xChryses Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Fikk leveringsbekreftelsen nå. Blå Note9 i morgen. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 31. august 2018 Forfatter Del Skrevet 31. august 2018 Fikk leveringsbekreftelsen nå. Blå Note9 i morgen. Posten kjører ikke ut på lørdager lengre, men du mener kanskje den ligger i butikken å venter nå? Lenke til kommentar
kvakse Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Bestilte en svart 512GB den 23. (dvs ganske sent) og fikk sendingsbekreftelse i dag. Det betyr vel at Telenor har nok telefoner til alle som har bestilt (i hvert fall overnevnte versjon). Lenke til kommentar
xChryses Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Posten kjører ikke ut på lørdager lengre, men du mener kanskje den ligger i butikken å venter nå? Ja, mente det, haha! Lenke til kommentar
minim Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Ikke på Elkjøp i butikk. :-( Om du kjøpte uten binding så har de vel åpent kjøp på telefoner også eller er det kun hos power? Jeg kjøpte note8 i fjor og fikk returnert den etter noen dager hos dem Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Om du kjøpte uten binding så har de vel åpent kjøp på telefoner også eller er det kun hos power? Jeg kjøpte note8 i fjor og fikk returnert den etter noen dager hos dem Kun Power. Er utrolig i tvil nå... Beholde 128 GB'en og vente på Mate 20 Pro? HATER busslomma på mobiler, men har vært veldig fornøyd med Huawei tidligere. Lenke til kommentar
minim Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Ikke noe stress med busslomme. Er bare å gjøre skjermen svart der det så får den like mye stripe i toppen som note 9. Jeg foretrekker lommen så får man mer skjerm areal og klokle/info kan vises på sidene. Note9 kaster bort areal på å ikke ha lomme. Ideelt sett kunne de bare droppet hele selfie kamera for min del å gått for uten lomme, men gått helt opp hele veien. De andre sensorene kan gjemmes andre steder. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Ikke noe stress med busslomme. Er bare å gjøre skjermen svart der det så får den like mye stripe i toppen som note 9. Jeg foretrekker lommen så får man mer skjerm areal og klokle/info kan vises på sidene. Note9 kaster bort areal på å ikke ha lomme. Ideelt sett kunne de bare droppet hele selfie kamera for min del å gått for uten lomme, men gått helt opp hele veien. De andre sensorene kan gjemmes andre steder. Prøvde One+6. Enten mister man øvre kant av bildet eller man har lomma i bildet. Nytter ikke for meg. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 31. august 2018 Forfatter Del Skrevet 31. august 2018 (endret) Ser dem har endret noe på dekselet som var genialt på S9+, det var altså en plastbit som delte kamera og fingeravtrykkssensor. EDIT; Forøvrig utrolig deilig å ha note igjen, elsker størrelsen, elsker at den faktisk veier litt i hånda! Endret 31. august 2018 av MariusJS Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Hvordan klarer du å ha så jævla tykt deksel på? Blir jo gigantisk. 1 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Da løyste Telenorbutikken selv mine kvaler! Fikk ikke kjøpt den til 10500 med ringkontant nå! Det lovte de på hovedkontoret og i butikken når jeg ringte og bestilte! I tillegg ei ukes forsinkelse, så blir det i alle fall ikke mer handel der! Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 31. august 2018 Forfatter Del Skrevet 31. august 2018 Hvordan klarer du å ha så jævla tykt deksel på? Blir jo gigantisk. Nei, si det... Noen er vel vant til større utstyr enn andre Fra spøk til revolver, så har det vel kanskje en del med håndstørrelse å gjøre; Har forøvrig hatt tykt deksel med kickstand på mobilen siden jeg fikk min første android telefon, en Samsung Galaxy S2 Lenke til kommentar
xChryses Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Jeg har ganske små hender, så er spent på hvordan Note'n ligger i hånda mi. Har aaaaaldri hatt Note før heller. Lenke til kommentar
minim Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Prøvde One+6. Enten mister man øvre kant av bildet eller man har lomma i bildet. Nytter ikke for meg. Du mister jo ikke øvre kant om du skjuler den med sort farge på en oled skjerm. Da blir den jo flat som Note9 er.. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 På snap forsvant øverste del av bildet når man skrudde av lomma. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 31. august 2018 Forfatter Del Skrevet 31. august 2018 Dette må jo være århundrets deal? http://www2.teltec.mobi/b2c/b2cnor_m/handset_quote.php 1 Lenke til kommentar
minim Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Takk for påminnelsen. Da var min tolkning av teksten rett likevel da ref. tidligere diskusjon i tråden her. Da har jeg meldt inn min S5 med skjerm skade også. Ingen andre plasser man får 2k for noe slikt Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 Så man kan få penger tilbake med skadet skjerm? Har en Samsung Galaxy S5 Neo som skjermen er sprekk i. Lenke til kommentar
Janvik Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 Så man kan få penger tilbake med skadet skjerm? Har en Samsung Galaxy S5 Neo som skjermen er sprekk i. Alt tyder på at det er mulig. Jeg har ihvertfall ordna så jeg sender inn min S5 med rekt skjerm/glass. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 Det står ikke spesifikt noe om knust skjerm. Kun opprippet (som ikke er bra for Samsung) og deksel(bak delen) må være helt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå