rcambiz Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 Dinside.no fikk oppdatering på Note 9 for 3-4 dager siden. https://www.instagram.com/p/BssViS3ggmb/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=wkewye4csj9s Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 18. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2019 Kona fikk oppdateringen på sin S9 i dag... Er jeg misunnelig når en kjerringtelefon får den, og jeg ikke på min Note? Selvfølgelig ikke... ? Halve verden har visst fått på Note også, oss her i Nord er visst sist på lista Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 18. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2019 Dinside.no fikk oppdatering på Note 9 for 3-4 dager siden. https://www.instagram.com/p/BssViS3ggmb/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=wkewye4csj9s Siden de ikke har bilde av OTA flashet de sikkert Lenke til kommentar
mandela Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 (endret) Siden de ikke har bilde av OTA flashet de sikkert Kan tenke meg at de har en telefon som ikke har blitt solgt i Norden og dermed får fota for en annen region. Oppgraderingen blir forøvrig sluppet med ulike versjonsnumre, dette tyder på at ikke-trivielle feil har blitt oppdaget og rettet på før nyutgivelse i andre regioner. Endret 18. januar 2019 av mandela Lenke til kommentar
freeskater2 Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 Har fått android 9 update idag 2 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 29. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2019 Har fått android 9 update idag Fikk nå jeg også, har sjekket hver dag siste uka nå Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 Endelig kom den ja - skal bli spennende å se om den er noe tess! :-) Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 29. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2019 Har allerede en merkverdig bug hvor den registrerer databruk på feil SIM i "data usage" Lenke til kommentar
rcambiz Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 Endelig! ventet på den i flere uker nå Lenke til kommentar
Janvik Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 MEN, WiFi scanner apps er ubrukelig fra og med Pie Lenke til kommentar
MAG8 Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 Har hatt Pie siden tyske updaten var ute, meget fornøyd her. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 Fikk den i dag jeg også, blir interessant å teste ut. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 Har allerede en merkverdig bug hvor den registrerer databruk på feil SIM i "data usage" Kan bekrefte at jeg har samme feil på min S9. Lenke til kommentar
rcambiz Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 Jeg endret navigeringstype fra navigeringsknapper til fullskjermsbevegelse. Men er ikke det mulig å skjule de strekene? Lenke til kommentar
rcambiz Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 Jeg endret navigeringstype fra navigeringsknapper til fullskjermsbevegelse. Men er ikke det mulig å skjule de strekene? Glem det, så det nå Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 Noen som vet hvordan jeg kan få tilbake SMS slik det var før slik at meldingene kunne forhåndsvises på den ene halvdelen av skjermen mens jeg kunne lese og svare på den andre siden av skjermen i horisontal modus? Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 Noen som merker at iris skanningen går raskere nå? Eller er det bare jeg som innbiller meg dette? Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 29. januar 2019 Del Skrevet 29. januar 2019 Noen som merker at iris skanningen går raskere nå? Eller er det bare jeg som innbiller meg dette? I starten var den treg, men etter jeg registrerte ansiktet og irisene på nytt synest jeg også at den er raskere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå