1BlueAnd1White Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 Hei, noen som vet hvor lang tid det tar å få tak i nødpass i utlandet? Vet at jeg må til ambassaden, jeg skal dit i morgen, men får man det med en gang, eller må man vente noen dager? Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 8. august 2018 Forfatter Del Skrevet 8. august 2018 (endret) Er i Praha det er snakk om, om det har noe å si Endret 8. august 2018 av 1BlueAnd1White Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Det heter "nød" av en grunn. Du får det nok med en gang. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Det heter "nød" av en grunn. Du får det nok med en gang. Vi vet hvordan det er i norge, skal mye til må ha veldig god grunn for å få det på dagen. Er veldig dyrt siden det varer kun 1 dag eller 1 gang og koster det samme som vanlig pass. https://www.dagbladet.no/tema/na-slar-politiet-nodpass-alarm/68565855 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 (endret) De skrev ut 1288 nødpass. Tviler på at alle de hadde en "veldig god grunn for å få det på dagen". Her er det også snakk om en ambassade i utlandet, som garantert ikke har like stort trykk som Gardermoen. Jeg har aldri hørt om noen som ikke har fått det på dagen. Men kanskje mine kolleger bare har vært heldige. (Jeg jobber i utlandet.) Endret 9. august 2018 av Skurupu Lenke til kommentar
barfoo Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Vi vet hvordan det er i norge, skal mye til må ha veldig god grunn for å få det på dagen. Er veldig dyrt siden det varer kun 1 dag eller 1 gang og koster det samme som vanlig pass. https://www.dagbladet.no/tema/na-slar-politiet-nodpass-alarm/68565855 At du er i utlandet og har mistet passet du må ha for å komme deg hjem er gyldig grunn. I en slik situasjon er det ikke veldig dyrt. Det er tvert imot ofte veldig billig sammenlignet med alternativene - å måtte vente på ordinært pass... 1 Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 11. august 2018 Forfatter Del Skrevet 11. august 2018 Takk for svar forresten, og det var riktig, man får det på dagen ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå