MAG8 Skrevet 28. august 2018 Del Skrevet 28. august 2018 Er det ikke alltid sånn? Det var iallfall sånn på både S8+ og Note 8 for meg. Ingen navigeringslinje når noe ble spilt av på snap. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 28. august 2018 Del Skrevet 28. august 2018 (endret) Hvordan fikk du app drawer ikonet frem istedenfor å dra ned skjermen for å komme til appene ? FANT Endret 28. august 2018 av Andynator Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 28. august 2018 Del Skrevet 28. august 2018 Hva syntes dere som har fått Note 9? Vil gjerne høre om erfaringer med battertid, software osv. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 28. august 2018 Del Skrevet 28. august 2018 Jeg får den prikken opp på alt annet jeg har prøvd, men ikke på Snap. (Altså, så fort det avspilles noe fra Snap, så er det fullskjerm, og ingen bunnmeny eller noen ting).ååå, under snap avspilling ja. Da. Mangler jeg og den menyen.Får jeg spør hvorfor du du vil ha menyen oppe under avspilling av film/bilder i snap? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 28. august 2018 Forfatter Del Skrevet 28. august 2018 Antar det er fordi telefonen går i "media mode" Lenke til kommentar
Mellom3og40tegn Skrevet 28. august 2018 Del Skrevet 28. august 2018 Noen som har bestilt 10.08 som har fått mail om levering? Gjelder blå 512 gb Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 28. august 2018 Del Skrevet 28. august 2018 ååå, under snap avspilling ja. Da. Mangler jeg og den menyen. Får jeg spør hvorfor du du vil ha menyen oppe under avspilling av film/bilder i snap? Gammel vane...? Lenke til kommentar
minim Skrevet 28. august 2018 Del Skrevet 28. august 2018 Noen som har bestilt 10.08 som har fått mail om levering? Gjelder blå 512 gb Jepp. Min er 1dag unna på postkontoret 20min fra meg... Heia posten norge Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 28. august 2018 Del Skrevet 28. august 2018 https://itavisen.no/2018/08/28/galaxy-note-9-kan-vaere-den-siste-toppmodellen-fra-samsung-med-dette/ Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 28. august 2018 Forfatter Del Skrevet 28. august 2018 https://itavisen.no/2018/08/28/galaxy-note-9-kan-vaere-den-siste-toppmodellen-fra-samsung-med-dette/ Har litt delte følelser, får ikke brukt den bak når telefonen står fast i bilen, men å ha den foran blir muligens ikke noe bedre... Lenke til kommentar
Mellom3og40tegn Skrevet 28. august 2018 Del Skrevet 28. august 2018 Jepp. Min er 1dag unna på postkontoret 20min fra meg... Heia posten norge Oj! Når på dagen bestilte du? Bestilte tidlig morgen, men enda ikke sett noe til den... Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 28. august 2018 Del Skrevet 28. august 2018 https://www.mobil.se/nyheter/galaxy-note-9-agare-klagar-pa-skarmproblem Lenke til kommentar
minim Skrevet 28. august 2018 Del Skrevet 28. august 2018 Har litt delte følelser, får ikke brukt den bak når telefonen står fast i bilen, men å ha den foran blir muligens ikke noe bedre... Faceid.... Fingeravtrykk føles gammeldags etter å ha brukt IPhone X i et år. Det er litt kjedelig at det er kun Apple som har brukene løsning på det til nå. Disse greiene som samsung har kan ikke sammenlignes i det hele tatt. Jeg skrur mye bil som en hobby og bruker derfor hendene til "røft" arbeid og fingeravtrykk er ofte problematisk da. Faceid bare virker Siden jeg fikk noten til en så ok pris så kan jeg ha den til de nye iphonen kommer ut så får jeg heller bytte om det er helt håpløst å rote med fingeravtrykk og ikke fungerende ansiktsgjenkjenning Lenke til kommentar
minim Skrevet 28. august 2018 Del Skrevet 28. august 2018 Oj! Når på dagen bestilte du? Bestilte tidlig morgen, men enda ikke sett noe til den... Ordrebekreftelsen kom 17:00. Bestilte sikkert like før det Lenke til kommentar
Mellom3og40tegn Skrevet 28. august 2018 Del Skrevet 28. august 2018 Ordrebekreftelsen kom 17:00. Bestilte sikkert like før det Rart at jeg ikke har fått noen telefon enda Jaja, får vel bare veeeentee, blir smågal, Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 28. august 2018 Del Skrevet 28. august 2018 (endret) Har i alle år hatt en vidunderlig app på android telefonene mine , den er selvsagt borte nå og jeg kommer ikke på navnet på den. Dens oppgave er å samordne alle lyder slik at når du trykker opp/ned lyden på siden av telefonen så følger ringelyd, medialyd og varsler etter. Dette er en selvfølge på Iphone, men uten den appen/funksjonen her så er det et mareritt å ha en slik telefon Noen som kjenner til denne appen eller appene om det skulle være flere som gjør det samme??? Å gjennom en gammel sikkerhetsoppdatering klarte jeg få den tilbake Smart volume het den ??? Endret 29. august 2018 av Andynator Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 28. august 2018 Forfatter Del Skrevet 28. august 2018 Har i alle år hatt en vidunderlig app på android telefonene mine , den er selvsagt borte nå og jeg kommer ikke på navnet på den. Dens oppgave er å samordne alle lyder slik at når du trykker opp/ned lyden på siden av telefonen så følger ringelyd, medialyd og varsler etter. Dette er en selvfølge på Iphone, men uten den appen/funksjonen her så er det et mareritt å ha en slik telefon Noen som kjenner til denne appen eller appene om det skulle være flere som gjør det samme??? Noe slikt? https://play.google.com/store/apps/details?id=netroken.android.persistfree Personlig elsker jeg at android har separert lydene, da jeg gjerne vil ha ringelyden på, men relativt lavt, men jeg vil ha media volum høyt, og varselsvolum på medium, det at de ikke kan styres individuelt er en av mine irritasjonsmomenter med iOS. Faceid.... Fingeravtrykk føles gammeldags etter å ha brukt IPhone X i et år. Det er litt kjedelig at det er kun Apple som har brukene løsning på det til nå. Disse greiene som samsung har kan ikke sammenlignes i det hele tatt. Jeg skrur mye bil som en hobby og bruker derfor hendene til "røft" arbeid og fingeravtrykk er ofte problematisk da. Faceid bare virker Siden jeg fikk noten til en så ok pris så kan jeg ha den til de nye iphonen kommer ut så får jeg heller bytte om det er helt håpløst å rote med fingeravtrykk og ikke fungerende ansiktsgjenkjenning Har telefonen vinklet slik at den uansett ikke ser ansiktet mitt, så det hadde nok ikke hjulpet så mye, skal jeg ha den sånn at FaceID hadde hjulpet måtte jeg jo satt den i en posisjon hvor den blokkerer en del av utsikten ut frontruta... Rart at jeg ikke har fått noen telefon enda Jaja, får vel bare veeeentee, blir smågal, Har ikke hørt noe som helst jeg heller, Sort Note 9 512GB Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 28. august 2018 Del Skrevet 28. august 2018 (endret) Noe slikt? https://play.google.com/store/apps/details?id=netroken.android.persistfree Personlig elsker jeg at android har separert lydene, da jeg gjerne vil ha ringelyden på, men relativt lavt, men jeg vil ha media volum høyt, og varselsvolum på medium, det at de ikke kan styres individuelt er en av mine irritasjonsmomenter med iOS. Nei den får jeg ikke til å fungere på samme måten :-( Endret 28. august 2018 av Andynator Lenke til kommentar
minim Skrevet 28. august 2018 Del Skrevet 28. august 2018 Den er ikke som samsung sin at man må opp med vinkel og vater for å klare en unlock altså. Om du skal se skjermen nogenlunde greit så tipper jeg den låser opp helt fint. Har brukt min i mange forskjellige bilholdere og har aldri tenkt over det som et problem. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 28. august 2018 Forfatter Del Skrevet 28. august 2018 Den er ikke som samsung sin at man må opp med vinkel og vater for å klare en unlock altså. Om du skal se skjermen nogenlunde greit så tipper jeg den låser opp helt fint. Har brukt min i mange forskjellige bilholdere og har aldri tenkt over det som et problem. Har prøvd faceid, så vet hvor bra det funker så lenge den ser deg at all, men har telefonen slik at den mer eller mindre ikke ser ansiktet mitt i det hele tatt, den blir stående litt slik, men vridd litt oppover; Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå