Gå til innhold

NFS:U er frustrende


Anbefalte innlegg

Det er da ikke så vanskelig. Det er jo tross alt et bilspill og i likhet med mange andre bilspill må man lære å kjøre banene uten å krasje, og i tillegg holde et fornuftig spor på de viktigste stedene, for å gjøre det bra. På internet er det ikke noe catch up system og det er jo bare å holde seg der, fremfor å kjøre mot teite bot'r. Dersom dere står helt fast anbefaler jeg å prøve med RX-7'n, som jeg synes er den beste bilen til curcuit, og sprint.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er da ikke så vanskelig. Det er jo tross alt et bilspill og i likhet med mange andre bilspill må man lære å kjøre banene uten å krasje, og i tillegg holde et fornuftig spor på de viktigste stedene, for å gjøre det bra.

Feil, og det er nettopp det som er den store svakheten til NFSU. Det har ikke med hvor god du er til å kjøre. Gode sporvalg osv er helt bortkastet, det jukser AI uansett inn på nulltid. Det er utrolig enkelt å prøve selv. Følg med på rundetidene dine, du ligger trolig nøyaktig likt plassert i forhold til de andre uansett om du kjører en runde på 60 eller 70 sekunder. Det _eneste_ som har noe å si er at du holder deg unna den plagsomme trafikken, men det er ikke alltid mulig (med mindre du er synsk). Hvem har ikke opplevd å få et langt løp ruinert kun fordi du landet i en bil som kom inn fra siden? Bah!

Endret av Aasgaard
Lenke til kommentar

Der var det nok! Var på turneringen på løp nr 101 av 111, og etter 2896 forsøk var jeg millimetere fra å endelig vinne. Det vil si, en annen bil lå foran meg, men jeg hoppa faktisk over`n i trappa, og kunne skimte mål i horisonten (eller rundt en svak sving dah..). Hva skjer så? Joda, en av de %#¤ bilene kommer kjørende ut fra et kryss, og utrolig nok var det akuratt i tide til en perfekt kollisjon med undertegnede.

Resultat: Ctrl+Alt+Delete ->task manager->End program ->Start ->Programs ->EA Games ->Need for speed underground -> Uninstall Need for speed underground -> "Do you want to uninstall Need for Speed Underground?" -> YES YES YES YES

 

Problem borte :thumbs: Anbefales!

Lenke til kommentar

alle ea spilla lider av et eller anna syndrom som gjør spillet nesten uspillbart, nfs:u gjør det, atter en konge gjør det, fifa 2k4 gjør det, ea tenker at de skal få spillet ut på markedet så fort som mulig, istedenfor å gjøre spillet bra.

kanke man starte en eller anna aksjon, f.eks. kan alle her inne slutte å kjøpe ea spill, gamer.no kan slutte å andmelde ea spill, i hvert fall gi de en 1-er eller no, bare for morro skyld, så sprer det over hele verden, og til slutt skjønner ea at de må faktisk produsere kvalitestsspill, istedenfor å bare leve på navnet...

Lenke til kommentar
alle ea spilla lider av et eller anna syndrom som gjør spillet nesten uspillbart, nfs:u gjør det, atter en konge gjør det, fifa 2k4 gjør det, ea tenker at de skal få spillet ut på markedet så fort som mulig, istedenfor å gjøre spillet bra.

kanke man starte en eller anna aksjon, f.eks. kan alle her inne slutte å kjøpe ea spill, gamer.no kan slutte å andmelde ea spill, i hvert fall gi de en 1-er eller no, bare for morro skyld, så sprer det over hele verden, og til slutt skjønner ea at de må faktisk produsere kvalitestsspill, istedenfor å bare leve på navnet...

Er ikke helt enig. NFSU er ikke dårlig programmert eller mangler ditt eller datt pga dårlig tid/budsjett.

 

Catchup systemet er rett og slett en utrolig bedriten design beslutning

Lenke til kommentar
Har det på PC, er enig. Har rundet spillet nå, men catch-up systemet er JÆVLIG. I et løp, rundt 100 er det et 7-runders circut-løp hvor det er nesten umulig å vinne. Hrøvde så utrolig mange ganer, Fant til slutt ut at jeg måtte kollidere med "lederbilen" for å få han ut av spill. Det mest irriterende var den "faste" avstanden fra deg og lederbilen, alltid fra 3 til 1 sekund. Man kom aldri nærmere enn det ene sekundet, bare når man fyrte av lystgass. Med en gang man var litt foran, ble man hentet igjen på 1-2-3, så lå man 0.5 sekunder foran den andre bilen, før man igjen ble innhentet ved at det kom trafikk. Glad jeg er ferdig med det, det var en max irriterende bane. Drag og drift er derimot ganske gøy. Skyline på drag, RX-7 på drift =) :xmas:

Klarte banen på første forsøk med RX7! Kom 0.0.1sek foran andreplassen! :w00t:

Lenke til kommentar

:roll::roll:

 

Kjenner meg ikke helt igjen her men.

 

Har ikke noe problem med å holde AI bak meg, med annet jeg peiser inn i siden på en bil for så å stå og spinne i 4-8 sekunder.

 

Trafikken er litt verre. Har som regel mellom 6000-9000 i 'Near miss' på de bretta det er en del trafikk på. :D

For å unngå biler som durer ut i krysset fra siden, er den ingen annen løsning enn å kjøre over i motsatt fil og håpe på det beste. ;)

Lenke til kommentar

Er så enig som man kan bli

Er så vanvittig, når du endelig har klart å kommen deg forbi lederbilen, og kanskje tilogmed har fått den til å krasje, leder med 5-6 sekunder, før du vet orde at det så er han der igjen.

 

Er mange ganger jeg nestn har knust rattet, og forsåvidt tastaturet som ligger foran rattet i sinne. Måtte fikse på tilbake tasten :|

 

Catch up er så vanvittig irriterende. Skal se om jeg klarer å bli ferdig med spillet før det har gått 30 dager, så skal jeg levere det inn til elkjøp. Også pga. alle feilene i spillet.

 

En ting som også irriterer meg, er at visst jeg krasjer i en bil, og restarter racet, så rister rattet som f... i lang tid etter jeg har restartet.

 

NFSU= Feil feil feil feil feil

 

*Arrrgghh*

Lenke til kommentar
Jeg synes dere BARE klager jeg... Det er jo et underholdene spill DELUXE. Iallefall i starten. Det er DET som er det viktigste. Synes norske gamere idag er altfor kravstore. De forventer et perfekt spill som er akkurat slik dem vil ha det hver gang det er snakk om en stor tittel...

Synes vi burde få klage på latterlige ting som ikke hadde gjort produsenten en døyt for å skifte på.

Lenke til kommentar

enig med mange av dere, nfsu er frustrende. det som irriterer meg mest er den trafikken, den er så opplagt. kommer alltid en bil rett rundt svingen i kjørebanen din, i drag race mode er like ille, spilte lenge på et drag race pga den opplagte trafikken, bilen var akkurat på samme sted som sist. :angry:

trafikken kunne vært mer dynamisk

Lenke til kommentar

Har rundet spillet og det var jo ganske så lett... Spilte på hard og hadde ingen problemer med AI'en. Hvis du kjører godt greier de ikke å ta deg igjen så enkelt er det... har vunnet på rundt løp 100 med over 10 sekunder på et løp, er jo bare å kjøre skikkelig.

 

Spillet er grei underholdning, men jeg har gått over til å spille et quickrace en gang i blant, moro det og :)

 

Skjønner heller ikke hvordan folk presterer å kræsje i samme bil på et dragrace når de vet at de kræsjet der sist, jeg prøver i allefall å være litt oppmerksom.

 

Får bare avslutte med at jeg ikke skjønner hvorfor folk har problemer med å vinne, NFS:U har mange andre problemer men akkurat det har det ikke heh.

Lenke til kommentar

Til SBS

Aner jeg en liten Petter Solberg? :yes: (det var så mye skryt, at jeg ble nesten i dårlig form..) ;)

 

NFSU var imponerende til å begynne med, men etter at jeg har sittet noen kvelder og spilt, så er det enkelte ting som er frustrerende. Biler som kommer frem og blir stående i kryss....etc Siden dette skjer hver gang du kjører Drag, så blir spillet egentlig ganske forutsigbart.

Må ta med det at spillet har topp underholdningsverdi.

 

askare

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...