Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Massesensur på internett, ytrings og informasjonsfilter

Noen mener private selskaper kan få lov å gjøre hva de vil  

50 stemmer

1. 1. Bør telenor kunne avslutte telefonabonnementet ditt fordi de ikke liker dine ringemønster eller hva du sier når du prater på telefonen?

Anbefalte innlegg

Er alle iscenesatt? Eller, hvorfor oppkonstruere en eneste slik falsk hendelse, all den tid det åpenbart skjer med jevne mellomrom hele tiden "uansett". Det gir jo ikke mening.

Jeg er enig, og jeg har en annen begrunnelse. Analyserer man verden og ALLE menneskene i verden, så finnes det såpass mange unormale og farlige mennesker i samfunnet som gjør så mange absurde og gale ting, at det overhode ikke er vanskelig å tro at folk kan dra på en skole med våpen og skyte på medelever.

Man skulle ønske det ikke var slik, men det er nå slik. Jeg har ikke noe problem med å tro på det. Selv "normale" mennesker gjør mange sprø og gale ting. Det er lett å være naiv i forhold til "folk generelt", men da glemmer man at det finnes en andel mennesker i samfunnet som er svært farlige individer. Noen av disse trekker mot politikken, andre blir kriminelle og noen dør i ung alder, blant annet ved at de tar med seg våpen på skolen og skyter andre mennesker for deretter å ta sitt eget liv (som regel).

For min del er det f.eks ikke vanskelig å kunne tro at en "ond elite" ønsker eller har tatt kontroll over samfunnet. Noe annet ville ha vært merkelig.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

For min del er det f.eks ikke vanskelig å kunne tro at en "ond elite" ønsker eller har tatt kontroll over samfunnet. Noe annet ville ha vært merkelig.

Det merkeligste er å tro at en ond elite ville jobbe sammen, aldri slåss med hverandre og bevare hemmelighetene

Mafia-slags organisasjoner er ikke kjente for samarbeid.

Lenke til kommentar

Det kreves sikkert mer enn et par mikrogram kalorier å holde ett øyelokk åpent lenge nok til å lese en setning? Uten vilje er ingenting resultatet,hver gang...

Og resultatet av å se videoer er stort det samme hver gang;

De formidler generelt ikke velartikulert informasjon med kildehenvisninger, men følelser.

Det tar tjue sekunder å lese denne posten.

De fem minuttene jeg så tok altså 15 ganger mer tid å se enn det tar å lese dette, og jeg så null poeng.

Det var null relevante poenger.

Siter gjerne ett relevant poeng fra videoen.

Lenke til kommentar

Og få eller ingen er bedre til dette enn massemediene og CNN.

0

Den største kabel media selskap med dermed størst innflytelse (Fox News) er mye bedre til dette enn CNN. Det finnes ingen hos CNN som kan sammenlignes til Hannity som jobber direkte med Trump på valgkampen sin.

Et objektivt syn ville angripe media med størst innflytelse som er større enn andre kabelnyhetene tilsammen. Det kan være, på andre hånd at kritikken din mangler objektivitet og påvirkes av politiske synet ditt, ikke ulik de fleste av OSD

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis fakta regnes som propaganda for motparten sin side -- så er det kanskje noe alvorlig galt med siden du støtter.

Motpartens side? Hvem snakker du om egentlig?

Jeg hører ikke til noen "sider". Jeg mener bare samfunnet bør ta fornuftige beslutninger, og det har det ikke gjort. Propaganda bør vi ikke ha i samfunnet, ei heller hjernevasking. Å ødelegge våre egne samfunn med innvandring på måten vi gjør bør vi heller ikke gjør, noe som er majoritetens prioritet angående poltiikk, også en viktig sak for meg. Samme gjelder ødeleggelsen av kulturen som nå foregår i et forsøk på å erstatte denne med sinnsykhet.

Å ødelegge det som er bra i samfunnet og lenge har fungert og er selve grunnlaget for samfunnet suksess, samtidig som man forsterker det som er dårlig er meget uheldig. Å innstifte tyranni er ikke noe jeg mener er et fornuftig valg for samfunnet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...