HomerSimpson1999 Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Hei. Jeg driver med en hobby som kalles geocaching. Det går ut på å finne beholdere gjemt rundt om kring i verden ved hjelp av GPS, og inni hver beholder er det en loggbok hvor man kan logge sitt funn. Og hvem som helst kan legge ut nye geocacher slik at andre kan finne dem. Jeg planlegger nå å legge ut en skikkelig luring av en geocache forkledd som en falsk parabolantenne, men så kan jeg heller ikke legge ut geocacher inni andres private eiendommer, så her er spørsmålet mitt: Hvor utenom private boliger og hytter er det vanlig med parabolantenner? Lenke til kommentar
HomerSimpson1999 Skrevet 9. august 2018 Forfatter Del Skrevet 9. august 2018 Ingensteds... For dårlig svar, finn på noe bedre! 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Hvis noen har satt opp en parabol en plass er det som regel uønsket at noen kommer å roter rundt den. Du kan kanskje finne en som ikke er i bruk lengre en offentlig plass, men hvordan kan du være 100% sikker ? Er nok en grunn til at du ikke finne disse i parabolantenner. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Det står en drøss av dem på Svalbard, det er flere av dem i Tromsø og i Nittedal, og jammen er det ikke noen på Antarktis også. De fleste av disse er hakket større enn de Viasat opererer med. 1 Lenke til kommentar
HomerSimpson1999 Skrevet 9. august 2018 Forfatter Del Skrevet 9. august 2018 Finnes det parabolantenner som sitter på veggen til kontorbygg eller butikker eller noe? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Det er kanskje noen med parabol du kan spørre ? Lenke til kommentar
HomerSimpson1999 Skrevet 9. august 2018 Forfatter Del Skrevet 9. august 2018 Finnes det trafokiosker med parabolantenner? Lenke til kommentar
BeyondALL Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Det et vanligst å plassere på 80-tallet ? Ellers på bygg, og det passer dårlig for hobbyen din, tror du bør finne på noe annet.. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Eik jordstasjon har ett par... Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Det er hærverk å sette opp installasjoner på andres eiendom. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå