ChiaroScuro Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 Med NIK og ControlPoints, kan utrolige sammensatte Luminosity masker skapes. Finnes det en måte å "eksrahere" disse til bruk i PS? Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 Hele Nik Collection lå ute for gratis nedlasting før Google tok over, ser ikke bort ifra at du kan fortsatt finne en fungerende link et sted? Selv lastet jeg den ned da. Lenke til kommentar
KanonEOS Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 https://download-center.dxo.com/nikcollection/v1/Win/DxO_NikCollection.exe Skal funke (tror jeg) Har .exe filen på pcen min og kan laste den opp på et sted hvis linken over ikke funker. Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 8. august 2018 Forfatter Del Skrevet 8. august 2018 (endret) Hele Nik Collection lå ute for gratis nedlasting før Google tok over, ser ikke bort ifra at du kan fortsatt finne en fungerende link et sted? Selv lastet jeg den ned da. Tror du misforstår. Jeg har lastet ned Google Gratis utgaven av NIK collektion. Bruker NIK forskjellige filter "hele tiden". Bruker også Luminosity masks (LM) " nesten hele tiden". NIK skaper komplekse LM, som jeg selv bare kan drømme om. NIK lar meg se hvordan maskene ser ut. Er det noen måte jeg kan lagre maskene som NIK skaper. Å bare vise masken er som å lokke bikkja med et saftig kjøttbein - bak en glassvegg. Endret 8. august 2018 av ChiaroScuro Lenke til kommentar
photom Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 Har ikke vært borti programvaren, men hvordan er den annerledes enn å lage egne masker? Man kan jo se masken etter at man har laget den ved å klikke på den i PS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå