AnonymDiskusjon Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 Var på min første date på lørdag. Hun vi møttes på tinder og hun har maset i lengre tid om at vi skulle møtes. Når jeg endelig ba hun ut på date, varte daten i 3 timer og vi snakket nesten non-stop. Den skulle egentlig vare i 1 time men hun ville kjøre en lengre biltur med meg, så jeg ble med. Jeg var utrolig nervøs og blandet noen ord og dummet meg ut litt når jeg sa feil. Det hele endte med en klem og at hun gledet seg til neste gang. Totalt sett ikke den verste daten, men føler vi kunne hatt mer øyekontakt og kanskje hatt mer kroppskontakt. F.eks. holde rundt hverandre når vi gikk tur i starten av daten. Men nå er det gått flere dager og hun har enda ikke snakket til meg på snap, sms eller ringt meg. Det er veldig forvirrende at hun sier hun synes daten var koselig og gleder seg til neste gang, men ikke snakker til meg etter det. Jeg har prøvd å sendt henne snap og spurt hva hun har gjort osv, men hun svarer veldig kort og det tar lang tid før hun svarer. En venninne av meg har sagt at hun kanskje trenger litt tid for å ta daten innover seg, men hvor lang tid skal jeg gi henne? Bør jeg bare anta at hun ikke vil ha noe med meg å gjøre, eller bør jeg vente til hun tar kontakt? Eller bør jeg invitere henne ut på en ny date? Anonymous poster hash: 9dde0...a6a Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 Gjør det klart at du vil gjerne se henne igjen og så lar du henne være og lar henne komme til deg. Da er ballen i hennes banehalvdel. 4 Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 F.eks. holde rundt hverandre når vi gikk tur i starten av daten. Anonymous poster hash: 9dde0...a6a På første date? Oh lord. Slutt å ta kontakt med henne, snakker hun ikke til deg etter et par dager har du null sjans på noe mer. 3 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 Ja glemte å nevne det; ikke forvent noe kroppskontakt med en person du nettopp har møtt. Er sært, virker innpåslitent og er for å være helt ærlig creepy. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. august 2018 Forfatter Del Skrevet 7. august 2018 Ja glemte å nevne det; ikke forvent noe kroppskontakt med en person du nettopp har møtt. Er sært, virker innpåslitent og er for å være helt ærlig creepy. Jeg forventet ikke det, og synes jo selv det er litt ubehagelig når vi ikke egentlig kjenner hverandre. Men skulle absolutt ønsket mer øyekontakt. Derfor hadde kanskje en middag eller kaffe vært bedre.. Jeg er langt ifra en som kun er ute etter sex. Jeg vil ha noe seriøst og er jo livredd for å gå for fort frem. Tror jeg tar tipset ditt og sier at jeg liker henne og vil møtes igjen. Så får vi se hva som skjer. Men tror det er et dårlig tegn at hun skriver så lite til meg. Hun snappet veldig mye med meg i forkant av daten og var kjempegira på å endelig møte meg.. Tror ikke hun likte at jeg var litt tjukkere irl enn hva bildene av meg antydet... Men blir bare gjetting. Anonymous poster hash: 9dde0...a6a Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 Det var også min tanke. Første møte, i min erfaring, har ikke stort mer kroppskontakt enn en klem når man avslutter, hvis daten gikk bra. Personlig er jeg veldig tydelig når jeg kommuniserer. Jeg går ikke rundt grøten med å insinuere eller hinte til hva jeg vil. Jeg sier det rett ut og jeg ber om det samme. Viser ei dame lite interesse for meg tilbake så legger jeg ballen død med en gang. Jeg har ikke til intensjon å hverken ydmyke meg selv eller bygge opp under egoet til noen andre. Jeg blir ikke såret om noen ikke liker meg og da er det bare til å gå videre til neste person slik at vi slipper å kaste bort hverandres tid. Hvis hun ikke gjengjelder din interesse for henne så bruk tiden din på noe mer fornuftig; noen som er like interessert i deg. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 Ja det beste er nok å bare gi henne ballen og gå videre, så tar hun kontakt hvis hun ønsker noe mer, og du kan fortsette å date jenter som faktisk viser en interesse for deg. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. august 2018 Forfatter Del Skrevet 7. august 2018 Takk for svar. Det er godt å høre. Har sittet med en klump i magen siden lørdag. Har plaget meg en del at hun bare sluttet å skrive til meg, eller ta kontakt. Helt greit om hun ikke likte meg, men da synes jeg hun skulle sagt at vi kanskje ikke passer sammen. Eller at hun ikke følte noe kjemi. Sikkert vanskelig for henne å faktisk si hva hun egentlig følte, i frykt for å såre meg. Men det er bedre enn å bare ikke si noe. Anonymous poster hash: 9dde0...a6a Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 Du kan ikke styre hva andre gjør bare deg selv, så ikke bli lei deg for ting du har ingen kontroll over, hvis hun ikke er lokket til din tupperware boks så er det bare å fortsette letinga og lære av erfaringen. Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 Kunne ønske jeg var ung igjen og kunne gjenoppdage alt det der Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 Gratulerer med din første date! Høres ut som det gikk langt bedre enn for mange. Dessverre virker reaksjonen hennes i etterkant av møte å ikke være særlig positiv. Sånn er det bare. Jeg har vært på mange, mange dater. Og mange av disse endte ikke med noe mer enn den første daten. Jeg mistenker at du kanskje er litt overivrig og pøser på med meldinger og snaps uten særlig respons tilbake. Her er det ikke snakk om spille et spill, men det er så enkelt som at hvis mottaker reagerer positivt og svarer masse tilbake, så er det greit å kjøre på. Men om responsen er lunken, så ro ned litt. Jeg kan relatere til det InvaderZim sier. Jeg åpner alltid direkte, er direkte og tar initiativ. Når det er gjort forventer jeg å få noe i retur. Om det ikke skjer, så mister jeg interessen og slutter å ta kontakt. I din situasjon virker det ikke som hun skulle ha noen tvil om dine intensjoner. Derfor, gi henne litt pusterom og se hva som skjer. Om du ikke hører mer, så kjør på med neste. Det er tross alt et nummerspill... Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 Åssen gikk det her? :-) Ble ikke noe mer? Du kan ikke styre hva andre gjør bare deg selv, så ikke bli lei deg for ting du har ingen kontroll over, hvis hun ikke er lokket til din tupperware boks så er det bare å fortsette letinga og lære av erfaringen. Haha den var ny Lenke til kommentar
Novice99 Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 Gratulerer med første date ! Virker nok ikke som hun er særlig interessert i mer, og du har vel nå erfart "sjekkemarkedets" hard lov - jenter/kvinner har stort sett uendelig flere muligheter enn en gutt/mann. Litt vulgært kanskje, men de disponerer en honningkrukke alle menn gjerne vil ha tilgang til - og de vet det. Men ikke bli nedstemt av denne erfaringen, det er bare å satse på neste mulige date. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. august 2018 Forfatter Del Skrevet 17. august 2018 Oppdatering: Jeg sendte henne en melding ca. 5 dager etterpå og spurte om hun ville møtes igjen. Hun svarte "Hei ja det kan vi". Deretter spurte jeg om hun hadde tid i helga, noe hun ikke hadde fordi hun hadde jobb. Så sa jeg at hun kunne si ifra hvis hun fikk tid neste uke. Da sa hun "Jeg har egentlig ikke tid neste uke, er så mye som skjer". Så sa jeg noe ala "Da får du si ifra neste gang du har tid da " På dette tidspunktet visste jeg at hun bare kom med unnskyldninger istedet for å si at hun ikke var interessert. Hun snappet med meg hver dag, flere ganger om dagen før daten, og etter daten ble hun nesten helt stille. Det eneste hun sendte var felles-snaps, så var åpenbart at noe var galt. Da jeg sendte henne en snap etter 7 dager og spurte hva hun gjorde, uten å få svar tilbake tok jeg å blokkerte henne på snap. Orket rett og slett ikke plage meg selv med den jenta. Hun har meg på Tinder og har nummeret mitt, men hun har ikke gitt lyd fra seg. Så antar hun ikke savner meg akkurat. Neste uke skal jeg møte ei ny jente. Vi har hatt 3 fine telefonsamtaler på rundt 1-2 timer hver gang.. Så føler vi klikker litt bedre sammen enn hun første jeg datet. Men det gjenstår å se om hun liker meg like godt irl. Anonymous poster hash: 9dde0...a6a 5 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Så bra! Lykke til TS, du må bare prøve til du finner noen som føler det samme som deg! Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Bra du finner ut av det. Ting ordner seg alltid tilslutt ;-) Lykke til! Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 18. august 2018 Del Skrevet 18. august 2018 Neste uke skal jeg møte ei ny jente. Vi har hatt 3 fine telefonsamtaler på rundt 1-2 timer hver gang.. Så føler vi klikker litt bedre sammen enn hun første jeg datet. Men det gjenstår å se om hun liker meg like godt irl. Anonymous poster hash: 9dde0...a6a Lærte du virkelig ingenting av den første fiaskoen din om at du bør holde kontakten mellom sex og dates til et absolutt minimum? Normale folk har ikke telefonsamtaler på flere timer med noen de knapt har møtt, du må rett og slett utvikle den sosiale intelligensen din. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 18. august 2018 Del Skrevet 18. august 2018 Lærte du virkelig ingenting av den første fiaskoen din om at du bør holde kontakten mellom sex og dates til et absolutt minimum? Normale folk har ikke telefonsamtaler på flere timer med noen de knapt har møtt, du må rett og slett utvikle den sosiale intelligensen din. Nå snakker du bare tull. Hver gang jeg utvikler noe dypt med en kar så er det fordi vi tilbringer masse tid med å prate med hverandre, om det er over tlf eller face to face er det samme. Det som er viktig derimot er å se om den fysiske kjemien er der før man hengir seg helt. Det er urealistisk at første date skal klaffe og de skal bli forelsket og ha barn og all that bullshit, det å date er a numbers game, du er dessverre ikke alle sin type uansett hva slags mindfuck games du prøver å spille med dem for å lure dem til sengs, og det virker ikke som om det er det TS er ute etter uansett. Som sagt, hun var ikke lokket hans, det er så simpelt som det. Sosial intelligens? Hah, you're one to talk... Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 18. august 2018 Del Skrevet 18. august 2018 (endret) Nå snakker du bare tull. Hver gang jeg utvikler noe dypt med en kar så er det fordi vi tilbringer masse tid med å prate med hverandre, om det er over tlf eller face to face er det samme. Det som er viktig derimot er å se om den fysiske kjemien er der før man hengir seg helt. Det er urealistisk at første date skal klaffe og de skal bli forelsket og ha barn og all that bullshit, det å date er a numbers game, du er dessverre ikke alle sin type uansett hva slags mindfuck games du prøver å spille med dem for å lure dem til sengs, og det virker ikke som om det er det TS er ute etter uansett. Som sagt, hun var ikke lokket hans, det er så simpelt som det. Sosial intelligens? Hah, you're one to talk... Jeg er da helt enig med deg i dette, og har ingenting imot å snakke i timesvis med jenter jeg har svært god kjemi med. Du fikk med deg at Ts ikke hadde møtt vedkommende enda, eller? Du er helt utrolig opptatt av å omtale alt som går på selvrefleksjon og selvbevissthet for "mindgames". Her er du inne på vesensforskjellen mellom menn og kvinner. Mens dere opererer puppene og blir enda litt bedre på sminkinga for å få det dere vil ha, så går menn i oss selv og forsøker å utvikle oss som personer slik at vi blir bedre til neste gang. Heisann, det å ta med roser på første date var visst ikke noe sjakktrekk slik jeg trodde, da gjør jeg ikke det en gang til. Oi, det å skrive et langt kjærlighetsbrev fungerte visst ikke for å få eksen tilbake, vel da gjør jeg ikke det igjen. Dette handler ikke om mindgames, det handler om å bli mer sosialt kompetent. Bli en bedre utgave av seg selv, rett og slett. Endret 18. august 2018 av coffeee 1 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 18. august 2018 Del Skrevet 18. august 2018 Jeg må si meg enig med coffee og dette er også noe jeg har poengtert tidligere. Hold kontakten til et minimum med jenter du enda ikke har møtt. Bruk meldinger til å avtale et møte og hold kjeft når det er i boks. Unntaket er om du virkelig vet hva du driver med eller kvinnen alt er solgt og elsker deg uansett hva du gjør. Men selv da er det stort sett kun fordeler med å minimere kontakt. Har man alt møttes, blitt kjent og vært intime sammen (les: kysset eller hatt sex) så er det mer naturlig å øke kontakten. Men selv da ser jeg ikke helt vitsen med å føre lange samtaler over meldinger så sant man ikke er hindret av avstand eller lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå