Sgam Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 Mista telefonen i vannet, telefonen fungerer fortsatt men skjermen er helt svart, kan det funke og tørke telefonen eller må jeg bare bytte skjerm? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 Er det lenge siden det skjedde?Det viktigste i en slik situasjon er å slå av enheten, og ta ut batteriet (om mulig)Deretter la den ligge å tørke i en pose ris (ukokt) i en ukes tid. Har man hatt enheten påslått og styrt mye med den kan man ha ødelagt mere enn nødvendig. Lenke til kommentar
Sgam Skrevet 7. august 2018 Forfatter Del Skrevet 7. august 2018 Er det lenge siden det skjedde? Det viktigste i en slik situasjon er å slå av enheten, og ta ut batteriet (om mulig) Deretter la den ligge å tørke i en pose ris (ukokt) i en ukes tid. Har man hatt enheten påslått og styrt mye med den kan man ha ødelagt mere enn nødvendig det skjedde nå ikveld, hadde den på etter den fikk vann i seg, har åpna telefonen og tørka vekk litt vann, så jeg bare skru sammen telefonen og la den ligge i ris i en uke? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 det skjedde nå ikveld, hadde den på etter den fikk vann i seg, har åpna telefonen og tørka vekk litt vann, så jeg bare skru sammen telefonen og la den ligge i ris i en uke? la den bare være åpen og la den ligge i ris ja. Ris suger til seg fuktighet og vil tørke telefonen. Silica Gel fungerer enda bedre, men det er noe de færreste har liggende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå