fjarle Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Gigantmobilen er perfekt for tegning, underholdning og... Møterommet?SNIKTITT: Samsung Galaxy Note 9 Slik er Samsung Galaxy Note 9 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Jeg hadde kjøpt den versonen med mest minne hadde det ikke vert for at prisen er på et nivå som ikke burde vært akseptabelt. Desverre. 2 Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Kommer den med dual-sim i Norge slik S9/S9+ gjør? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 (endret) Kommer den med dual-sim i Norge slik S9/S9+ gjør? Står på Telia sin nettside at den er det. EDIT; Modellen Komplett selger er også Dual-SIM Endret 9. august 2018 av MariusJS Lenke til kommentar
se# Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Hva med Galaxy Tab S4? Ble ikke den lansert også for en uke eller to siden? Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Kjedelig telefon Er vel den minst kjedelige telefonen som finnes for øyeblikket. Fjols. 9 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 (endret) Jeg hadde kjøpt den versonen med mest minne hadde det ikke vert for at prisen er på et nivå som ikke burde vært akseptabelt. Desverre. Dette er en billig telefon for businessfolket. De som kjøper denne versjonen av en mobiltelefon bryr seg lite om den koster 10 000 kr eller 13 000 kr. Endret 9. august 2018 av FrihetensRegn 1 Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Da var en stykk blå Note 9 med 512 GB minne bestilt. 5 Lenke til kommentar
bakalaka Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Den er jo mer firkantet (ihvertfall bakfra) enn Xperia-modellene. Hvor er de som har kritisert Sony for det nå? Den ser forøvrig veldig lekker ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Og fortsatt den mest ubrukelige plasseringen av en fingeravtrykk leser.. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 (endret) Bestilt blå 512gb Hva fikk dere med ? Jeg får en ny utgave av induktiv lader, ser ut til at det er plass til f.eks en klokke på siden av den Var jo snakk om å gi med fortnite eller trådløse AKG hodetelefoner i utgangspunktet NB, ser Power har tatt bort tilbudet med å legge ved induktiv lader til 999kr, gjaldt tydeligvis bare lanseringsdagen Endret 10. august 2018 av Andynator Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Og fortsatt den mest ubrukelige plasseringen av en fingeravtrykk leser.. Jeg synes den er perfekt. Jeg har ikke lyst å sette fingeren min på den hver gang jeg ska bruke mobilen min. For folk som vil identifiere seg biologisk for google hver gang dem bruker mobilen så er det fortsatt fullt mulig. Jeg kommer til å skaffe meg en note 9 med 512gb lagring. Lenke til kommentar
newnick Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Bestilt blå 512gb Hva fikk dere med ? Jeg får en ny utgave av trådløs lader, ser ut til at det er plass til f.eks en klokke på siden av den Var jo snakk om å gi med fortnite eller trådløse AKG hodetelefoner i utgangspunktet Fortnite er bare å ladte ned hvis du har en av de nye galaxy telefonene. Jeg lastet ned i går via samsung game launcher. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Fortnite er bare å ladte ned hvis du har en av de nye galaxy telefonene. Jeg lastet ned i går via samsung game launcher. Jeg kunne jo helst tenkt meg AKG hodetelefonene, deretter laderen å nede på 512 plass...et spill Lenke til kommentar
newnick Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Ja men spillet er tilgjengelig for alle. Ikke en bundle med note9. Det har vel vært rykter som sa at det skulle være slik, men slik ble det da ikke. Heldigvis. Jeg tror jeg hadde foretrukket ladeplaten Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Jeg hadde kjøpt den versonen med mest minne hadde det ikke vert for at prisen er på et nivå som ikke burde vært akseptabelt. Desverre. Med tanke på hvor heftig innmat der er så er prisen akkurat der den burde ligge. Desverre... Det er trossalt en krympet PC.. Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Kommer den med dual-sim i Norge slik S9/S9+ gjør? Du får den ikke uten dual sim... Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Hva med Galaxy Tab S4? Ble ikke den lansert også for en uke eller to siden? Hva med det? Nettbrett er lite intresangt med mindre det er Windows på Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Fortnite er bare å ladte ned hvis du har en av de nye galaxy telefonene. Jeg lastet ned i går via samsung game launcher.Jeg kunne jo helst tenkt meg AKG hodetelefonene, deretter laderen å nede på 512 plass...et spill AKG pluggene med kabel får du for 199kr hos cdon.. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg