Gå til innhold

PUBG-utvikleren innrømmer at spillet er ødelagt – lanserer «Fix PUBG»


Anbefalte innlegg

Jeg syns selv at jeg har fått utrolig mye underholdning for de 300 kronene jeg brukte på PUBG for et år siden eller noe slikt. Siden da har de forbedret spillet masse, nye maps og våpen, og det er store prosjekter disse mapsa.

 

Jeg har spilt på et GTX 780 fra 2014 om jeg husker riktig, aldri hatt ytelseproblemer. Bare så jeg har sagt min erfaring. Hva er det folk forventer for 300 kroner nå til dags?

 

Angående deres kompetanse så kan vi jo starte med å huske på at det er ikke utviklere / ingeniører som prioriterer hva som skal jobbes på. Jeg kan garantere at det har vært konflikt internt i bedriften pga. snarveier, det er faktisk bransjestandard.

 

Trenger jeg å minne folk på dayZ standalone? De som mener at PUBG er lureri kan umulig være elder enn 10-11 år gammel og ha brukt alle bursdagspengene på dette spillet. Jeg kjenner heller ingen -INGEN- som har hatt problemer med å kjøre PUBG, så hva er det folk spiller på for noe? Eller gråter vi fordi man ikke kan kjøre alt på ultra med en enkel GPU fra 2010?

 

Her er sannheten: PUBG utviklerne har gjort en usedvanlig god job, det er et usedvanlig godt spill.

 

Tenke seg litt om, hvorfor heter det utvikling? Når dere kjøpte PUBG så kjøpte dere spillet i sin daværende tilstand, om det ikke var godt nok så kan dere skylde på dere selv.

 

Jeg foreslår at de som har baller til å i det hele tatt uttale seg om utvikling og business uten å ha et snev av erfaring eller innsikt i noen av feltene kanskje lar vær å uttale seg

 

Jeg har rundt 300 timer selv. At det har vært underholdende kan jeg skrive under på. Men det er ikke uten grunn at bare 36% av nylige anmeldelser på Steam er positive. Spillet har STORE ytelses problemer på PC.

For meg så crasher spillet jevnlig, det gjorde det ikke i starten. Jeg syntes spillet har utviklet seg til det verre og det syntes tydeligvis også veldig mange andre. Er ikke alle som føler seg lurt, det er vel heller ikke det det handler om.

Det er vel heller at spillet prioriterer annerledes en der det virkelig trengs. Når de prioriterer Loot boxes, nye maps, menyer, events etc etc. isteden for å fikse gameplay/ytelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...