bojangles Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 Trenger ny tablet. Tenkte egentlig gå for Huawei M5 men sommeren har vært lang og dyr så må helst forsøke å holde meg under 3000 kr. Noen som har gjort noen gode kjøp fra Kina på tablet i år som har tips om hva som er hot nå til den prisen? Kan fint klare meg uten 4G. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 (endret) Fikk nylig min Pipo N8 fra banggood. Kosta meg vel en 600kr levert. Kjøpte den bare for å styre 3Dprinterne mine, da jeg fikk behov for mobiltelefonen som har gjort jobben hittil. Men tror faktisk jeg vil bruke den til flere ting da den var temmelig brukbar for prisen. 1080P skjerm som ser ganske bra ut, og helt clean Android 7 så ytelsen er brukbar. Eneste store drawbacken er lyden. Helt forferdelig.. Så vil ikke annbefale den til multimedia. Om du ikke bruker headsett da, for den klarer faktisk å dra mine Beyerdynamics DT770 PRO 80 Ohm uten problemer. Imponerende sak til 600kr. Bruker en Asus Zenpad 3S Z500M til daglig som jeg er veldig fornøyd med, men den begynner å dra på årene og er i tilleg litt stor, så burde finnes noe bedre til 3000kr i dag skulle man tro. Endret 8. august 2018 av Complexity 1 Lenke til kommentar
bojangles Skrevet 8. august 2018 Forfatter Del Skrevet 8. august 2018 Skal sjekkes ut. Fått tips fra en kollega om et par merker jeg heller ikke hadde hørt om før. Voyo og Aldocube. Har ikke fått tittet ennå men de er også på listen. Vanskelig å handle pc, mobil eller tablet uten å gå direkte for flaggskipene. Er lett å tenke at man alltid trenger mest mulig cpu, ram etc. Men for en tablet så blir o bruken ikke like krevende som en pc, og en ikke noe man bruker dagen lang som en mobil. Så kanskje enklere å leve med en rimelig midt på treet tablet enn med en mobil som lagger, ikke klarer multi tasking eller som blir tom for minne om mange apper kjører samtidig. Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 25. august 2018 Del Skrevet 25. august 2018 (endret) Teclast M89 er verdt å sjekke ut. Relativt mye kraftigere enn Pipo N8. GearBest har denne på salg nå til ca kr 1220 inkludert porto. Du kan se en test her https://m.youtube.com/watch?v=Nh7mX_ZrkSU Pipo N8 har en AnTuTu score på i underkant av 29000, mens Teclast har en score på godt over 76000. Endret 25. august 2018 av Omnithunder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå