MariusJS Skrevet 29. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2019 Kan bekrefte at jeg har samme feil på min S9. Fiksa det ved å bytte om på SIM kortene fysisk, men det er jo fortsatt en bug da. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 29. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2019 Noen som merker at iris skanningen går raskere nå? Eller er det bare jeg som innbiller meg dette? Fungerer mye raskere her også Lenke til kommentar
rcambiz Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 Hva var trikset?Slå av "Bevegelsestips som du ser på det bilde 2 Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 30. januar 2019 Del Skrevet 30. januar 2019 Takk for det tipset! Nå har jeg lært meg å stryke opp mm i stedet for å bruke de skjemmende "knappene" nederst, som nå bare er 3 diskré streker. Knallbra! ?? Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 Min Note 9 har alltid vært god på batteritid, men den er faktisk nå uten tvil enda bedre. Holder mye lengre med nøyaktig samme bruk, andre som har opplevd dette etter oppdatering? Lenke til kommentar
Farow Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 (endret) Samme her , ser ut som ca 10% bedring for meg så langt Endret 31. januar 2019 av Farow Lenke til kommentar
rcambiz Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 Har lagt merke til batteritiden jeg også, men kan være fordi jeg kjører nattmodus. Digger det! Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 31. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2019 Må gi det noen flere dager men har voldsomt mye mer batteri i dag enn jeg hadde i går Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 Trodde først jeg hadde fått dårligere batteri, men det var nok fordi den brukte en del batteri under selve oppdateringen. Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 Må gi det noen flere dager men har voldsomt mye mer batteri i dag enn jeg hadde i går Min er mye bedre hele tiden på batteri. Håper det varer... ?? Lenke til kommentar
rcambiz Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Er det bare meg, eller går det ikke an å søke på apper man har installert? Det gikk helt fint før oppdateringen. Men nå får jeg bare netttreff, treff i meldinger, og sånt. Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Jeg kommer til å savne opptak av tlf samtaler. Veldig kjekt å kunne gå tilbake og høre hva man har blitt enige om når man nesten er dement.. Vurderer å enten vente en stund med å oppdatere eller bare å hoppe i det og evt roote tlf. Lenke til kommentar
rcambiz Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Jeg kommer til å savne opptak av tlf samtaler. Veldig kjekt å kunne gå tilbake og høre hva man har blitt enige om når man nesten er dement.. Vurderer å enten vente en stund med å oppdatere eller bare å hoppe i det og evt roote tlf. Var det mulig før? Eller tenker du på tredjepartsapper? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2019 Var det mulig før? Eller tenker du på tredjepartsapper? Tredjepartsapper. Alle non-root versjoner ble drept med Pie; https://bitbucket.org/copluk/acr/issues/2418/kb-android-9-p-call-recording-issues Lenke til kommentar
mandela Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Funksjonen finnes i telefonappen til Samsung, men den er deaktivert for Europa såvidt jeg har skjønt det. https://www.xda-developers.com/samsung-galaxy-s9-call-recording-update/ Lenke til kommentar
rcambiz Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Tredjepartsapper. Alle non-root versjoner ble drept med Pie; https://bitbucket.org/copluk/acr/issues/2418/kb-android-9-p-call-recording-issues Det kan ikke stemme. Prøvde akkurat nå, og det funker helt fint. Pleide å brukte samme appen før oppdatering også. Lenke til kommentar
rcambiz Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Skjermen min flimrer når jeg skal ringe folk. Funker helt fint ellers hvis jeg skal se film og sånt. Noen andre som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
jaczdani Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Min flimrer også ved ringing Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2019 Samme her, samme på S9+ også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå