Arodem Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Se den nye gameplay-traileren.Slik er det å spille Red Dead Redemption 2 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Ser, og høres bra ut. Gleder meg Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Er helt ekstremt at det ser så bra ut. Og det på en PS4Pro! Håpet at det ville bli en PC annonsering idag. Men jo mer jeg tenker på det jo mer tror jeg dette gjør seg best på et stort 4K HDR TV en på en PC. For folk flest vel å merke... Nå er det ikke noe info tror jeg om det er HDR i spillet. Men det ser ut til å kunne bli helt fantastisk. Det så ihvertfall helt sykt bra ut i 4K..... 1 Lenke til kommentar
DrAlban3000 Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Ok, jeg kjøper en konsoll. 9 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Hopper på hypetoget akkurat nå. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Hmm.. Noen som har fulgt med mer enn meg? Rynker litt på nesen når jeg hører at det er dueller med sheriffen og få vitner til å tie stille. Jeg er ikke noe særlig glad i å være «ond», spiller alltid super-lovlydig i spill. GTA5 gikk greit, følte jeg, når man i all hovedsak skyter mot andre «onde». Noen som vet litt mer hvilke måter man kan spille på når det gjelder å være mest mulig snill? Lenke til kommentar
fruktsalatsaft Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Hmm.. Noen som har fulgt med mer enn meg? Rynker litt på nesen når jeg hører at det er dueller med sheriffen og få vitner til å tie stille. Jeg er ikke noe særlig glad i å være «ond», spiller alltid super-lovlydig i spill. GTA5 gikk greit, følte jeg, når man i all hovedsak skyter mot andre «onde». Noen som vet litt mer hvilke måter man kan spille på når det gjelder å være mest mulig snill? Jeg vet ikke noe mer enn deg, men jeg er helt enig. Moral i spill kan være vanskelig å få til, enkle "slem eller snill" valg er jeg heller ikke noe fan av. Gi meg spill hvor jeg faktisk må gjøre vanskelige valg. Fallout: New Vegas er en av favorittene mine når det gjelder dette. Der er det faktisk veldig interessant å prøve å spille "snill", nettopp fordi det ikke alltid er så lett eller selvsagt hvilket alternativ som er det snille. Du kan velge å redde en person, men hvis du hadde vært grundigere og mer nysgjerrig i historien kan det hende du ville funnet ut at vedkommende absolutt ikke burde reddes. Det å være slem gir ofte bedre loot der og da, mens gode gjerninger kan lønne seg i lengden. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Hehe, sliter med å spille ond selv, GTA spillene har jeg aldri klart å spille - det har ikke manglet på forsøk.... Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Hva slags ordbruk er dette? Hvem snakker slik som dette i dagligtale? Eller er det bare forfatteren som prøver å være skikkelig kul auteur? – Med en ultrasmakfull gumbo av et kampsystem som virkelig sparker eselstump 4 Lenke til kommentar
...... Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Jepp, da var jeg solgt. Fy fader så bra det ser ut! Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Spillet kommer til å se minst 20% verre ut ved release. Ikke at det kommer til å hindre meg å kjøpe spillet. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Spillet kommer til å se minst 20% verre ut ved release. Ikke at det kommer til å hindre meg å kjøpe spillet. Tja. Det samme sa alle om Dice sine siste spill, og de ble imponerende. Dette ser da ikke stort bedre ut enn gta v, og mindre imponerende enn horizon eller gow. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Spillet kommer til å se minst 20% verre ut ved release. Ikke at det kommer til å hindre meg å kjøpe spillet. Tja. Det samme sa alle om Dice sine siste spill, og de ble imponerende. Dette ser da ikke stort bedre ut enn gta v, og mindre imponerende enn horizon eller gow. Effektene er det som gjør meg skeptisk. Mye tåke og atmosfære og flott grafikk uten noe vaselinfilter. Jeg er skeptisk, men jeg kommer nok til å kjøpe det uansett. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Hmm.. Noen som har fulgt med mer enn meg? Rynker litt på nesen når jeg hører at det er dueller med sheriffen og få vitner til å tie stille. Jeg er ikke noe særlig glad i å være «ond», spiller alltid super-lovlydig i spill. GTA5 gikk greit, følte jeg, når man i all hovedsak skyter mot andre «onde». Noen som vet litt mer hvilke måter man kan spille på når det gjelder å være mest mulig snill? Dama i videoen sier man kan danne venner og fiender slik man selv ønsker, og at det er opp til spilleren å bestemme hvor ærefull Arthur er. 1 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Men jo mer jeg tenker på det jo mer tror jeg dette gjør seg best på et stort 4K HDR TV en på en PC. For folk flest vel å merke... Du er klar over at dataskjermer kan ha 4K-oppløsning, og at PCer kan kobles til TVer? Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Så det er altså et "spill" som består av Cutscenes og Quick Time Events? Gjeeeeesp. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 synes det så litt kjedelig ut jeg. De "features" som blir nevnt er jo temmelig basic og skulle bare mangle at man kan gjøre. Dialog valg hadde vært no. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Dialog valg hadde vært no. Hva er poenget? Hvor gøy er det med et "spill" der du blar gjennom dialogvalg? Høres drepende kjedelig ut. Hva skjedd med, vel, spilling? Hvorfor må alt være som en film uten reelt gameplay? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Hva er poenget? Hvor gøy er det med et "spill" der du blar gjennom dialogvalg? Høres drepende kjedelig ut. Hva skjedd med, vel, spilling? Hvorfor må alt være som en film uten reelt gameplay? Godt jobba å ta det ut av hva jeg skrev! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå