Svein Arild Søyland Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Fikk nå i dag 2700,- på konto for en S7 jeg sendte inn som bytte. Stilig! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Har enda ikke motatt returpakken for min S7 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 13. september 2018 Forfatter Del Skrevet 13. september 2018 Fått 1 av mine 2 returpakker Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Jeg er en gammel dinosaur som ikke spiller. Men, en ungdom jeg kjenner mente på at jeg kan laste ned et "skin" til Fortnite gratis? Han har selv in iPhone han bruker. Kan jeg på noen måte overføre dette skinnet til ham? Og aner noen hvordan det gjøres? Lenke til kommentar
minim Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Ja du går inn i galaxy app og laster ned fortnite beta. Så logger du inn med hans konto og spiller 3 spill og dør slik at du kan trykke return to lobby. Da får han skin etter et døgn ca.. Jeg solgte min skin på denne måten. 1 Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Ja du går inn i galaxy app og laster ned fortnite beta. Så logger du inn med hans konto og spiller 3 spill og dør slik at du kan trykke return to lobby. Da får han skin etter et døgn ca.. Jeg solgte min skin på denne måten. Tusen takk! Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Hvor lang tid tar det før en får retur lappen? Hvor mange dager går det, ifra en bestilte retur? Lenke til kommentar
minim Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Hvor lang tid tar det før en får retur lappen? Hvor mange dager går det, ifra en bestilte retur? mener jeg bestilte retur torsdag eller fredag i forrige uke og fikk min i forgårs. Sendte i retur i går. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Ny oppdatering er tilgjengelig forresten. Lenke til kommentar
Shadowxx Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Noen fått ta 360 bilder med note 9 det gikk med note 4 finner ikkje det ikkje Lenke til kommentar
minim Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Er det panorama du tenker på? Det ligger om du sveiper helt til venstre. Appropo kamera. Hvordan får man bort den billige kamera lyden? Ser at noen operatører velger å ha dette med, men min fra Telenor mangler denne optionen. Lenke til kommentar
Shadowxx Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Er det panorama du tenker på? Det ligger om du sveiper helt til venstre. Appropo kamera. Hvordan får man bort den billige kamera lyden? Ser at noen operatører velger å ha dette med, men min fra Telenor mangler denne optionen. Ikkje panorama med 360 bilde så man snu tlf rundt med å opp. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 14. september 2018 Forfatter Del Skrevet 14. september 2018 Hvor lang tid tar det før en får retur lappen? Hvor mange dager går det, ifra en bestilte retur? Fikk min andre nå, bestilte forrige retur 7. sept. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Hvordan synes dere batteritiden er egentlig? Fryktelig skuffet over standby-tiden så langt. Virker nesten som den bruker mer strøm i lomma enn når jeg bruker den På de 6 timene jeg sov i natt hadde den brukt over 10%. Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Hvordan synes dere batteritiden er egentlig? Fryktelig skuffet over standby-tiden så langt. Virker nesten som den bruker mer strøm i lomma enn når jeg bruker den På de 6 timene jeg sov i natt hadde den brukt over 10%. Det er typisk Samsung. Har hatt samme problem med mine Samsung-telefoner også. Ta en titt på linustechtips sin video om det der. Hans S9+ sluker strøm uten at telefonene klarer å indikere hva. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Ja, har sett den. Jeg opplever mye av det samme som han, men har sett lite skriving om det ellers på nettet. Får jo nesten like mange timer med min gamle S8+ Lenke til kommentar
minim Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 jeg nevnte det også her for noen sider siden at jeg opplevde kortere batteritid enn forventet. Sammenlignet med andre som da postet forbruksbilder så var min ganske dårlig. Jeg gjorde ingen sparetiltak som å skru av mobildata/GPS/apps, men om man må det så er det jo ingen smart telefon lenger. Kanskje det er noen «sitroner» i første batch? Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 Forøvrig kjente ikke power til sin egen kampanje med å gi vekk en trådløs lader ved bestilling første dag. Dette er det nå laget sak på, skal bli spennende å se utfallet. Jeg har uansett beviset på kampanjen Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 17. september 2018 Forfatter Del Skrevet 17. september 2018 Forøvrig kjente ikke power til sin egen kampanje med å gi vekk en trådløs lader ved bestilling første dag. Dette er det nå laget sak på, skal bli spennende å se utfallet. Jeg har uansett beviset på kampanjen Har en liten følelse av at noen hos power har gjort feil og at kampanjen egentlig var samsung sin galaxy watch kampanje. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 (endret) Har en liten følelse av at noen hos power har gjort feil og at kampanjen egentlig var samsung sin galaxy watch kampanje.Det kan godt være, Samsung har i senere tid vært flinke å legge ved noen godisser som en lader, kampanje på klokka, dex stasjon,vr briller osv. Det var noe jeg lette etter før jeg bestiltePower hadde sin induktive dobbeltader med til 999kr som skulle sendes ut i uke 37 Endret 17. september 2018 av Andynator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå