snillekim Skrevet 20. september 2018 Del Skrevet 20. september 2018 En pakke fra Telefast er på vei i sporingsappen til posten. Er det den trådløse laderen tro? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 20. september 2018 Forfatter Del Skrevet 20. september 2018 Husk på at du på Android har frihet til å bytte launcher, tastatur og sms app Lenke til kommentar
CopyApe Skrevet 20. september 2018 Del Skrevet 20. september 2018 Ja, får vurdere det. Var fan av Samsung sitt forrige gang, forsåvidt det nå også Ikke fan av medfølgende headset, det synes jeg var tamt og slapt.. Lenke til kommentar
rcambiz Skrevet 20. september 2018 Del Skrevet 20. september 2018 (endret) Oppdaget akkurat at det er en liten sprekk mellom skjermen og rammen under. Man ser at det ganske tydelig at det ikke skal være sånn. Noen andre som har samme problemet. Hatt mobilen i ca 3 uker snart. Vurdere å kontakte Power før det blir verre. Endret 20. september 2018 av rcambiz Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 21. september 2018 Forfatter Del Skrevet 21. september 2018 Shit happens; 2 Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Da kom laderen og :-) Lenke til kommentar
CopyApe Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Går det i Samsungs nettleser eller Google Chrome for dere? Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Shit happens; Får de inn 1 stk 28. September? Står det samme på ordren min fra 15/9.. Går det i Samsungs nettleser eller Google Chrome for dere? Bytter på litt, men mest Chrome. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Har og kjøpt: Bruker kun Chrome Beta, rett og slett den beste :-) Lenke til kommentar
MAG8 Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Tror det står 1stk bare fordi du har bestilt 1. Står samme på min: Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 21. september 2018 Forfatter Del Skrevet 21. september 2018 Såpass mange som har kjøpt, ja Hvilke operatører har folk? Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Tror det står 1stk bare fordi du har bestilt 1. Står samme på min: Jeg kopierte bilde til @MariusJS Såpass mange som har kjøpt, ja Hvilke operatører har folk? Telenor nå, men kommer til å bytte ut til Komplett(5 mobil abb ifra Telenor). Tror ikke / vet ikke om Komplett tilbyr esim, men det skal ikke ha noe å bety for mitt mobil abb bytte. Lei Telenor nå. Lenke til kommentar
CopyApe Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Såpass mange som har kjøpt, ja Hvilke operatører har folk? Har Talkmore nå, bytter til Komplett Mobil snart. Tror Komplett Mobil også skal begynne med E-sim, fant en Facebook-post hvor de antok Q4 2018 eller Q1 2019, dette var før Telenor og Telia lanserte hos seg. Lenke til kommentar
MisteRolf Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Galaxy Watch Bestilte på Samsung's nettside for ca 1 uke siden, da stod det at den sendes 1. Okt. Gikk inn på Samsungs nettside/ordrestatus idag, da stod det den sendes 17. Okt…. Da ser det jo passe dumt ut å kjøpe av dem hvis Elkjøp / Komplett / Power etc sender i månedsskiftet. Men, har en Gear 3 Frontier nå, den har jeg tenkt å beholde til rufsete bruk i drittvær / trening etc etc med den silikon-remmen som følger med - mens den nye er tenkt å være daglig/penbruk med ordentlig rem mao ha 2 Samsung klokker koblet mot samme telefon via Samsung Gear. Har lest i diverse forum at det kan være et problem … at Samsung Gear appen krever reset når man bytter klokke. Men har lest på XDA at det skal gå fint, bare velge klokke i nedtrekks-menyen i appen. Er det noen som vet noe om dette evt har erfaringer med det ? Lenke til kommentar
MisteRolf Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Har Talkmore nå, bytter til Komplett Mobil snart. Tror Komplett Mobil også skal begynne med E-sim, fant en Facebook-post hvor de antok Q4 2018 eller Q1 2019, dette var før Telenor og Telia lanserte hos seg. Telenor er igang allerede: https://www.telenor.no/privat/kundeservice/mobilhjelp/watch_esim.jsp misterolf Lenke til kommentar
MisteRolf Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 Gratulerer med dagen, Android, 10 år idag siden offisiell launch! When Google finally took the wraps off Android on Sept. 23, 2008, it partnered with HTC, a little-known company that made smartphones carrying the brand names of other companies. The carrier partner was T-Mobile, half a decade before the Un-carrier campaign, when the company was still a struggling last-place national player...... 2 Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 24. september 2018 Del Skrevet 24. september 2018 Er det noen som har en god trådløs lader til bil å anbefale? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 25. september 2018 Forfatter Del Skrevet 25. september 2018 Er det noen som har en god trådløs lader til bil å anbefale?Spørs litt hva du er ute etter og hva du vil betale. Fikk sendingsbekreftelse på klokka i dag. Noen flere? Fra komplett? Jeg har ikke fått iaf, men jeg bestilte jo ganske sent Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Til dere som har fått hente lapp, når bestilte dere? Og har dere fått hente lapp på mobilen? Er ikke hjemme, så får ikke sjekke hente lapp. Litt spent kan man si :-) Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 (endret) Startet en ny tråd om problemet Endret 27. september 2018 av ray001 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå