Trene Arnholdt Skrevet 3. desember 2018 Del Skrevet 3. desember 2018 Mitt er også brukt. Var verdt et forsøk da. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. desember 2018 Del Skrevet 3. desember 2018 Noen her som ikke har brukt fortnite på Note 9? 1 Lenke til kommentar
BerntOK Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Spiller ikke Fortnite selv og kommer nok ikke å gjøre det heller.. Men etter et mas fra en kompis så måtte jeg laste det ned for så å logge innpå hans konto slik at han kunne få de spesielle Galaxy skins'a som finnes i Note 9 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 5. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2018 Solgte mitt for 1500kr Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Solgte mitt for 1500kr Galaxy skin?.. Lenke til kommentar
minim Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Jeg solgte min også Vet ikke om de fortsatt selger, men det har vært er lite marked for det tydeligvis. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Woah! Barna mine ønsker seg Note 9 til jul for å få galaxy skin, men er ikke aktuelt å kjøpe ny tlf bare for det og 1500,- er også altfor drøyt Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Hva gjør man for å få tak i slike skins, og hva gjør man for å få de gitt bort/solgt? Lenke til kommentar
BerntOK Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 https://samsungpromotions.com/galaxyskin/Står klart hva man må gjøre der. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 5. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2018 Galaxy skin?..Jepp 1 Lenke til kommentar
minim Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Hva gjør man for å få tak i slike skins, og hva gjør man for å få de gitt bort/solgt? Du må finne noen som vil kjøpe før du logger inn og spiller noen kamper på hans konto. Finn egentlig kjøper først før du gjør noe som helst Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Du må finne noen som vil kjøpe før du logger inn og spiller noen kamper på hans konto. Finn egentlig kjøper først før du gjør noe som helst Tenkte mest på å gi bort gratis til Eulogy jeg, så slipper han å kjøpe julegave til ungene sine. Er det så enkelt, at jeg faktisk slipper å gjøre noe som helst annet enn å spille et par kamper skal nok det la seg gjøre å fikse. 1 Lenke til kommentar
minim Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Tenkte mest på å gi bort gratis til Eulogy jeg, så slipper han å kjøpe julegave til ungene sine. Er det så enkelt, at jeg faktisk slipper å gjøre noe som helst annet enn å spille et par kamper skal nok det la seg gjøre å fikse. Aha. Ja da må du snakke med han først og få login til den som skal ha skinnet. Han som kjøpte min endret passord på kontoen og lot meg logge inn for å spille noen kamper på hans konto. Det er gjort på 5-10min siden du ikke trenger å spille lenge. Snilt gjort Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 6. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2018 Tar forøvrig 24-48 timer til skinnet er på kontoen. Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 Hvor fant du personen som var villig til å betale 1500kr for denne skinen? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 7. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2018 Hvor fant du personen som var villig til å betale 1500kr for denne skinen? La ut en Note 9 til salg på finn, fikk vel rundt 10 personer som ville kjøpe bare skin... Lenke til kommentar
minim Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 La ut en Note 9 til salg på finn, fikk vel rundt 10 personer som ville kjøpe bare skin... Blir det iphone nå? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 7. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2018 Blir det iphone nå? Neida, blir mer gal av iOS enn android Driver med/har alltid drevet med litt kjøp og salg på finn dersom jeg ser gode muligheter til å tjene litt penger Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 (endret) Demotelefonen jeg kjøpte var helt ubrukt utover at skinnet var hentet. :0 Endret 7. desember 2018 av Nwader Lenke til kommentar
minim Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 Neida, blir mer gal av iOS enn android Driver med/har alltid drevet med litt kjøp og salg på finn dersom jeg ser gode muligheter til å tjene litt penger Hehe var ment som en spøk Noen som har sammenlignet Noten med Mate 20 pro? Den mangler jo s penn selvfølgelig, men utover det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå