The_evil_blue_toad Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Bestillte nå 2 stk headsett fra PSdata. Rask levering, god service, men hovedpoenget var at en morsom sjel hos psdata hadde laget smiley på tøytingen som lå over varene. Stilig Lenke til kommentar
Templar Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 PS Data er greie.. god service og ingen tull hvis tinger går galt. Betaler sjølf 100kr hvis det trenges og kjøper av sollide Norske webbutikker, men dem pleier at være helt på linjen med pris men hvis ikke da har jeg ingen problem med at betale litt mer hos en butikk som respekterer kjøpeløven etc. Noet annet en Svenske Gatabutikker Simon Lenke til kommentar
JonV Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Hmm alt gikk greit da jeg bestilte meg en Demo Epson Stylus Photo 950. Kjap og grei ekspedering. Fikk pakka kjapt også Åpnet pakka og printeren var Full av blekk som hadde lekkt ut, sendte de mail asap Mandag morgen og enda ikke fått svar Sort blekk hadde rent ut og lå og fløt inne i printeren + på utsiden. Så frem til jeg får svar på mail er ikke min total vurdering klar enda. Printeren funker da men med masse stygge blekk flekker overalt. Lenke til kommentar
cavy Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Tok de 14 dager og utallige telefoner fra min side før jeg fikk nytt kort etter doa på det jeg først fikk. Ikke akkurat kjappe eller informative når det kommer til å svare på mail. Det holder ikke. Har bestilt derifra en gang senere hvor alt har gått smertefritt, så det varierer vel. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 fikk svar KJAPT når det gjaldt å handle men klagen derimot Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Har bare gode erfaringer med PSdata. De er kjappe og greie å ha med å gjøre, men det kommer jo også an på hvem der du treffer - *alle* er ikke like service innstilte. Men som sagt, de er gode på det meste karakter 9 / 10 fra meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå