Gå til innhold

God of War får New Game Plus-modus med tøffere fiender og mer innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fantastisk spill men vet ikke om jeg orker å spille gjennom det en gang til kun fordi det e vanskeligere motstandere og mer loot og våpen. Jeg ble fanget av historien og gameplay, nå vet jo jeg historien så får ikke samme feeling av å gå tilbake igjen og begynne på nytt. Noen som skal spille dette igjen?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fantastisk spill men vet ikke om jeg orker å spille gjennom det en gang til kun fordi det e vanskeligere motstandere og mer loot og våpen. Jeg ble fanget av historien og gameplay, nå vet jo jeg historien så får ikke samme feeling av å gå tilbake igjen og begynne på nytt. Noen som skal spille dette igjen?

Tror ikke det, har allerede solgt mitt eksemplar, men selv om det hadde kommet på supersalg tror jeg ikke at jeg hadde begynt igjen. Kommer jo så mye bra nytt også, så jeg vil heller spille de spillene.

Lenke til kommentar

God of war eksisterer ikke, vi blir fortalt at single player spill er døde og ingen vil ha de, dette sier EA og de er jo eksperter innad i sitt felt.

Så det betyr at god of war ikke eksisterer, fake news.

Problemet ligger bare i at ea har drept sine gode sp serier og ikke tør å ta sjansen på å etablere nye

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...