Leaf Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 Fader så irriterende altså. Sittet i to uker å ventet på Note 9 med en halvknust S8+. Ingen melding om sending i dag, som fryktet. Jeg bestilte dog 11.august, men det sto fortsatt levering fra 24. Lenke til kommentar
Smilys123 Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 Er det noen som helst som har fått 512gb versjonen? Alle butikker har bare fått inn 128 Jeg fikk min fra Power i går. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 24. august 2018 Forfatter Del Skrevet 24. august 2018 Fader så irriterende altså. Sittet i to uker å ventet på Note 9 med en halvknust S8+. Ingen melding om sending i dag, som fryktet. Jeg bestilte dog 11.august, men det sto fortsatt levering fra 24. Tror ikke Telenor har fått inn noen i det hele tatt Lenke til kommentar
laffatuse Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 de har sendt ut noen står på facebook folk sier litt forskjelig telia har klart og sende til de første så her er det telenor Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 Jeg fikk min fra Power i går.Og jeg fikk min fra Elkjøp i går i posten. Lenke til kommentar
Festo Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 Kjøpte min 512gb fra telenorbutikken i Torggata tidligere i dag Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 Hmm. Har dere andre som bestilte fra Telenor (8GB) fått en ordrebekreftelse eller kan se bestillingen deres noe sted hos Telenor? Jeg bestilte 10.8. og har ikke fått dette ser jeg. Så ser jeg på kredittkortet mitt at trekket som var gjort der ikke er der lenger.... WTF? Jeg har Telenor abb fra før. Jeg så at ordren ble akseptert. Det ble gjort et trekk fra kredittkortet og jeg har dekning så det holder. Nå blir jeg litt nervøs for at noe har skjedd med ordren min her.. Må nok ringe kundeservice i morgen eller på Mandag. 1 Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 Var i dag innom Power på Forus, og der var jeg den første som IKKE hadde bestilt, fått kjøpt den over disk. De hadde ikke så mange inne av 512Gb utgaven. Så da avbestiller jeg ifra Telenor. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Var i dag innom Power på Forus, og der var jeg den første som IKKE hadde bestilt, fått kjøpt den over disk. De hadde ikke så mange inne av 512Gb utgaven. Så da avbestiller jeg ifra Telenor. Og de 512 GB'ene de hadde var sorte? Lenke til kommentar
minim Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 (endret) Hmm. Har dere andre som bestilte fra Telenor (8GB) fått en ordrebekreftelse eller kan se bestillingen deres noe sted hos Telenor? Jeg bestilte 10.8. og har ikke fått dette ser jeg. Så ser jeg på kredittkortet mitt at trekket som var gjort der ikke er der lenger.... WTF? Jeg har Telenor abb fra før. Jeg så at ordren ble akseptert. Det ble gjort et trekk fra kredittkortet og jeg har dekning så det holder. Nå blir jeg litt nervøs for at noe har skjedd med ordren min her.. Må nok ringe kundeservice i morgen eller på Mandag. Wtf.. Samme her. Tenker jo ikke over slikt egentlig, men når jeg sjekket nå så finner jeg ikke trekket fra Telenor og jeg ser at det er roughly en 10k mer enn forventet der.. For noen surrehuer.. Kan det være at det bare er en reservasjon først og så kommer trekket ved levering Endret 25. august 2018 av minim Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Wtf.. Samme her. Tenker jo ikke over slikt egentlig, men når jeg sjekket nå så finner jeg ikke trekket fra Telenor og jeg ser at det er roughly en 10k mer enn forventet der.. For noen surrehuer.. Kan det være at det bare er en reservasjon først og så kommer trekket ved levering Det er vel ganske vanlig. Tror det er noe regler om at butikken ikke har lov til å holde på pengene dine mer enn noen få dager før en eventuel bestilling sendes ut. Lenke til kommentar
tvw69 Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Jeg bestilte 512gb hos Telenor d. 12 og har fått ordrebekreftelse. Følger nøye med på debatten her og man kan bli forvirret av mindre med tanke på hva folk har fått av meldinger om levering fra Telenor. Jeg synes nå godt Telenor, hvis de har problemer med å levere til den tiden de har anslått, kunne ha sagt noe om det. Da hadde vi sluppet usikkerheten det gir at den ene får å vite noe fra en kundebehandler og en annen noe annet fra den neste. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Min finner de ikke igjen, sporingen på telefonen låste seg umiddelbart etter pakket og klar for sending Ble sendt onsdag .... Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Håper på et knall tilbud så jeg kan bytte ut min note 3 Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Og de 512 GB'ene de hadde var sorte?Nei, tror ikke det.Han selgeren jeg snakket med var ny. Hadde ikke helt kontroll på hverken abbnomang eller mobil. Men jeg fikk nå det jeg kom for å få. Jeg kjøpte sort 512 GB utgave. Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Wtf.. Samme her. Tenker jo ikke over slikt egentlig, men når jeg sjekket nå så finner jeg ikke trekket fra Telenor og jeg ser at det er roughly en 10k mer enn forventet der.. For noen surrehuer.. Kan det være at det bare er en reservasjon først og så kommer trekket ved levering Det kan virke som det bare var en reservasjon i første omgang. Jeg ringte inn å prata med en kar der nå og det ser ikke ut som det er noe galt med ordren. Han foreslo å ringe tilbake på Mandag, siden han ikke hadde så mye greie på dette som de i nettbutikken. Min finner de ikke igjen, sporingen på telefonen låste seg umiddelbart etter pakket og klar for sending Ble sendt onsdag .... Fra Telenor? Fikk du noe beskjed når den ble sendt på Onsdag, eller ringte du inn å snakket med dem? Lenke til kommentar
Farow Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Telenorbutikken i Fr.Stad har 128gb inne og når han sjekket var 512gb ubekreftet.. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 25. august 2018 Forfatter Del Skrevet 25. august 2018 Håper på et knall tilbud så jeg kan bytte ut min note 3 Tror ikke du får ett bedre enn det telenor hadde 512GB note 9 for 10500kr, så får du igjen 2000kr for din note 3... Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 det hørtes rimelig konge ut ja Tror ikke du får ett bedre enn det telenor hadde 512GB note 9 for 10500kr, så får du igjen 2000kr for din note 3... Lenke til kommentar
Shadowxx Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 Jeg må vente til 30 august så de når jeg snakka med telia det er for 512gb sort. Noen andre som venter note 9 frå telia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå