Gå til innhold

NFS:U er frustrende


Anbefalte innlegg

Er så enig som man kan bli

Er så vanvittig, når du endelig har klart å kommen deg forbi lederbilen, og kanskje tilogmed har fått den til å krasje, leder med 5-6 sekunder, før du vet orde at det så er han der igjen.

 

Er mange ganger jeg nestn har knust rattet, og forsåvidt tastaturet som ligger foran rattet i sinne. Måtte fikse på tilbake tasten :|

 

Catch up er så vanvittig irriterende. Skal se om jeg klarer å bli ferdig med spillet før det har gått 30 dager, så skal jeg levere det inn til elkjøp. Også pga. alle feilene i spillet.

 

En ting som også irriterer meg, er at visst jeg krasjer i en bil, og restarter racet, så rister rattet som f... i lang tid etter jeg har restartet.

 

NFSU= Feil feil feil feil feil

 

*Arrrgghh*

enig, det funker jo ikke med ratt når rattet rister 30sec etter du har restartet løpet, det er også veldig ustabilt fordi programmet ikke holder egenskapene ved like på rattet så force kan forsvinne midt i spillet og da er det bare å snurre på rattet nesten uten motstand (av en eller annen grunn så klarer spillet å gi litt risting og krasjing selv om det har skrudd av motstanden)

 

Nei jeg synes at det er et bra spill men er det virkelig så mye å be om at et microsoft force feedback wheel skal fungere skikkelig i et bilspill?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til So :

Catch up systemet er kort fortalt at de bilene som liggers sist kjører litt raskere enn de foran. Og de som leder litt saktere.. Slik blir det hele tiden spenning i løpet siden ingen biler klarer å kjøre noe særlig fra de andre..

 

 

Men må si meg litt uenig i all kritikken.. Har hatt NFSU i ca 2 uker. Er vel på level 71 eller noe sånn nå. Og jeg synes spillet er råkult. Det er til tider forutsigbart med tanke på trafikken, men det er ikke noe stort problem i mine øyne.

 

Jeg synes ihvertfall det er grisekult. Spesielt Drag :yes:

 

Har hatt mange timer moro foran TV'en min med det spillet..

Endret av brekkmiddel
Lenke til kommentar
Til SBS

Aner jeg en liten Petter Solberg? :yes: (det var så mye skryt, at jeg ble nesten i dårlig form..) ;)

 

NFSU var imponerende til å begynne med, men etter at jeg har sittet noen kvelder og spilt, så er det enkelte ting som er frustrerende. Biler som kommer frem og blir stående i kryss....etc Siden dette skjer hver gang du kjører Drag, så blir spillet egentlig ganske forutsigbart.

Må ta med det at spillet har topp underholdningsverdi.

 

askare

Det var absolutt ikke ment som skryt og jeg er på ingen måte god i bilspill... spiller tilogmed med tastaturet. Jeg prøvde bare å forstå hvorfor folk først klager noe helt sinnsykt på at spillet er dritlett og så er det plutselig vanskelig?

 

Mulig det er verre med ratt og pedaler, det kan jeg ikke uttale meg om, men hvis du har lest litt andre tråder om NFS:U har hovedkritikken vært at det var for lett og for arcade.

 

Så sorry hvis det ble oppfattet som skryt.

Lenke til kommentar
Har ennå ikke byttet ut min MX-5  :love: . Den er faktisk bedre enn Skylinen på acc, men har da ikke 4wd så det hjelper lite...

MX-5 har lavere toppfart, så den taper på drag.

Jeg har lagt fra meg Underground for en god stund nå, tror det er best slik...

Endret av HeavenHell
Lenke til kommentar

Nei jeg synes at det er et bra spill men er det virkelig så mye å be om at et microsoft force feedback wheel skal fungere skikkelig i et bilspill?

Er ikke Microsoft som lager dårlige ratt, det er EA som programerer FF. Det har de gjort dårlig på de to siste spillene, på HP2 fungerer den sånn høvelig etter oppdatering av spillet. På NFSU så fungerer den sånn av og til

Så er noen interessert i å kjøpe spillet så kontakt meg, Gidder ikke det mer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...