Gå til innhold

NFS:U er frustrende


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har det på PC, er enig. Har rundet spillet nå, men catch-up systemet er JÆVLIG. I et løp, rundt 100 er det et 7-runders circut-løp hvor det er nesten umulig å vinne. Hrøvde så utrolig mange ganer, Fant til slutt ut at jeg måtte kollidere med "lederbilen" for å få han ut av spill. Det mest irriterende var den "faste" avstanden fra deg og lederbilen, alltid fra 3 til 1 sekund. Man kom aldri nærmere enn det ene sekundet, bare når man fyrte av lystgass. Med en gang man var litt foran, ble man hentet igjen på 1-2-3, så lå man 0.5 sekunder foran den andre bilen, før man igjen ble innhentet ved at det kom trafikk. Glad jeg er ferdig med det, det var en max irriterende bane. Drag og drift er derimot ganske gøy. Skyline på drag, RX-7 på drift =) :xmas:

Lenke til kommentar

hehe, enkelte deler av spillet var sinnykt frustrerene, men dog, så syns jeg det var alt for kort. Spilte igjennom det på pc på to kvelder (midt i uka med skole++)

 

 

Catch-up system er bare noe forbanna bajs, skjønner de ikke at det bare ødelegger for oss med "skills" :cool:

 

 

Skyline 2 da' max, rocker på alle drive modus, inkl drift!

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg er at jeg tror at de som har laget spillet NFSU har programmert slik at trafikken skal være mest mulig i vegen for deg. Det føles bare slikt!

 

Blir noe så vanvittig irritert noen ganger. Jeg klarer heldigvis å beherske meg, men hadde jeg sittet med gammelt tastatur, og med ingen dyre møbler/tv/stereoanlegg o.l. i, hadde jeg fyrt løs!!

 

Edit: Det med trafikken, gjelder mest på drag baner :mad:

Endret av Gef
Lenke til kommentar
Det som irriterer meg er at jeg tror at de som har laget spillet NFSU har programmert slik at trafikken skal være mest mulig i vegen for deg. Det føles bare slikt!

 

Blir noe så vanvittig irritert noen ganger. Jeg klarer heldigvis å beherske meg, men hadde jeg sittet med gammelt tastatur, og med ingen dyre møbler/tv/stereoanlegg o.l. i, hadde jeg fyrt løs!!

faktisk, så tror jeg jeg med ganske stor sikkerhet si at det er slik du sier. DEt er på en del drag løp at du krasjer i EN bil Uansett når du kommer dit (kjører sakte/fort) man må bare koordinere noe syykt + ha en liten slump flaks :)

Lenke til kommentar
Det som irriterer meg er at jeg tror at de som har laget spillet NFSU har programmert slik at trafikken skal være mest mulig i vegen for deg. Det føles bare slikt!

 

Blir noe så vanvittig irritert noen ganger. Jeg klarer heldigvis å beherske meg, men hadde jeg sittet med gammelt tastatur, og med ingen dyre møbler/tv/stereoanlegg o.l. i, hadde jeg fyrt løs!!

faktisk, så tror jeg jeg med ganske stor sikkerhet si at det er slik du sier. DEt er på en del drag løp at du krasjer i EN bil Uansett når du kommer dit (kjører sakte/fort) man må bare koordinere noe syykt + ha en liten slump flaks :)

Er helt enig! Det virker som de måler din totale fart, og måler når bilen din krysser det krysset, og sender den sivile bilen akkurat i tide.

Lenke til kommentar
Jeg ødela to kontrollere til PS2 i går fordi at jeg ble passert rett før målstreken på et 6 runders circut løp.

Og hvorfor må dem absolutt ha med disse ******* vanlige bilene?

Må si meg enig i at Catch-up er sinnsykt frustrerende. Det er fett å rase nedover gata i 310 km/h, men når bilen bak deg tar innpå deg som om han skulle kjørt i 450 km/h, suger det! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Er helt enig! Det virker som de måler din totale fart, og måler når bilen din krysser det krysset, og sender den sivile bilen akkurat i tide.

Har tenkt på samme måte! det må da være ett ellerannet da! fytti så plagsomt det er! spes de bilene som kommer midt i veien for deg fra sidegatene på drag!! :angry:

Lenke til kommentar

jEg blir så for%)& på det JÆ)(/& spillet åsså, kjører på den siste runden av et 6 løpers race og akkurat rett før den forbanna mål linja kommer det en JÆVLA dritt bil som kjører forbi meg, å AAAAAARRRRGHHH blir så SINNSYKT forbanna av det der, jeg har så lyst til å gi han skikkelig juling han hos EA games som fant ut at de skulle ha catch up system på spillet :devil:

Lenke til kommentar
jEg blir så for%)& på det JÆ)(/& spillet åsså, kjører på den siste runden av et 6 løpers race og akkurat rett før den forbanna mål linja kommer det en JÆVLA dritt bil som kjører forbi meg, å AAAAAARRRRGHHH blir så SINNSYKT forbanna av det der, jeg har så lyst til å gi han skikkelig juling han hos EA games som fant ut at de skulle ha catch up system på spillet :devil:

 

HAHAHHAHA!! Enig med deg.... på den andre siden, litt kjekkt med catch-up nå du selv ligger som nr.2 (gjør det ganske ofte jeg sjø...) så tar du igjen den 1.bilen, PHSSSSSYYHHH (NOS) så er du fordi :thumbs:

 

uasnett! NFSU er det beste bilspillet på lenge....

Lenke til kommentar

Jeg synes trafikken som er progget til å være visse steder akkurat når du kommer dit er utrooolig irriterende, men det verste er allikevel det tullet med catchup.

 

Det er ikke kult når det er så jævlig åpenbart at maskinen jukser.

 

Jeg begynte etterhvert å titte bakover og passe på at de ikke kom ut av minikartet for å hindre at de juksa så jævlig.

 

Hele grunnen til at jeg spilte spillet var fordi det var sprint, drag og drift. Alt annet var liksom bare onder som stod i veien for gleden.

Lenke til kommentar

Det gjelder bare i Quick Race funksjonen.. Dessverre :( Hadde vært genialt om du kunne slått denne funksjonen av i Go Underground.

 

Men må bare si det, det GIR litt mere kick når du vinner og motstanderen ligger 0,05 sekunder bak deg enn hvis han ligger 10 sec bak... Det samme gjelder i Drag, morro at man MÅ bruke drafting på dem siste løpa for å vinne :) Morro er det også når det faktisk er mulig å BLOW ENGINE, du må faktisk bremse av.

 

Min yndlings er: Honda Civic, topptunet og toppstylet seff! - DRAG, mest kick!!

 

På Drifting: Mazda RX-7, topptunet/stylet! Fikk 110.000 på en sammenhengende drift en gang ;) Morro!!

 

Ellers liker jeg å kjøre Nissan Skyline GT-R på A-til-B løp...

 

Circuit kan bare gå å henge seg!! Her burde det kunne være en funksjon som kunne slå av Catch-up.. Så kunne dem heller satt CPU'en til å være litt mer utfordrende...

Lenke til kommentar

Kjører bare RX-7, unntatt Drag, da er skyline med 4wd kjekk. Får så godt grep i startfasen, resten er ikke noe problem. Plagsomt at hvis du taper dersom du får "blown engine" og likevel kommer i mål først...

 

110 000 på en sammenhengende drift er ikke akkurat noe å skryte av... Har fått mer enn det flere ganger ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...