greigster Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 noen som har noen formening? server-crash? ledning-snubling? små grønne menn? T. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Har ikke registrert at den var nede engang ... har jo andre ting å finne på enn å være på en side hele tiden =) Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 merket dette selv, men sitter på jobb så hadde nok annet å gjøre.. Lenke til kommentar
greigster Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 jeg satt og ventet på lunch'en.. så jeg traff vel midt i beste 'nede-tid' da.. t Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 merket det selv, var vell rundt en havltime nede det er skummelt det det er ikke så farlig, men huff, det er med harware.no som det er med nikotin, har man muligheten så er det ikke farlig, men mister man muligheten så blir det panikk go jul MR_T Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 vardet ikke bare forumet som var nede? jeg kom inn på hardware.no men fikk feilmelding om at det var noe galt med databasen da jeg prøvde å komme inn på forumet Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Dei var vel berre nede som vanlig. Lenke til kommentar
Aaaabbbbbbbbbdddds Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Mail fra en moderator: Vi har hatt en liten "hich-up" på en av serverne i dag, så feilen lå nok hos oss. Problemet skal nå være løst. Takk for din tilbakemelding, og ha en fin dag! Best regards, Vidar Fagerjord, Daglig leder / Managing director at www.overklokking.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå