Snotty Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg skulle hente litt ting av disken til en kamerat. Tingene lå på skrivebordet hans, så jeg måtte gå inn på "Documents and Settings" og deretter inn på brukernavnet. Når jeg skal klikke meg inn på brukernavnet kommer det opp en feilmelding, "G:\Documents and Settings\Drag0n is not accessible. Access is denied." Noen som vet hvordan jeg kan komme meg inn på det brukernavnet? Bruker WinXP. Lenke til kommentar
rwu Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 du må være logget på som lokal administrator for å få tilgang til andre brukeres hjemme-katalog.. Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 du må være logget på som lokal administrator for å få tilgang til andre brukeres hjemme-katalog.. Noen ganger så ikke det heller, vis du ikke tar OWNER SHIP Lenke til kommentar
Snotty Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 Er logget på som "Administrator" men kommer fremdeles ikke inn. Lenke til kommentar
rwu Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 du må være logget på som lokal administrator for å få tilgang til andre brukeres hjemme-katalog.. Noen ganger så ikke det heller, vis du ikke tar OWNER SHIP kan ikke ta eierskap hvis du ikke er medlem av administrator-gruppen da... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Kanskje denne hjelper? http://support.microsoft.com/?kbid=810881 Lenke til kommentar
Snotty Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Jada.. det funket. Men er liksom 100 bilder jeg skal flytte over. Må ta ownership drit på alle bildene, er jo ikke ferdig før imorgen jo :\ Etter jeg hadde tadd og klikket ownership på 20 filer fant jeg ut at man kunne klikke på "replace owner on subcontainers and obbjects" som gjorde jobben 100x enklere Endret 16. desember 2003 av Snotty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå