AfterGlow Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 Henry Cavill er storfan av spillserien.Supermann-skuespiller: – Jeg vil spille Geralt i The Witcher-serien Lenke til kommentar
BeThomas Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 Nei takk! Henry Cavill ser bra ut, men noen bra skuespiller er han IKKE. Jeg trodde først det var de elendige DC filmene som ikke var bra nok til ham, men når jeg har sett ham på film utenfor DC universet har han vært like platt og blottet for karisma. 5 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 Platt og totalt uten karisma? Da passer han jo perfekt som Geralt. Maken til idiotisk og gørrkjedelig hovedperson skal man lete lenge etter. 8 Lenke til kommentar
ZingFreelancer Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 http://www.nooooooooooooooo.com/ Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 Tja. Geralt skal jo egentlig være nokså innadvendt og sosialt klønete... Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 (endret) Dette er NØYAKTIG hvorfor det fungerer så dårlig å filmatisere spill.. (En av grunnene i hvertfall.)Du har 674.358 fanatikere som ALLE har sin mening om hvem som passer inn i rollen som hovedkarakteren, og uansett hvem som blir valgt så er du heldig hvis 10% blir fornøyde med resultatet.De resterende 90% liker ikke filmen på prinsipp fordi de er uenige i valgt skuespiller. Endret 8. august 2018 av Sigiles 3 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 Her er det vel mer snakk om å filmatisere bøker. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 Spillene er basert på bøkene, og Geralt er jo den samme uansett. Om det er basert på spill eller bøker er strengt tatt lite interessant. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 (endret) Nei, jeg vil si spill-Geralt er en litt annen person enn bok-Geralt. Og seriene skal være basert på bøkene. Om de skal gjengi handlingen i bøkene er jeg neimen ikke sikker på. Endret 8. august 2018 av Isbilen Lenke til kommentar
BeThomas Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 Platt og totalt uten karisma? Da passer han jo perfekt som Geralt. Maken til idiotisk og gørrkjedelig hovedperson skal man lete lenge etter. Jeg skal ikke gå inn på noen diskusjon om det, men jeg vil iallefall si at Witcher universet likner en del på Game of thrones. Med mange moralsk forkastelige, eller gråsonekarakterer. Reaksjonene på ting som skjer kan være viktig. Det er også tross alt forskjell på å selge en kald/følelsesløs/innesluttet person eller bare enkelt og greit være en dårlig skuespiller. Lenke til kommentar
BeThomas Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 Dette er NØYAKTIG hvorfor det fungerer så dårlig å filmatisere spill.. (En av grunnene i hvertfall.) Du har 674.358 fanatikere som ALLE har sin mening om hvem som passer inn i rollen som hovedkarakteren, og uansett hvem som blir valgt så er du heldig hvis 10% blir fornøyde med resultatet. De resterende 90% liker ikke filmen på prinsipp fordi de er uenige i valgt skuespiller. Tja, jeg må si meg litt uenig der. Å filmatisere spill burde jo ikke være annerledes enn å filmatisere alt annet forhåndseksisterende materiale. Kan jo nevne noe casting siste tiden som har vært spot on etter min mening. Wolverine, Professor X (Patrick Stewart), Thor, Iron Man, Gandalf. Det finnes mange eksempler. Av spillverdenen finnes vel ikke mange, men det er vel mest fordi det ikke finnes mange filmatiserte spill, og at filmene i stor grad har vært av middelmådig/dårlig kvalitet til tross for skuespillervalg. 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 Nei, jeg vil si spill-Geralt er en litt annen person enn bok-Geralt. Og seriene skal være basert på bøkene. Om de skal gjengi handlingen i bøkene er jeg neimen ikke sikker på. Poenget er at bok-Geralt er litt annerledes enn spill-Geralt, og tv-serie-Geralt vil være litt annerledes enn begge to. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 (endret) Spillene er basert på bøkene, og Geralt er jo den samme uansett. Om det er basert på spill eller bøker er strengt tatt lite interessant. Spillene er ikke basert på bøkene nei, historien i spillene starter der bøkene stoppet og fungerer som en viderefortelling. Forutenom noen spillbare flashbacks i eneren er historien i spillene ikke tatt fra bøkene overhode. Endret 8. august 2018 av Evil-Duck Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 (endret) Vil heller se Fimmel, Mikkelsen, Coster-Waldau, Viggo Mortensen f.eks. Kan ikke se for meg noen "ukjente" skuespillere ta den rollen. e: Ikke at Cavill er ukjent altså, men er for pen for rollen Endret 8. august 2018 av VaporHead Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 Spillene er ikke basert på bøkene nei, historien i spillene starter der bøkene stoppet og fungerer som en viderefortelling. Forutenom noen spillbare flashbacks i eneren er historien i spillene ikke tatt fra bøkene overhode. Her er vi farlig nær en lite fruktbar semantikkdiskusjon. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 Lag en golum, heldigital Geralt med stemmen fra spillene, de må sikkert bruke en digital versjon for all danse slåssinga uansett. Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Mads mikkelsen som Geralt! 2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Jeg elsker The Witcher, men Geralt er en sjukt teit karakter. Så det er samme for meg. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Jeg elsker The Witcher, men Geralt er en sjukt teit karakter. Så det er samme for meg. Og du har lest bøkene? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Og du har lest bøkene? Nei, siktet til spillene. Stemmeskuespillet og dialogen funker ikke for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå