok? Har en Spigen casing, men denne laderen kan lade lett med casing. Men den varmen kan umulig være bra for batteriet, så jeg brukte den bare to-tre ganger. Batterier i dag hater for mye varme. Endret 6. februar 2019 av Svein Arild Søyland Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 Sliter litt med LED-dekselet etter oppdateringen. Dvs det fungerer som normalt når det dukker opp notifications, men i tillegg har det dukket opp et nytt animert varsel i dekselet som snurrer rundt på skjermen ca. hvert 10. sekund om jeg har aktive (generelle) notifications på telefonen. Fryktelig irriterende. Noen som vet hvordan jeg får deaktivert denne? Finner den ikke i LED-cover-settings. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 Se om du finner det i always on display Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Se om du finner det i always on display Nei dette fungerte ikke desverre. Har testet de fleste setting der inne på ON/OFF nå uten at det hjalp. Har i tillegg forsøkt flere restarter av telefonen. Har forsøkt å finne ut om det en èn spesiell app som forårsaker det, men det virker som om det er helt vilkårlig. Telefonen lyser, blinker og maser på meg hvert 10. sekund nå Lenke til kommentar
MisteRolf Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Nei dette fungerte ikke desverre. Har testet de fleste setting der inne på ON/OFF nå uten at det hjalp. Har i tillegg forsøkt flere restarter av telefonen. Har forsøkt å finne ut om det en èn spesiell app som forårsaker det, men det virker som om det er helt vilkårlig. Telefonen lyser, blinker og maser på meg hvert 10. sekund nå Jeg har ikke merket noen endringer på LED dekselet etter oppdateringen. Får varsler som tidligere, dvs ny SMS, Anrop, viser battery pct/klokke osv. Jeg kan tenke meg dette har med innstillingene for hvilke apper som skal gi varsler til Lock-screen å gjøre. De hadde jeg stort sett skrudd av alle sammen (inne på hver app). Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Jeg har ikke merket noen endringer på LED dekselet etter oppdateringen. Får varsler som tidligere, dvs ny SMS, Anrop, viser battery pct/klokke osv. Jeg kan tenke meg dette har med innstillingene for hvilke apper som skal gi varsler til Lock-screen å gjøre. De hadde jeg stort sett skrudd av alle sammen (inne på hver app). Jeg liker godt at hver app har sitt eget ikon ved ankomst. Når telefonen ligger lukket på bordet er det enkelt å vurdere om det er behov for å åpne telefonen eller ei. Alle disse notifications er riktignok statiske. Problemet er at det har dukket opp et nytt ikon som er animert - denne er ikke programmert til noen som helst app av meg - ei heller kan jeg finne den i LED-settings. Jeg har ikke lyst til å skru av notifcations i LED-dekselet Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 Etter oppdateringen har jeg lommeringt flere ganger enn jeg har gjort på alle andre telefoner jeg har hatt tilsammen. Jeg har "Clear View"-deksel, så jeg vurderer å bytte. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 19. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2019 Etter oppdateringen har jeg lommeringt flere ganger enn jeg har gjort på alle andre telefoner jeg har hatt tilsammen. Jeg har "Clear View"-deksel, så jeg vurderer å bytte. Du har ingen form for skjermlås? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 19. februar 2019 Del Skrevet 19. februar 2019 Du har ingen form for skjermlås?Ja, jeg har skjermlås. Lommeringingen skjer når jeg enten har svart på melding eller har snakket i telefonen og så legger telefonen i lomma. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 19. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2019 Ja, jeg har skjermlås. Lommeringingen skjer når jeg enten har svart på melding eller har snakket i telefonen og så legger telefonen i lomma.Har du på instant lock når du trykker på låseknappen? Det er en vane jeg har skaffet meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå