Orjanp Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Noen som har tips til et spill med noenlunde likt konsept som Mariokart til PS2? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Eller Xbox? (Ikke det der Crash Kart eller hva det heter) Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Det finnes spill som Freaky Flyers, Cel Damage, og Furious Karting, men de suger alle sammen. Kjøp dere en Gamecube. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 Kjøp dere en Gamecube. Ja, jeg vet... Ingenting som kan måle seg med Mariokart. Har ikke råd for øyeblikket. Men kanskje engang.. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Crash NitroKart, har ikke prøvd det, men Crash Team Racing ruler gata. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Crash Team Racing var überfett ja! Mye bedre enn mariokart 64. Har stor tro på Crash Nitro Kart. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Crash Team Racing var überfett ja! Mye bedre enn mariokart 64. Har stor tro på Crash Nitro Kart. Crash Team Racing var bedre enn hvilket spill sa du? Har du i det hele tatt spilt noen av de spillene du snakker om? Jeg har spilt dem. Lenke til kommentar
t2xg Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Cel Damage er kult... eller.. det er kun death match delen av spillet som er bra. Racing og den slaks er utrolig dårlig gjennomført. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Oi var visst kun xbox og gamecube det jah.. rart.. trudde crash bandicoot greia var sony sittt.. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Er helt enig med de andre.Crash Team Racing rula helt.Det trur jeg Crash Nitro Cart gjør også.Skal kjøpe meg det neste gang det kommer cash/stipend inn på kontoen min Lenke til kommentar
t2xg Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Crash Team Racing var überfett ja! Mye bedre enn mariokart 64. Har stor tro på Crash Nitro Kart. Crash Team Racing var bedre enn hvilket spill sa du? Har du i det hele tatt spilt noen av de spillene du snakker om? Jeg har spilt dem. Mario kart 64 var jo ikke noe å skryte av. Husker at når du fikk sånn super sopp ting jet motor opplegg og brukte den så kom motstanderen (de hadde ikke sånn super sopp jet motor greier) og kjørte forbi deg... Nesten latterlig dårlig.. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Mario kart 64 var jo ikke noe å skryte av. Husker at når du fikk sånn super sopp ting jet motor opplegg og brukte den så kom motstanderen (de hadde ikke sånn super sopp jet motor greier) og kjørte forbi deg... Nesten latterlig dårlig.. Bedre enn Crash Team Racing i hvertfall. Og jeg tror du må ha misforstått noe med bruken av super-soppene, siden de faktisk funket slik at man kjørte forbi motstanderen, ikke motsatt. Har du spilt det i to sekunder i butikken, eller hva? Lenke til kommentar
t2xg Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Mario kart 64 var jo ikke noe å skryte av. Husker at når du fikk sånn super sopp ting jet motor opplegg og brukte den så kom motstanderen (de hadde ikke sånn super sopp jet motor greier) og kjørte forbi deg... Nesten latterlig dårlig.. Bedre enn Crash Team Racing i hvertfall. Og jeg tror du må ha misforstått noe med bruken av super-soppene, siden de faktisk funket slik at man kjørte forbi motstanderen, ikke motsatt. Har du spilt det i to sekunder i butikken, eller hva? nei.. jeg spillte det med en venn av meg i flere timer.. saken er sånn at det fungerte ikke sånn det skulle.. seff fatta jeg at det var ment som en turbo.. men det fungerte ikke helt som det iblant.. Hvorfor tror du jeg synes det er latterlig? Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Crash Team Racing var überfett ja! Mye bedre enn mariokart 64. Har stor tro på Crash Nitro Kart. Crash Team Racing var bedre enn hvilket spill sa du? Har du i det hele tatt spilt noen av de spillene du snakker om? Jeg har spilt dem. Mario kart 64 var jo ikke noe å skryte av. Husker at når du fikk sånn super sopp ting jet motor opplegg og brukte den så kom motstanderen (de hadde ikke sånn super sopp jet motor greier) og kjørte forbi deg... Nesten latterlig dårlig.. Trenger ikke flame meg. Jeg sa mario Kart var dårligere. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Oi var visst kun xbox og gamecube det jah..rart.. trudde crash bandicoot greia var sony sittt.. Crash NitroKart er til PS2. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 nei.. jeg spillte det med en venn av meg i flere timer..saken er sånn at det fungerte ikke sånn det skulle.. seff fatta jeg at det var ment som en turbo.. men det fungerte ikke helt som det iblant.. Hvorfor tror du jeg synes det er latterlig? Flere timer, ja.... Enkelt og greit så tror jeg du må ha vært ekstremt dårlig eller noe sånt, fodri SOPPENE FUNKER I MARIO KART 64! Enkelt og greit. Det er INGENTING gale med soppene. Virkelig. Crash Team Racing var veldig bra det når det kom, men det hadde ingenting av holdbarheten til Mario Kart spillene, enkelt og greit siden banene ikke var like bra designet i lengden, og spillet ikke like balansert. Spørs hvordan Crash Cart går nå som det er multiplatform(Noe som ikke pleier å gjøre noe positivt for spill). Det er vel bare å krysse fingrene. Lenke til kommentar
Hawkmoon Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Jeg eier både mario kart 64 og crash team racing, å har spilt begge mye. CTR er faktisk et HAV bedre enn mariokart 64 på nesten alle punkt, og jeg gleder meg sinnsykt til å prøve nitro kart !!¨ Det eneste som var bedre i mariokart 64 var battlemode, selv om det var alt for få baner... Endret 16. desember 2003 av Hawkmoon Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg eier både mario kart 64 og crash team racing, å har spilt begge mye.CTR er faktisk et HAV bedre enn mariokart 64 på nesten alle punkt, og jeg gleder meg sinnsykt til å prøve nitro kart !!¨ Det eneste som var bedre i mariokart 64 var battlemode, selv om det var alt for få baner... Det eneste jeg vet er at vi spillte masse Mario Kart 64. Så kom Crash Team Racing, og så spillte vi det masse. Og så sluttet vi å spille Crash og begynte på Mario igjen. Lenke til kommentar
t2xg Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Enkelt og greit så tror jeg du må ha vært ekstremt dårlig eller noe sånt, fodri SOPPENE FUNKER I MARIO KART 64! Enkelt og greit. Det er INGENTING gale med soppene. Virkelig. Jeg ser ikke noen grunn for å snakke mer om noe som jeg VET jeg har sett. (dette er ikke engangstilfelle). Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Har skaffa megCrash Nitro Kart nu, og det var iallefall überlame.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå