Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 9 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oppdaget akkurat at det er en liten sprekk mellom skjermen og rammen under. Man ser at det ganske tydelig at det ikke skal være sånn. Noen andre som har samme problemet. Hatt mobilen i ca 3 uker snart. Vurdere å kontakte Power før det blir verre.   

post-120013-0-33299000-1537479801_thumb.jpg

Endret av rcambiz
Lenke til kommentar

Tror det står 1stk bare fordi du har bestilt 1.

Står samme på min:

Jeg kopierte bilde til @MariusJS

Såpass mange som har kjøpt, ja :D

Hvilke operatører har folk?

Telenor nå, men kommer til å bytte ut til Komplett(5 mobil abb ifra Telenor).

Tror ikke / vet ikke om Komplett tilbyr esim, men det skal ikke ha noe å bety for mitt mobil abb bytte. Lei Telenor nå.

Lenke til kommentar

Såpass mange som har kjøpt, ja :D

Hvilke operatører har folk?

Har Talkmore nå, bytter til Komplett Mobil snart.

Tror Komplett Mobil også skal begynne med E-sim, fant en Facebook-post hvor de antok Q4 2018 eller Q1 2019, dette var før Telenor og Telia lanserte hos seg.

Lenke til kommentar

Galaxy Watch

Bestilte på Samsung's nettside for ca 1 uke siden, da stod det at den sendes 1. Okt. Gikk inn på Samsungs nettside/ordrestatus idag, da stod det den sendes 17. Okt….  Da ser det jo passe dumt ut å kjøpe av dem hvis Elkjøp / Komplett / Power etc sender i månedsskiftet.

Men, har en Gear 3 Frontier nå, den har jeg tenkt å beholde til rufsete bruk i drittvær / trening etc etc med den silikon-remmen som følger med - mens den nye er tenkt å være daglig/penbruk med ordentlig rem  mao ha 2 Samsung klokker koblet mot samme telefon via Samsung Gear. Har lest i diverse forum at det kan være et problem …  at Samsung Gear appen krever reset når man bytter klokke. Men har lest på XDA at det skal gå fint, bare velge klokke i nedtrekks-menyen i appen.

Er det noen som vet noe om dette evt har erfaringer med det ? 

Lenke til kommentar

Gratulerer med dagen, Android, 10 år idag siden offisiell launch!

When Google finally took the wraps off Android on Sept. 23, 2008, it partnered with HTC, a little-known company that made smartphones carrying the brand names of other companies. The carrier partner was T-Mobile, half a decade before the Un-carrier campaign, when the company was still a struggling last-place national player...... 

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...