Gå til innhold

Hvor demokratisk er Norge?


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+2534

Haha, takk for latteren. Både du og Zeebra fremstår som svært uegnet til å formulere hva dere ønsker. Og det som kommer fra av hva dere ønsker er utopisk og ikke minst har store demokratiske utfordringer i praksis. Videre er det så marginale syn at de ikke er relevante ut over at de har livets rett som ytringer. Kanskje ikke så gøy å høre, men så er det nå.

 

Igjen får jeg oppfordre deg til å svare nogenlunde konstruktivt, selv om jeg tviler det kommer til å skje, du har ikke akkurat utvist nødvendig evner.

Fint flamebait.

 

1) Flame bait is a message posted to a public Internet discussion group, such as a forum, newsgroup or mailing list, with the intent of provoking an angry response (a "flame") or argument over a topic the "troll" (original poster provoking angry response) often has no real interest in, and finds humour, or entertainment in reactions.
Endret av Slettet+2534
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo, med stemmen din.

Du kunne også engasjert deg i partiet hun er medlem av, for å få enda mer innflytelse.

 

Og du kunne engasjert deg i et politisk parti med agendaen du har.

Men folk flest synes agendaen din suger, så det ville ikke være noe poeng.

 

 

Det beste for samfunnet og flertallet, så lenge det ikke går på bekostning av minoriteters rettigheter.

 

 

Beskriv gjerne hvordan det var selvmotsigende.

Jeg ser ingen selvmotsigelse.

 

 

Status quo for systemet -- men systemet er i stand til å ta samfunnet fremover og gjøre samfunnet bedre, så hvorfor forandre det til noe som kan gjøre samfunnet verre?

 

 

Du har en stemme -- akkurat som alle andre som bor i huset du skal bo i.

Om du ikke ønsker å bo i samme hus som alle oss andre, så kan du flytte ut av huset.

Ingen stopper deg.

 

 

Tror du det er mange snekkere som liker å skjende dødt treverk?

Nei?

 

Hvorfor tror du at politikere er psykopater?

Det er like idiotisk å anta.

 

 

Du kan se på hvilke egenskaper de har -- og fylle inn skjemaet her etter hvordan du tror de ville stemt.

 

https://openpsychometrics.org/tests/LSRP.php

 

Success is based on survival of the fittest; I am not concerned about the losers.

Her er Erna definitivt omtrent nøytral eller svakt mot disagree.

 

I find myself in the same kinds of trouble, time after time.

Her er Erna definitivt på Disagree.

 

For me, what's right is whatever I can get away with.

Her er Erna definitivt på Disagree.

 

I am often bored.

Her aner jeg ikke hva Erna ville sagt. Men jeg tipper at hun ikke kjeder seg mer enn gjennomsnittlig.

 

In today's world, I feel justified in doing anything I can get away with to succeed.

Her er Erna definitivt ikke til høyre for nøytral.

 

...

 

Hun har ikke psykopatiske tendenser.

I motsetning til Trump og Putin.

Ingen av de tingene endrer faktum at det er enkeltindivider og en knøttliten minoritet som sitter med makten i Norge, og ikke folket.

Lenke til kommentar

Haha, takk for latteren. Både du og Zeebra fremstår som svært uegnet til å formulere hva dere ønsker. Og det som kommer fra av hva dere ønsker er utopisk og ikke minst har store demokratiske utfordringer i praksis. Videre er det så marginale syn at de ikke er relevante ut over at de har livets rett som ytringer. Kanskje ikke så gøy å høre, men så er det nå.

 

Igjen får jeg oppfordre deg til å svare nogenlunde konstruktivt, selv om jeg tviler det kommer til å skje, du har ikke akkurat utvist nødvendig evner.

At du ønsker et system hvor en minoritet sitter med makten, hvor enkeltindivider har svært mye makt og hvor folket ikke har noe makt, det får du stå for. Men du får la være å fordømme personer som har troen på folket og ønsker at makten skal være forankret i folket, et folkelig system hvor folket har makten, et demokrati, folkemakt, et folkestyre.

Lenke til kommentar

Mener du denne lappen man får lov til å levere inn hvert fjerde år?

Du kan stemme for å forandre politikken i landet annethvert år.

Oftere om du faktisk engasjerer deg i politiske partier eller foreninger.

 

Bli medlem av psykopatklubben? Nei takk.

Du snakker om psykopater, men fremstår som betydelig mye mer psykopatisk enn Erna gjør.

 

Hvordan vet du hva Erna ville svart?

Selv normalt empatiske mennesker kan sette seg inn i andres sko basert på deres opplevelse av personen.

Mennesker uten empati, psykopater, og enkelte autister, vil ha betydelig større problemer.

 

Du kan jo ta testen selv;

https://openpsychometrics.org/tests/LSRP.php

 

Jeg garanterer deg at du er betydelig nærmere å være psykopat enn de fleste norske politikere.

 

Mangel på vilje til å samarbeide med andre mot felles mål, og manglende evne til å forstå hvorfor spesialisert samarbeid gagner alle i større grad enn individuelt arbeid, er noen av tingene psykopater sliter med å forstå og akseptere.

 

Hva mener du med minoriteter? Jeg føler meg som en minoritet. Jeg føler at min stemme ikke blir hørt og at jeg er underlagt andres vilje.

Men du har samme muligheter og rettigheter som alle andre.

 

Først sier du at det må bli mer samarbeid, mer spesialisering, at verden må gå fremover. Så spør du om hvorfor "vi" skal forandre verdens beste system.

Dagens system kan brukes til å fortsatt øke graden av samarbeid og spesialisering.

Det vil være et steg i motsatt retning å tvinge folk til å ta seg tid til å sette seg inn i politiske saker og ta valg i stedet for å fortsette å spesialisere seg innenfor sitt fagfelt eller drive rekreasjon, når det kan overlates til politikerene de stoler på.

 

Politikere har jobben med å sette seg inn i politiske saker og samfunnsproblemer og gjøre vedtak i velgerene deres sine interesser, slik at velgerene slipper å bruke tiden sin på å sette seg inn i kompliserte saker og ofte måtte ta uinformerte valg.

 

Det fungerer svært godt i et system med lite korrupsjon.

 

Stoler ikke på andre mennesker?

Typisk projeksjon.

 

Hvorfor ikke forandre det til noe bedre.

Vi kjenner ikke til noe BEDRE system.

 

Hvorfor ikke jobbe for et bedre samfunn der det ikke er hundretusenvis av mennesker i helsekø? Hvorfor ikke jobbe for et samfunn der ikke folk må bo på gata?

Det er dette politikerene prøver å løse.

Ingen land i verden har en god løsning enda.

 

Hvorfor ikke jobbe for et system der hvert enkelt menneske selv kan bestemme over seg selv og sitt liv?

Fordi det er et steg tilbake fra den åpenbart beste fremtiden, hvor mennesker har høyere grad av spesialisering og overlater mer og mer arbeid og samfunnsoppgaver til spesialister innen sine respektive fagfelt.

 

Det tar tid å bygge opp samarbeid og tillit.

Anarki -- total frihet -- kan vi ordne i morgen, den dagen systemet svikter.

 

Og la meg garantere deg:

Den dagen stortinget blir korrupt i så stor grad at det ikke kan løses politisk, så er jeg blant de første i rekke til å rive det ned til fordel for anarki.

Men vi er ikke i nærheten av russiske tilstander i politikken.

 

Om ikke du tåler å bli motsagt så kan heller du flytte. Ser du: flytteargumentet er akkurat like verdiløst uansett hvem som kommer med det.

Det gir ingen mening.

Jeg er fornøyd med husreglene som finnes i kollektivet Norge.

At du er uenig med dem plager ikke meg i så stor grad at jeg ønsker å flytte.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534

....Jeg garanterer deg at du er betydelig nærmere å være psykopat enn de fleste norske politikere.

 

...

Og der begynte personangrepene og trollingen ja. Takk til deg.

Lenke til kommentar

Ingen av de tingene endrer faktum at det er enkeltindivider og en knøttliten minoritet som sitter med makten i Norge, og ikke folket.

~10 000 folkevalgte styrer landet i kommunene våre.

 

Alle stemmeberettigede som stemmer har vært med på å velge disse.

 

Hver av de 10 000 folkevalgte i kommunene er medlem av partier, som har 150 000 medlemmer -- og det er disse 150 000 medlemmene av partier som i fellesskap har bestemt hvem som får stille til valg -- og så velgerene som velger hvilke av disse som skal sitte i kommunestyret, og i praksis få muligheten til å stille til stortingsvalg.

 

Alle kan melde seg inn i politiske partier og starte nye partier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og der begynte personangrepene og trollingen ja. Takk til deg.

Nei. Du har side opp og side ned anklaget politikere for å være psykopater.

 

Success is based on survival of the fittest; I am not concerned about the losers.

I find myself in the same kinds of trouble, time after time.

For me, what's right is whatever I can get away with.

I am often bored.

In today's world, I feel justified in doing anything I can get away with to succeed.

I find that I am able to pursue one goal for a long time.

My main purpose in life is getting as many goodies as I can.

I don't plan anything very far in advance.

Making a lot of money is my most important goal.

I quickly lose interest in tasks I start.

I let others worry about higher values; my main concern is with the bottom line.

Most of my problems are due to the fact that other people just don't understand me.

People who are stupid enough to get ripped off usually deserve it.

Before I do anything, I carefully consider the possible consequences.

Looking out for myself is my top priority.

I have been in a lot of shouting matches with other people.

I tell other people what they want to hear so that they will do what I want them to do.

When I get frustrated, I often "let off steam" by blowing my top.

I would be upset if my success came at someone else's expense.

Love is overrated.

I often admire a really clever scam.

I make a point of trying not to hurt others in pursuit of my goals.

I enjoy manipulating other people's feelings.

I feel bad if my words or actions cause someone else to feel emotional pain.

Even if I were trying very hard to sell something, I wouldn't lie about it.

Cheating is not justified because it is unfair to others.

 

...

 

For enhver som kjenner litt til Erna Solberg, og har lest mye av postene dine, så er det åpenbart hvilken av dere to som vil svare mest "feil" på disse spørsmålene.

 

Det er en observasjon.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Du kan jo ta testen selv;

https://openpsychometrics.org/tests/LSRP.php

 

Jeg garanterer deg at du er betydelig nærmere å være psykopat enn de fleste norske politikere.

Morsom test, kanskje du kan ta den selv?

Screen_Shot_2018-08-21_at_14.53.47.png

 

Hvorvidt den vil fungere for å ta noen psykopater derimot er tvilsomt, ettersom den baserer seg på ærlige svar.

 

Intelligente psykopater vil neppe gi ærlige svar. Bare for å sjekke kjørte jeg den igjen med de "riktige" svarene (for ikke å bli tatt som Psykopat):

 

You score for primary psychopathy was higher than 0% of people who have taken this test.

 

You score for secondary psychopathy was higher than 12.67% of people who have taken this test.

Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar

Tingen er -- dette er en test for individet selv, ikke for andre å vurdere individet, og kan ikke brukes på uærlige mennesker.

Man kan åpenbart ikke bruke selvevaluering til å avsløre psykopater -- da må man ta en ekstern vurdering av deres handlinger og motivasjon.

1NYOtu.jpg

---

Profilen stemmer ganske godt, og selv om ingen kan vite det sikkert, så var alle svarene 100% ærlig etter beste evne.

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

tråddeltagelse.

Ok, la oss nå summere opp litt her:

 

- Du er imot at makten er forankret hos folket?

- Du er imot at folket styrer landets retning?

- Du er imot "direktedemokratiet" fordi du mener folket ikke er egnet til å styre seg selv?

- Du er for sensur av uakseptable meninger?

- Du mener de som har uakseptable meninger automatisk er fascister, rasister eller liknende?

- Du mener våre medier er perfekte eller nær perfekte?

- Du mener parlamentarismen er et perfekt eller nært system?

- Du mener alt som går imot din mening eller dine meningsfrender er Russiske globale konspirasjoner?

- Du mener Russland er verdens mektigste land, som har innflytelse over stort sett alt og alle og driver globale konspirasjoner?

- Du mener det ikke finnes grenser for hva Russland finner på og innflytelsen de har over verden?

- Du mener homofili og transvestitt politikk per idag er verdens viktigste politikk?

- Du mener vi trenger innvandrere og at vi er flinke og gode som har tatt imot disse?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534

Nei. Du har side opp og side ned anklaget politikere for å være psykopater.

Som zeebra sier: dagens politiske system tiltrekke seg mennesker som ønsker makt, som ønsker å styre og bestemme over andre mennesker, som er i det for egen vinnings skyld. Psykopater...

 

Man kan åpenbart ikke bruke selvevaluering til å avsløre psykopater -- da må man ta en ekstern vurdering av deres handlinger og motivasjon.

Kunne slike tester vært egnet til å luke ut psykopater fra politikken, eller vil psykopatene bare lyve for å passere testen? Hmm.

Lenke til kommentar

Hvorfor i all verden skulle ikke onde og kriminelle mennesker ønske å få seg makt i verden? Er det en verden uten onde og kriminelle mennesker dette da?

 

Det er lett å være naiv og tro det beste som situasjonen, men hva nå om ting faktisk er verre enn det man tror, eller langt verre?

Lenke til kommentar

Ok, la oss nå summere opp litt her:

 

- Du er imot at makten er forankret hos folket?

Nei.

 

- Du er imot at folket styrer landets retning?

 

Nei

 

 

- Du er imot "direktedemokratiet" fordi du mener folket ikke er egnet til å styre seg selv?

 

Nei.

Fordi jeg tror at resultatet blir bedre av at profesjonelle folkevalgte politikere - som er folkevalgt i tre instanser før de når Stortinget - med innsikt de sakene som diskuteres fra førstehånds kilder, og faktisk tid til å sette seg inn i politiske spørsmål fordi de ikke jobber 8 timer hver dag med andre ting enn politikk, for så å komme hjem til barn og andre private plikter og forpliktelser til organisasjoner og foreninger og venner, og øvrig familie.

 

De asosiale, og mennesker som følger propaganda eller populære ideer, får mer makt i direktedemokrati.

 

De som ønsker å involvere seg mer kan starte egne partier eller bli medlem av et parti for å få større innflytelse.

 

- Du er for sensur av uakseptable meninger?

 

Om regler er klart definerte i retningslinjene til privateide internettplatformer innen media og diskusjon, og privateide fysiske bygninger?

Ser ingen problem.

 

Om du slipper inn skitne hunder på et kjøpesenter, så mister du kundene.

 

Om du ønsker seriøs debatt, så må du fjerne useriøs debatt.

 

Hvem bestemmer?

Eierene.

Så kan heller sivil rett vurdere om personene fulgte retningslinjene, om noen som ble sensurert klager.

 

- Du mener de som har uakseptable meninger automatisk er fascister, rasister eller liknende?

 

Nei.

 

 

- Du mener våre medier er perfekte eller nær perfekte?

 

Blant de absolutt frieste og mest uavhengige i verden, med lite åpenbart bias og høy grad av profesjonalitet.

 

Og dette er begrunnet i forskning.

Ingenting hindrer noen i å bli journalist, og ingen hindrer noen i å publisere aviser eller blogger.

 

Bortsett fra lav lønnsomhet.

 

 

- Du mener parlamentarismen er et perfekt eller nært system?

 

At Stortinget, og ikke kongen, avgjør hvem som regjerer?

Ja. Det er bedre enn at kongen bestemmer.

 

 

- Du mener alt som går imot din mening eller dine meningsfrender er Russiske globale konspirasjoner?

 

Meh. De som faktisk tror på Russia Today er bare droner.

 

 

- Du tror Russland er verdens mektigste land, som har innflytelse over stort sett alt og alle og driver globale konspirasjoner?

 

Jeg vet at de har brukt tilsvarende over en milliard kroner på annonser og false flag operasjoner, liksom-propaganda som de latet som var fra Black Lives Matter og Antifa i vesten, samt alt-right propaganda.

 

Dette kommer i tillegg til russiske medier og russiske Trollfabrikken.

 

En av verdens største eksportører av splittende propaganda og psykologisk krigføring, definitivt.

 

Dette er godt dokumentert.

 

 

- Du mener det ikke finnes grenser for hva Russland finner på og innflytelsen de har over verden?

 

De klarer ikke å lure den generelle venstresiden eller den moderate høyresiden, kun de ytterste på høyre og noen ytterst til venstre.

 

De er nok begrenset av sin elendige økonomi,ellers ville de kjøpt mer propaganda - for det virker.

 

 

- Du mener homofili og transvestitt politikk per idag er verdens viktigste politikk?

 

Faen ta deg, du fikk meg til å le så jeg satte lunsjen i vrangstrupen.

 

Hva for noe?

 

Er det noen andre enn Putin og Russia Today som har homofobi fremdeles?

 

 

- Du mener vi trenger innvandrere og at vi er flinke og gode som har tatt imot disse?

Ja.

Vi har utvandrere fra landet som må erstattes, negativ fødselsrate, og tar kun i mot arbeidsinnvandrere som har konkrete jobber og arbeidsløyve.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor i all verden skulle ikke onde og kriminelle mennesker ønske å få seg makt i verden? Er det en verden uten onde og kriminelle mennesker dette da?

 

Det er lett å være naiv og tro det beste som situasjonen, men hva nå om ting faktisk er verre enn det man tror, eller langt verre?

Se på Russland.

Kriminelle og en diktator har makten, gjennom korrupsjon.

 

Eller til og med se på utviklingen i USA, hvor de holder på å tape kampen mot bestikkelser i kongressen.

 

Det kreves korrupsjon for at et samfunn skal gå til helvete;

Noen må stjele verdien fra skaperene.

 

Vi har ikke slik grad av korrupsjon.

Og folket vil ikke tillate det blant sine politikere.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det noen andre enn Putin og Russia Today som har homofobi fremdeles?

Trenger ikke å være homofob for å ikke glorifisere homofile og transvestitter og gjøre de til samfunnnets prioritet. Man trenger ikke å være homofob for å ha fornuftige grenser.

 

Men vi lever jo tydeligvis i et samfunn uten grenser. Det finnes ingen grenser for hvor mye plass homofile og transvestitter skal ta i vårt samfunn og hva slags dumheter vi skal tillate fra denne gruppen mot majoritetens interesser.

Lenke til kommentar

Trenger ikke å være homofob for å ikke glorifisere homofile og transvestitter og gjøre de til samfunnnets prioritet. Man trenger ikke å være homofob for å ha fornuftige grenser.

 

Men vi lever jo tydeligvis i et samfunn uten grenser. Det finnes ingen grenser for hvor mye plass homofile og transvestitter skal ta i vårt samfunn og hva slags dumheter vi skal tillate fra denne gruppen mot majoritetens interesser.

 

Trist å se slike homofobe tanker uttrykt så entydig. Kanskje ikke så rart tatt i betraktning alt det andre du kommer med, men det er unødvendig. Har du slike tanker hold de for deg selv.

 

Det er fasinerende å se hvor opptatt du er av at HLBT/LGBT. Hvor ofte ser du homofile og transpersoner bli glorifisert? Kanskje den ene dagen i året under paradegreiene. Ellers er det oss hetero som "vinner", med mindre du aktivt oppsøker slikt...

 

Hva er det du mener med at en ikke trenger å være homofob for å ha fornuftige grenser? Det øyeblikk du mener at homofile og andre grupper som identifiserer seg i en annen gruppering enn heteroseksuelle ikke skal ha samme rettigheter som majoriteten av befolkningen (heterofile) diskriminerer du. Rettigheter er selve definisjonen på grenser...

 

Samtidig er det et kroneksempel på flertalletstyranni, som du ikke forstår, hvor majoriteten skal definere livet til minoritetene og hvordan det innvirker på demokratiet.

 

Et veldig godt eksempel er kirkevalget i 2015 og folkets støtte til Åpen Folkekirke som viser demokrati i praksis. En sak var viktig nok for majoriteten av kirkens medlemmer og de tok affære. Det forklarer også hvorfor insignifikante randpersoner som du aldri vil kunne få politisk representasjon: du er for ekstrem.

 

Homofile og transpersoner har det ikke bra i dagens Russland. Å påstå noe annet er tøv. Å vise at HLBT står svakt rettighetsmessig og annet i dagens Russland er nok et eksempel på at rettigheter og demokrati står svakt i Russland.

 

Egentlig burde innlegget ditt vært rapportert, men jeg står for høy takhøyde så da får det heller bli ramsalt kritikk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vi snakker ikke om rettigheter. Rettigheter har de homofile hatt lenge. Men de vil ha mer og mer. De vil rett og slett ha verdensdominans, og tilpasse resten av samfunnet til den homofile agendaen. Bare for å sette det litt på spissen.

 

Og samfunnet går med på det. Det finnes ikke grenser for hva vi skal gjøre for homofile og transvestitter. Det holder liksom ikke å ha like rettigheter.

- Normalisere homofili, jada, selvfølgelig

- Likestille homofili med heterofili, jada selvfølgelig

- Normalisere sinnsykdommer, jada selvfølgelig

- Statfinansiere kjønnslemmlestelse, jada selvfølgelig

- Statlig støtte til kjønnssvindel i idenfifikasjonspapirer, jada selvfølgelig

- Tvinge kirken til å gifte homofile, jada selvfølgelig

- Fremme homofil og transvestitt agenda på tv og i serier, jada selvfølgelig

- Fremme homofii og transvestitt agenda på barne-tv, jada selvfølgelig

- Fremme homofil og transvestitt agenda i skolebøker, jada selvfølgelig

- Erstatte vitenskap med ideologi

 

Det har rett og slett gått så langt at det går utvoer majoriteten sine rettigheter, til fordel for den lille minoriteten som er homofile og transvestitter. I flere land har de gått så langt som å legge til fantastikjønn i offentlig lov og forbud mot å ikke kalle noen for et eller annet merkelig ord istedenfor han eller henne. Det har gått så langt at de regulerer språket.

 

Som sagt, det er ikke snakk om rettigheter. Like rettigheter i loven hadde homofili i 1993 når partnerskapsloven ble innført. Samfunnet har ikke satt noen grenser, så nå handler det om rene fantasier og en homofil og transvestitt agenda som disse gruppene nå ønsker å påtvinge majoriteten og andre minoriteter. De ønsker til og med å hjernevaske barn og oppfordre dem til å bli homofile og transvestitter.

 

Det er helt sykt, det går langt over grensene, fordi samfunnet ikke har noen som helst grenser for galskapen. Så skal de ta en jævlig stor plass i samfunnet i tillegg, så det er ikke rart folk som er imot galskapen er "så opptatt av homofile og transvestitter".

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Hva er det du, og jeg, blir påført av rettighetstap? Mister jeg noe når disse får samme rettigheter som deg og meg? Det er ikke slik det fungerer... Alt du kommer med i innlegget ditt er enten tøv eller vranglære. Et punkt kan jeg til nød være noe enig med og er debatten om hen etc. men til syvende og sist betyr det i grunn fint lite for meg og jeg kan ikke akkuratt føle meg truet av at person X ikke klarer å identifisere seg med hann/henne og ønsker seg et hen. Kanskje du føler deg truet?

 

Er det en ting jeg, som en av de røfflig 9/10 -eller hva det nå er- av den heterofile stemmeberettigede del av befolkningen, er stolt av er å ha stemt for homofiles rett til vigsel i kirken under kirkevalget i 2015. En fin liten revolusjon for å fortelle de som tror de vet best, det verdikonservative mindretall, at de ikke holder definisjonsmakten når medlemmene får sagt sitt. Pisset jeg på dine ben? Hvis så, flott!

 

Det er tydelig du anser det som naturlig å demonisere LGBT/HLBT milijøene, ikke gi de samme rettigheter som resten av oss og så videre. Det er holdninger og som mye annet har du ytringsfrihet nedfelt i grunnlov og holdt i hevd av politi og forsvar. Det virker som du synes det er helt i orden å begrense ytringsfriheten og ytringsrommet for disse gruppene. Fasinerende tanker fra en som har tråder om propaganda og demokrati. Morsomt i grunn, på randen til latterliggjørende.

 

Tenk på alle de homsene som har gått, går og kommer til å gå med flagget på skuldra for å forsvare din rett til å hetse dem. En ting er sikkert. Heller en av de, enn en som deg, om dagen kom og jeg måtte tilbake i uniform for å ta del i neste krig.

 

Et punkt har du dog ingen dekning for og kan heller ikke gjemme deg bak meninger. Angrepet på vitenskap er ufundert og har ingen rot i virkeligheten. Ikke ulikt alt annet du kommer med.

Du er patetisk, har holdninger som er så langt ut i fringemiljøet at du er insignifikant og klarer i det overstående innlegg å komme med en erketypisk beskrivelse av en homofob. Du er en skam for dine medmennesker og fortjener ingen medynk over dine holdninger og mangel på likeverd. Hadde du bare vært dum så kunne vi sagt, jaja, men det er jo tross alt fordi ... Du har demonstrert nødvendig, i mine øyne, kognitive evner til å havne i en boks like over så da får du mottale.

 

Om en ting ta til deg dette. Tross i alt pisset du har kommet med i denne og andre tråder er det, ingen meg bekjent, som har forsøkt å kneble deg. Begrense ditt ytringsrom og ytringsfrihet. Det samme kan ikke sies om dine diskriminerende ønsker om å begrense rettighetene til LGBT/HLBT personer. Du burde kanskje vært beskyttet mot deg selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Huffda, føler deg såret nå når jeg snakker imot de kjære homoene dine?

 

Så viser du jo din virkelige side i tillegg. Det finnes ikke grenser for hva du vil si eller gjøre for å forsvare homoer og transvestitter. Du er selvsagt en autonom person, jada.

 

Så kan du jo be "kirken" dra til helvete også, for flertallet hadde nok stemt for det også. Det hører jo selvsagt til i den nye "kirken" som overhode ikke bryr seg om sin egen religion.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...