minim Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 Har deksel, men den sitter så høyt oppe at det er ubrukelig uansett. De burde sagt opp smartingen som fant ut at det var lurt å flytte leseren høyt opp på Baksiden av telefonen rett ved siden av kamera. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 30. august 2018 Forfatter Del Skrevet 30. august 2018 Ah, jeg har ganske svære hender, så jeg hadde iaf ingen problemer med min S9+ Fikk leveringsbekreftelse på min nå, hadde ett lite håp om at den skulle komme i dag, men tipper den bare er forhåndsmeldt og sendes med posten i kveld Lenke til kommentar
minim Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 Jeg når jo opp om jeg endrer stilling på hendene, men da må jeg strekke fingeren opp i en unaturlig possisjon som gjør at det er kjappere å bare låse opp med kode eller face/iris når den virker. Håndflaten min er litt større en Noten når jeg legger den i hånden. Vil tro at det er normal størrelse. Du ser det sikkert når du får din De burde seriøst jobbet med noe som fungerte der så man slipper å tenke på dette med låsing lenger. Trodde den tid var forbi, men den gang ei 1 Lenke til kommentar
Janvik Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 Og der fikk jeg leveringsbekreftelse på min 512 GB blå ^^ Lenke til kommentar
xChryses Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 Og der fikk jeg leveringsbekreftelse på min 512 GB blå ^^ Fra? Telenor? Lenke til kommentar
xChryses Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 Ahh, jeg får vel min senere da. Bestilte forrige fredag. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 30. august 2018 Forfatter Del Skrevet 30. august 2018 Forrige fredag sto det vell 7. september som leveringsdato? Lenke til kommentar
UgyldigeSvea Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 Da er min blå 512 gb på vei med expresslevering til min lokale telenorbutikk Lenke til kommentar
xChryses Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 Får dere leveringsbekreftelse via SMS eller mail? Lenke til kommentar
Janvik Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 Får dere leveringsbekreftelse via SMS eller mail? Mail fra Telenor ja. Kommer fra [email protected] Lenke til kommentar
xChryses Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 Nå bestilte jeg i fysisk butikk da, er det noen forskjell da? Lenke til kommentar
UgyldigeSvea Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 Nå bestilte jeg i fysisk butikk da, er det noen forskjell da? Jeg bestilte også i fysisk butikk. Sendte en mail til den butikken jeg bestilte i og spurte om når de forventet den inn. Fikk til svar at den ble sendt idag(torsdag) med express levering og at jeg kunne komme innom å hente den imorgen(fredag) Lenke til kommentar
cemik Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 Jeg når jo opp om jeg endrer stilling på hendene, men da må jeg strekke fingeren opp i en unaturlig possisjon som gjør at det er kjappere å bare låse opp med kode eller face/iris når den virker. Håndflaten min er litt større en Noten når jeg legger den i hånden. Vil tro at det er normal størrelse. Du ser det sikkert når du får din De burde seriøst jobbet med noe som fungerte der så man slipper å tenke på dette med låsing lenger. Trodde den tid var forbi, men den gang ei Lenke til kommentar
cemik Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 Hei. Hva brukte du for å remappe bi by knappen? Lenke til kommentar
minim Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 Hei. Hva brukte du for å remappe bi by knappen? Bxactions Lenke til kommentar
Janvik Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 Ny status i Telenor nettbutikk:128 GB svart/blå: 20+ på lager 512 GB svart: forventet 3. sept 512 GB blå: forventet 10. sept Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 Noen som har erfaring med hvor lang tid telenor bruker på å sende ut vare fra nettbutikken? Er en kompis som er utålmodig som vil bestillte fra telenor, mens jeg håper han skal velge elkjøp som får inn på mandag. Er det stor sjanse for at telenor klarer å sende ut ila morgendagen om vi bestiller ila kvelden nå? Hvis ikke blir den jo sendt på mandag uansett og det er hipp som happ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå