EgTykjerDetErFlott Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Fingeravtrykks leseren er riktig plassert? Nei.. Den er for høyt oppe enda.. Unaturlig å strekke fingeren så langt opp Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Bestilt blå 512gb Hva fikk dere med ? Jeg får en ny utgave av induktiv lader, ser ut til at det er plass til f.eks en klokke på siden av den Var jo snakk om å gi med fortnite eller trådløse AKG hodetelefoner i utgangspunktet NB, ser Power har tatt bort tilbudet med å legge ved induktiv lader til 999kr, gjaldt tydeligvis bare lanseringsdagen Fortnite er jo bare å laste ned for de som faktisk kaster bort tiden på å spille spill på en mobil Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 AKG pluggene med kabel får du for 199kr hos cdon.. Snøsokk, det er ikke snakk om de AKG-pluggene, men AKG N60NC - vis meg gjerne hvor disse finnes å kjøpe til kr 199... Når jeg ser på svarene dine i denne tråden dukker et ord opp i hodet mitt; impulskon(troll)! Forsøk i alle fall å sette deg inn i fakta før du spyr ut med svada. 2 Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 11. august 2018 Del Skrevet 11. august 2018 Fortnite er bare å ladte ned hvis du har en av de nye galaxy telefonene. Jeg lastet ned i går via samsung game launcher.Jeg kunne jo helst tenkt meg AKG hodetelefonene, deretter laderen å nede på 512 plass...et spill AKG pluggene med kabel får du for 199kr hos cdon.. Var snakk om de trådløse. Nå ble det induktiv lader til 1000kr i stedetfor Lenke til kommentar
56YUOQKG Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 (endret) Yass! Bestilt den me engang og dompe note 8ern Endret 12. august 2018 av 56YUOQKG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg