Gå til innhold

Hvor demokratisk er Norge?


Anbefalte innlegg

De hadde ikke rett til å gifte seg i 1993.

Og?

 

Det burde de heller ikke ha. Ekteskap er for menn og kvinner. De hadde samme rettigheter som gifte personer med partnerskapsloven. Men de ville absolutt ha mer. Du ser, det er det som driver de videre. Nå vil de undertrykke majoritetens rettiheter ved å glorifisere homofili og transvestittisme. De vil at folk skal hjernevaskes til å tro homofili er "normalt", de vil at unge barn skal vurdere sitt eget kjønn og seksualitet, de vil ha vranglære inn i skolebøkene osv.

 

Homorettigheter osv burde ha stoppet i 1993 når de ble likstilt i loven med partnerskapsloven.

 

 

2014: Forbud mot å diskriminere på bakgrunn av legning, ut over arbeid og boligleie.

Vel, det er jo greit, for der handler det jo om å ha likhet for enkeltindivider i loven.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

NATO og USA har langt større innflytelse over Europa enn EU.

La oss ta bort skylappene- så alt blir åpent Zeebra. RUS har kontroll på HELE VESTEN. Der finnes ikke noe som heter uavhengig, eller selvstendig rike, slik alle Grunnlovene og globalistene elsker å ta fram i beste sendetid for å befeste den skjulte makten. DEEP STATE er ikke et eventyr, det er ET faktum.

 

I LY av at Stalin slaktet ned ca 22 millioner av sine egne, høstet han stor medfølelse og skrøt selvfølgelig høylytt over å ha berget Norge fra Adolf Hitler. Men stopp en halv- vi vet jo i dag at Adolf og Stalin var "gode busser". Hva gjorde Stalin egentlig??

 

Jo, han slakter ned sine venner og venners venner for å befeste den dobble skjulte makten i et hvert land han har tatt makten over i Vesten. Vet du hvor mange som IKKE ble tatt? Sweits og Jugoslavia er de eneste som ikke har kgb styre. Resten er i baklomma på Putin i dag. Så du kan glemme USA osv. Det er bare en dårlig skjult Agenda som er laget for at du og andre skal tro akkurat det.

 

Her kan du til og med høre en god kgb mann fortelle om dette og hint.

 

Yuri Bezmenov

 

 

 

Lenke til kommentar

Tatt i betraktning dagens politikk og vår egen dumhet generelt sett, så hadde det jo ikke vært en sensasjon om det hadde vært sant.

 

Men det stemmer nok ikke, iallefall har ikke jeg særlig stor tro på din teori om ting.

Zeebra- det er en ting som mange sliter med om dagen. Jeg kan ta frem tusenvis av eks. Men her er ett.

 

Når du er blitt utsatt for HONNING-fellen da har du NULL du skulle ha sagt. Og akkurat slik er det Kgb rekrutterer og utvider stallen i Kreml. Det er flere tusen som er kultivert i Norge til denne skitne jobben.

 

Når du så har oppdaget at du er blitt lurt, så er det så pinlig- at de fleste gjør det de får beskjed om. Tatt med buksene nede.

 

Nå er homsene spesielt utsatt og kultivert- og derfor florerer det av homser i PST. Mange politikere er også skjeve skiver. Alt dette er satt i scene ved miljøpåvirkning. Skjeve skiver altså. I Usa har de en skole som er etablert med kun det for øye.  Ricky skolen heter den.

 

Ved skole-avgang er 50% blitt "skjeve skiver". Det er noe å tenke over. Ingen er født skjev- kort og godt. Måten det gjøres på er at enten mor eller far uteblir- slik at barna blir å få kun en påvirkning, (maskulin/feminin) eks vis fra bare mor- eller bare far- så sker det fatale.

Værre er det ikke- å få det til. Dette er hva globalistene har satt i scene. For å ødelegge samfunnene. Bare se deg rundt.

 

BmOnline

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Du gjentar til det kjedsommelige at homofiles rettigheter krenker heterofiles rettigheter.

 

Hvordan, eksakt?

 

Du glemte også å svare på biten om kjønn, og jeg utdyper

 

Vi har genetisk kjønn.

Her finnes:

XY - jente

XX - gutt

XXX - superjente

XXY - tvekjønn

XYY - supergutt

 

...

 

Vi har seksuell tiltrekning, som er uavhengig av medfødt kjønn:

Tiltrekning til gutter

Tiltrekning til jenter

Tiltrekning til begge kjønn

Ingen tiltrekning til noen (som er det eneste alternativet som kan være delvis forårsaket av miljø)

 

Vi har kjønnsorganer, som ikke er koblet til genetisk kjønn:

Penis

Underutviklet penis

Blanding av penis og vagina

Underutviklet vagina med oppsvulmet klitoris og lukket skjedeåpning eller manglende indre vagina

Vagina uten utviklet livmor

Vagina med livmor

 

(...genetisk kjønn bestemmer bare testikler vs. egglederne, og i tilfeller hvor penis ikke utvikles er det ikke sikkert at testiklene havner i skrotum, ballene, men forblir inni magen hvor egglederne er hos jenter.)

 

Og til sist har vi kjønnsidentitet, som er medfødt men ikke genetisk.

Mann

Kvinne

Ingen av delene

 

...

 

Det blir for enkelt å påstå at det bare finnes to kjønn, og at alle kan bedømmes ut fra genetisk kjønn eller biologisk uttrykt kjønn.

Lenke til kommentar

Det finnes bare to biologiske og genetiske kjønn. Så finnes det et avvik i form av hermafroditter som kan være født med to typer reproduksjonsorganer, uten at dette påvirker genetisk kjønn.

 

Jeg har ikke sagt at homofile krenker heterofile rettigheter, jeg sa de krenker majoritetens rettigheter, og har forklart flere av måtene de gjør det på.

 

Feminismen er et annet eksempel på en rettighetskamp som aldri stoppet, slik at den nå handler om å undertrykke andre, altså menn, og gi kvinner flere lovfestede rettigheter enn menn. Noe som også er galt. Bare fordi noen har rett til like rettigheter i loven, betyr ikke at det ikke finnes grenser for hvor langt ting bør gå.

 

Når noen har fått like rettigheter, så bør kampanjen avsluttes, ikke fortsette.

Lenke til kommentar

Det finnes bare to biologiske og genetiske kjønn. Så finnes det et avvik i form av hermafroditter som kan være født med to typer reproduksjonsorganer, uten at dette påvirker genetisk kjønn.

 

Jeg har ikke sagt at homofile krenker heterofile rettigheter, jeg sa de krenker majoritetens rettigheter, og har forklart flere av måtene de gjør det på.

 

Feminismen er et annet eksempel på en rettighetskamp som aldri stoppet, slik at den nå handler om å undertrykke andre, altså menn, og gi kvinner flere lovfestede rettigheter enn menn. Noe som også er galt. Bare fordi noen har rett til like rettigheter i loven, betyr ikke at det ikke finnes grenser for hvor langt ting bør gå.

 

Når noen har fått like rettigheter, så bør kampanjen avsluttes, ikke fortsette.

 

Du fortsetter med homfobien din... Rart ingen har rapportert deg i grunn.

 

Hvordan blir mine rettigheter krenket, begrenset osv. når homofile eller andre deler av LGBT/HLBT miljøene får samme rettigheter som de heterofile. Det er ikke et forbanna null sum spill! Ikke at jeg tror du forstår den nyansen.

 

Videre du har blitt oppfordret mer enn en gang om å komme med konkrete eksempler hvor vi får våre rettigheter krenket. Krenker homofile majoritetens rettigheter krenker de heterofiles rettigheter. Det finnes ingen annen majoritet.  På tide å levere eller stfu...

 

God kveld.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helt uenig.

 

Når folk behandles likt, så kan kampanjen trappes ned.

Da får vi behandle mordere og pedofile likt også da? Siden ALLE skal behandles likt uansett?

 

Å diktere at folk skal behandle alle likt eller like alle like godt er ren og skjær dumhet. Det vil ikke fungere.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Da får vi behandle mordere og pedofile likt også da? Siden ALLE skal behandles likt uansett?

 

Å diktere at folk skal behandle alle likt eller like alle like godt er ren og skjær dumhet. Det vil ikke fungere.

Prøv igjen, men saklig.

 

De har ikke foretatt seg noe kriminelt, og har ikke seksuell tiltrekning til noen som ikke kan gi lovlig samtykke.

 

Seriøst.

Prøv igjen.

 

Finn en god sammenligning.

 

Jeg har et forslag:

Aseksuelle.

De er om mulig enda verre enn homofile, da de ikke er tiltrukket av NOEN.

 

---

 

Og angående kjønn, så er det ikke så enkelt.

Skal du kjøre gentest på alle mennesker for å vite det genetiske kjønnet deres?

 

Eden Atwood, øverst til høyre.

 

R2bOsQF.jpg

 

Mann, CAIS.

Født med vagina, og utviklet naturlige bryster og evne til å ha normal sex som voksen "kvinne", uten operasjoner, bare uten evne til å få barn -- og hadde et normalt kjærlighetsliv.

 

Det er uvisst hvor mange som er født slik, og ikke oppdages, fordi det eneste åpenbare symptomet er barnløshet og mangel på menstruasjon -- med mindre testiklene inni magen oppfører seg galt.

 

Artikkel om en 30 år gammel godt gift og ellers lykkelig dame som ble funnet å være CAIS XY, nettopp på grunn av problemer med testiklene.

OBS! Nakenhet og undersøkelsesbilder

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3632670/

 

Altså.

Hun har blitt født med vagina. Vokst opp med vagina. Utviklet bryster.

Hatt et normalt sexliv. Funnet en ektemann.

...og plutselig skal hun defineres som mann?

 

Legene bestemte seg i dette tilfellet for å ikke informere pasienten om at hun var genetisk mann, fordi det kunne totalt ødelegge familien og pasientens psyke, et par som allerede var innfunnet med barnløshet, og elsket hverandre.

 

...

 

Når de likevel er infertile XY -- altså biologisk menn -- med kvinnelige kjønnsorganer og tiltrekning til menn...

 

Blir ikke det grusomt kunstig å kalle dem menn, og ikke kvinner, når de har en fungerende vagina, kan ha normal sex med en mann, ikke har muligheten til å reprodusere som mann eller kvinne, og liker menn -- samtidig som at normale heterofile menn er tiltrukket av dem..?

Endret av Red Frostraven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har også nevnt hvordan homofile og transvestitter krenker majoritetsn rettigheter, flere ganger.

 

Gi nå noen eksempler? Jeg kommer ikke på noen som du har gitt. Lat for et øyeblikk som om jeg er dum og trenger å få det inn med teskje. Jeg er ganske sikker på at du ikke har kommet med eksempler som viser at homofile og hlbt har rettigheter gitt på bekostning av resten av befolkningen.

 

edit: en leif

Endret av ikek
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Denne tråden handler ikke om homofile, selv om alle blir helt besatt så snart man nevner man er imot dagens homomas og homo propaganda. Det var i denne tråden, så du får bare bla deg bakover, det gidder jeg ikke gjøre for deg. Det er faktisk såvidt jeg gidder å skrive dette svaret til deg.

 

TILBAKE TIL TEMA.

 

(jeg vet hvem som liker å avspore og hvem som liker å holde seg til tema)

Lenke til kommentar

Igjen rir homofobien din, skulle nesten tro at du er besatt. Tema er hvor demokratisk er Norge. En av dine påstander er at legningsminoriteter som homofile (og resten av HLBT miljøet) får rettigheter som går på bekostning av våre (majoriteten de heterofile). Du ser dette som et null sum spill.

 

Se bort i fra at homofobien din er bygd på et råttent fundament og mangler forankring i virkeligheten. Påstanden er uansett relevant for tema iom at det viser til grupper innad i demokratiet. Med andre ord relevant for tema. At du ikke liker det er mindre viktig.

 

Hva var grunnene, hvor finner jeg det? link eller innleggnummer takk

Lenke til kommentar

TILBAKE TIL TEMA.

Jeg har vært borte et par dager, og når jeg kommer tilbake har du jammen klart å gjøre nok en tråd til en homohatetråd.

Man må jo begynne å lure på hvorfor du har et slikt fokus på homofili. Vi ikke-kristne heterofile tenker sjeldent på det, men du virker til å gi det ekstra mye energi.

Man må jo begynne å lure på hva denne fokusen dreier seg om...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...