Countryman Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 Jeg er på utkikk etter en enkel og grei "FAQ" som kan lære meg kamerafunksjonene, I hovedsak for video/filming. Noen som har en god YouTube video å dele? Det jeg I hovedsak er ute etter er å justere hastighet på en film opp og ned som jeg vil. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 Såvidt jeg kan se så er det bare registrering av kjøp som skal gjøres mellom 1 oktober og 11 november. *Tilbudet gjelder for alle som har kjøpt en Samsung Galaxy S9, S9+ eller Note9 i Sverige, Norge, Danmark eller Finland (Nordic Approved-enhet) i perioden 1. oktober – 4. november 2018. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 6. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2018 *Tilbudet gjelder for alle som har kjøpt en Samsung Galaxy S9, S9+ eller Note9 i Sverige, Norge, Danmark eller Finland (Nordic Approved-enhet) i perioden 1. oktober – 4. november 2018. Men hva er det du vil frem til? Så lenge de sender ut så er det da greit? Sender de ikke ut til de som ikke egentlig er innafor, no loss? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 Står under "vilkår", rett ovenfor "delta" Selvsagt er ikke det noe loss å prøve og så få avslag, bare henviser til hva Samsung skriver under vilkår Lenke til kommentar
Farow Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 Står under "vilkår", rett ovenfor "delta" Selvsagt er ikke det noe loss å prøve og så få avslag, bare henviser til hva Samsung skriver under vilkår I linken til marius står det : Registrering og verifisering av kjøp må skje i perioden 1. oktober–11. november 2018. Der står det ingenting om når kjøpet må være gjort.... Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 Flaks samboeren har kjøpt en S9+ i denne perioden da, så får jeg kanskje uansett sikret meg et eksemplar. Får se om Samsung sier noe på det. Har nå fått bekreftelsesmail i allefall. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 I linken til marius står det : Registrering og verifisering av kjøp må skje i perioden 1. oktober–11. november 2018. Der står det ingenting om når kjøpet må være gjort.... Joda. Trykk på vilkår. Sjekk bildet Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 7. oktober 2018 Del Skrevet 7. oktober 2018 Vurderer å kjøpe trådløs lader til bil. Ser litt på denne iOttie laderen fra Amazon: https://www.amazon.com/iOttie-Wireless-Samsung-Standard-Charger/dp/B0754NDNT8/ref=as_li_ss_tl?ie=UTF8&qid=1535647809&sr=8-3&keywords=iottie+wireless+car+mount&dpID=51Y1q3wUifL&preST=_SY300_QL70_&dpSrc=srch&linkCode=sl1&tag=tec035e-20&linkId=039c342cac8558feff6676a4e37e8f84&language=en_US Ser at noen klager på at de ikke får ladet Note 8 og iphone X skikkelig med denne. Tenker de ikke har funnet center på coilen i tlf bare.. Har dere noen tanker, evt forslag til andre lignende qi ladere? Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Mine kampanjeøreplugger ble sendt idag så da kan vi legge dødt at man måtte kjøpe i perioden som gjaldt. (kjøpte 27.september) Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Mine kampanjeøreplugger ble sendt idag så da kan vi legge dødt at man måtte kjøpe i perioden som gjaldt. (kjøpte 27.september) Samme her, bestilte på forhåndssalg og iconX'ene er på vei nå. Lenke til kommentar
MisteRolf Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Samme her, bestilte på forhåndssalg og iconX'ene er på vei nå. Mine også, jeg kjøpte Note på L-kjøp 24. August - da har jeg 2 par !! Yippi ! misterolf Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Jeg fikk sendingsbekreftelse her også. Jeg har fortsatt ikke fått 2000,- for en brukt S3 jeg sendte inn ca 24/9 enda da.. Var det Veddestad gruppen det også? Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Er dere fornøyde med icon X? 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2018 Mine er "sendt" tror de bare sender ut på fredager, for jeg har ikke hørt noe mer om ladeplata som skulle følge med klokka utover at den også er "sendt" Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2018 Jeg fikk sendingsbekreftelse her også. Jeg har fortsatt ikke fått 2000,- for en brukt S3 jeg sendte inn ca 24/9 enda da.. Var det Veddestad gruppen det også? Nei, det er ett annet firma, tror de fikk mye mer å gjøre enn forventet. Er dere fornøyde med icon X? Personlig relativt fornøyd, hadde nok ikke betalt mer enn kanskje 5-700kr for dem, men til å være gratis er de jo veldig bra 2 Lenke til kommentar
MisteRolf Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Mine er "sendt" tror de bare sender ut på fredager, for jeg har ikke hørt noe mer om ladeplata som skulle følge med klokka utover at den også er "sendt" Fikk ny mld på Duo Lader nå nettopp - ankommet Oslo, levering imorgen 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2018 Fikk ny mld på Duo Lader nå nettopp - ankommet Oslo, levering imorgen Der fikk jeg samme varsel på min Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 Er det noen måte å låse vindu slik at de ikke lukkes når man trykker 'lukk alle'? Savner det og at man ikke kan doubletappe for å skru av og på skjermen. Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 9. oktober 2018 Del Skrevet 9. oktober 2018 (endret) Fikk vertfall en bekreftelse på at jeg får IconX. Min Note 9 ble kjøpt akkurat i mndskiftet Ellers er jeg veldig fornøyd med telefonen Har ikke lest gjennom tråden her, men noen som vet noe om Android 9? Endret 9. oktober 2018 av Brattus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå